علم و سلامت

«کووپارس» اولین واکسن استنشاقی- تزریقی کرونا در جهان/ ایران به زودی یکی از قطب‌های واکسن‌سازی می‌شود

به گزارش شفاف ، وزیران بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی سعید ناماکو ، صبح روز یکشنبه ، 7 فوریه در مراسم تقدیم ، اولین واکسن ، اگر واکسن استنشاق شود که یک موسسه عمیق است نیز گفت: “ایران تنها کشور در منطقه است که سابقه ساخت واکسن دارد “.

تنها راه حل 19 واکسن است

وی با بیان اینکه یک دلیل نیاز به اتکا به زمان تولید واکسن است ، افزود: تولید واکسن به سادگی Covid Covid 19 19 a نیست. البته ، آینده مشخص نیست ، این است که آینده نامشخص است و واکسن Covid 19 ایمونولوژیست ها و تولیدکنندگان واکسن نمی توانند بگویند که چه تعداد از واکسن ها آینده Covid 19 را تعیین می کنند ، اما تنها راه حل یک واکسن 19 Covid است به نیازهای دنیا من هم اینچنین فکر میکنم.

وزیر بهداشت ادامه داد: افتخار برای تولید واکسن ، ما ابتدا واکسن تولید کردیم در همه سیستم عامل ها مبتنی بر دانش داخلی و با تکیه بر شرکت های خوب بسیار برجسته. بعد از شروع تولید واکسن برای کشورهایی که با ما دوستانه هستند. ما که با ما بوده ایم ، دوست بهتری هستیم ، چون می دانیم وقتی آنها نزدیک می شوند. کوبا و روسیه ، ما باید یک تحقیق بیولوژیک مشخص داشته باشیم. راه سوم وجود دارد ، به دلیل شهرت آنها در منابعی مانند واکسن.

وی گفت که یکی از نکات مثبت 19 مورد این بود که آنها قادر به احیای جنبش واکسیناسیون در ایران نبودند ، نمک گفت: “خدا را شکر و همکاری دوستانی که در ماه های آینده با ما بوده اند ، جمهوری اسلامی ایران تبدیل به یکی از مراکز واکسن در جهان خواهد شد. ” وقتی زیرساخت ها را داشته باشیم ، همانطور که برای تولید همه واکسن ها وجود داشته است.

ناماکو گفت: “این نیز یک واکسن عمیق است (کوپارس) اولین واکسن در جهان است به شکلی که عوارض جانبی بسیار کمی دارد و استنشاق در جهان ، فرد می تواند توانایی خود را برای حمل یک مرد به طور کلی از دست بدهد. امروز انشاالله یک روز خوش است و آزمایش بالینی با دقت و وسواس فکری آغاز شده است و امیدوارم بعد از این مرحله واکسن گنجینه ای عالی به کوپاری ارائه دهیم ، چه از داخل و چه از خارج.

ناماکو گفت: “ما باید واکسیناسیون تاج وعده داده شده قبل از 13 فوریه باشد.” از این رو ، ما باید برای منابع مختلف ارزش قائل شویم تا سالم ترین و کم خطرترین را انتخاب کنیم. با توجه به منافع واکسن های عمومی ، فشارهایی که امروز بر روی زمین اعمال می شود ، برای ایجاد برخی از مشکلات قطب های قدرت است.

وی افزود: “واکسنی که آنها سبد کوواکس را انتخاب کردند که حاوی چینی ها ، استرازنکا و غیره بود. واکسن ها به آنچه ما هستیم می رسند. “16 800 میلیون مایل و در زمان ما هیچ دوز واکسنی وجود ندارد Kovacs مناسب برای گروه های آسیب پذیر ما ، می توان هشت میلیون مرد و 400 افراد را واکسینه کرد. به همین دلیل و او می خواهد واکسن های واکسن سرزمین های ورود توسعه دهنده Sputnik روسیه است. اولین بار ما حمله زیادی انجام دادیم ، اما آنها صبور بودند. از آنجا که هدف ما وفادار است ، بررسی آن خوشحال خواهد شد و در تنبلی از نافرمانی صدمه می زند.

در اروپا و ایالات متحده بدنبال واکسن Sputnik Glory هستند

ناماکو گفت: “ما با همه صبور بودیم و دیدیم که امروز آمریکایی ها به دنبال واکسن Sputnik هستند.” و واضح بود که Strazenka در سن 55 سالگی در گروه ناامن است ، ایالات متحده به تزریق دوز Sputnik و خاطرات خشونت آمیز Strazenka روی آورد. خرید اروپا و ساکنان آن و حتی خود وی برای ثبت واکسن.

دو شرط در انتخاب واکسن قالب سازی در روسیه

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: “ما اولین کسانی هستیم که واکسن اسپوتنیک را آغاز می کنیم ، اما با این وجود 15 گونه بومی خریداری می شود.” از آنجا که ما دو اصل عالی داشتیم: اول ، زیرا زمان واکسن باید از قبیله تلاش او بگذرد ، تا زمانی که وی در مورد واکسیناسیون در مرزهای خود صحبت کند ؛ به طوری که از زمانی که من قضاوت بالینی را شروع کردم ، نبود ، زیرا او در همه موارد از مرز دادگاه های عدالت خارج می شود. با توجه به شرط لازم برای گزارش آزمایش از کسانی که واکسن بالا نرفته اند ، می توان اطمینان داشت که آنها در کشورها هستند و ترجمه آنچه که رشد کرده است شروع به ریختن می کند ، تا مطمئن شوید که واکسن معتبر است ، و او به مردم گفت.

شکوه واکسیناسیون در کشور از روز سه شنبه آغاز می شود

“نمک” گفت: “از روز سه شنبه این هفته ، اولین گروه واکسیناسیون گروه هدف و تایید شده توسط سند ستاد ملی ضد ایمنی در مورد واکسیناسیون ، که شامل افرادی است که در ICU کار می کنند ، آغاز می شود. سپس ، ما به کل کارمندان دیگر بهداشت خواهیم رفت از مرجعیت الهی ، گروه های آسیب پذیر برای حمل شیرخوار پرستار ، افراد مسن بالای 65 سال و غیره.

و او گفت: “خوشا به حال تو که علی رغم همه فشارهایی که در دست ما نیست و من به اقیانوس شنا نخواهم کرد و هیچ کس بسته نیست و چشمان ما باز شد و ما به اندازه کافی دیدیم از تخت بیمارستان در پزشکی آینده بیهوده نیست ، کاملا به اندازه کافی انجام داده بود. ” در سال 1398 ، اگرچه سیل و زلزله روشن نیست ، و همچنین آنفلوانزای H1N1 و مارس 19 Covid را پیدا کردیم ، و یک میلیارد دلار برای دارو و سایر اشیا valu با ارزش کمتر ، و در سال 1397 ، زیرا ما به تولید داخلی اعتماد کردیم ، به شما اجازه نمی دادیم از تولیدکننده تولید داخل است ، اجازه دهید 5 تا 10 برابر تجهیزات را از خارج و همان دارو وارد کنیم.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی افزود: امسال علی رغم تاج ، آنها تا نیمه اول 40 درصد ارز در سال 1397 دریافت کردند که هزینه تاج آن برای ما بسیار سنگین بود. همچنین افتخار کشور ما وجود دارد که ما نمی توانیم راهگشا باشیم: برای کشورشان و محصولاتشان ، با تقلیل آنها به محصولات ملی ، با تکیه بر ارزش و ارتقا تولید چیزها. ما امیدواریم که محصولات ما برای پیوستن به چنین مجموعه ای اولین واکسن را در اوایل بهار و اوایل تابستان در دسترس محصولات ملی و سایر محصولات قرار دهند. علاوه بر تأمین واکسن داخلی مورد نیاز ، نمی توانیم مرکز صادرات واکسن به منطقه و همه کشورهای جهان باشد.

نماکو تأکید کرد: البته این یک واگذاری واکسن است ، اما واکسن زمانی است که واکسن این مراحل را طی کرده باشد. امروز از محصولی برای آماده سازی افراد در آزمایش بالینی رونمایی شد. محصولی که امروز رونمایی شد ، وسوسه ای است که به دقت تهیه شده و بعداً تحت دستورالعمل های بسیار سخت تحت حیوان قرار گرفت. ما خوشحال خواهیم شد که مطابق با مجوز واکسن هستیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا