علم و سلامت

۲ هفته بعد از تعطیلات با افزایش مبتلایان به کرونا روبه‌رو می‌شویم

آفتابنیوز؛

سیماسادات در یک کنفرانس مطبوعاتی که چهارشنبه شب ، 3 سپتامبر ، در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد ، دعا کرد: “با توجه به اینکه ما در تاج هفت ماه درگیر نیستیم ، برخی از همکاران ما که از دست داده اند ، نتایج ایتالیا در مبارزه با جلال بسیار مهم است. طبق آمار دفاع از سلامت شهدا ، ما نیز تا 164 آهسته ایم.

و او گفت ، “بسیاری از همکاران ما از بیماری رنج می برند که بیش از دو هفته در آن صرف شده اند و همزمان با نجات شما مجدداً به چهل روز کادر پزشکی اضافه شده اند. و به این ترتیب نسبت به گذشته نیاز به نیروی انسانی افزایش یافته و درجه آن افزایش یافته است و طبق اعلام سنا بلافاصله به هیئت رئیسه دانشگاه ارسال شده است. در صورت تأمین اعتبار ، دانشگاه به موجب قراردادی 89 روزه پزشکان و پرستاران را به بازنشستگان نمی دهد. این متعلق به دانشگاه است و هیچ کاری از عهده کار اداری بر نمی آید.

2 هفته پس از تعطیلات ، شاهد افزایش بیماری کرونر قلب هستیم

این آزمون می تواند موجب صرفه جویی در نیروی کار شود ، تا از جامعه پزشکی استفاده کند

از صحبت با وزارت بهداشت گفت: “برخی از دانشگاه ها 89 روز قرارداد با بازنشستگان تماس گرفتند و از آنها استقبال كردند. همچنین 900 ساعت دانشجوی پرستاری زمانی بود كه لازم بود و در ایتالیا فراهم شده بود.” لازم به ذکر است که در چندین نوع نیرو ، بخشی از قراردادی و رسمی است ، از این نظر مشکلی نیست که نیروها باید تلاش کنند تا قراردادها را برگردانند و مردم را مجبور کنند ، برخی از جوامع نیروهای کمتری پرداخت می کنند. این مهره ها پس از بارگیری مبارزه علیه این نیروها ممکن است.

وی خاطرنشان کرد: در این فضا موانع زیادی برای قانون استخدام وجود دارد و قانون باید با آزمون استخدام انجام شود ، مگر اینکه شما انتخاب کنید این نوع امتیازات تجاری را به مردم ارائه دهید ، آنها هنوز مجاز به کار هستند که باید آزمایش شوند.

لاری گفت: “در مارس سال گذشته ، آزمون استخدام برگزار شد. افرادی كه وارد كار می شوند در بحران به ما كمك كرده اند كه ما در سخت ترین شرایط حاضریم فداكارانه جلال را كار كنیم. افراد داوطلب نیز حق دارند از رده خارج شوند. ما هستیم.” ما سعی می کنیم موانع قانونی را پشت سر بگذاریم ، حتی اگر خط قرمز خود را بیشتر آزمایش کنیم.

وی اظهار داشت که اگر کادر پزشکی در قرارداد و 89 نفر دچار برخی از فعالیت ها مانند شهدا برای دفاع از سلامتی شده اند ، مجبور نیستند از این رابطه استفاده کنند.

افتخار ستاد در مورد کشاورز تصمیم می گیرد

با اشاره به روزهای تاجگذاری و صحبت با وزارت بهداشت گفت: “اگر وزارت بهداشت بخواهد تصمیمی بگیرد در صورتی که از مفهوم واقعی دور باشد ، زمین باید بسته شود و تعداد بیشتری از افراد در جامعه نرخ انتقال بیشتری داشته باشند.” با این حال ، این طرح نهایی ستاد شکوه ملی.

وی گفت: “این برای ما ثابت شده است در حالی که مسافرت رسمی تعطیلات داریم ، تعداد بستری شدن در بیمارستان دو هفته پس از تعطیلات ، تعداد مرگ و میر 4 هفته پس از تعطیلات مسائل. محدودیت های تاجی ، به ویژه در استانهای مازندران و مشهد ، ما این را خیلی جدی می گیریم و بیان می کنیم که بعد از تعطیلات چه اتفاقی خواهد افتاد.

لارنس با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: “جهان پس از تاج گذاری برای احیای آن حرکت نخواهد کرد. بازگشایی مدارس پروتکل های بسیار سختگیرانه ای باید در نظر گرفته شود. گزارش برای دانش آموزان و والدین ، ​​سلامتی عاقلانه.

وی تأکید کرد: طبق گفته وزیر بهداشت و کاهش سرعت سخنرانی آنها ، وزیر آموزش و پرورش تاسیس می شود که در مدارس متشکل از چهره به چهره و مجازی برگزار می شود. از این رو ، باید دانش آموز پروتکل ها باشد ، سختگیرانه و به همین ترتیب ، برای استفاده ایمن نیست ، اما در عین حال ، از مدرسه جدا شدن خود از تاج ما ، از تجربه حاصل از کشورهای مختلف استفاده کنید.

سبد خود را ، صف واکسن قرار دادیم

لاری گفت: “برخی از كشورها و مراكز تحقیقاتی در سراسر جهان ، از جمله چین ، روسیه ، انگلیس و هند به واكسن های تاج گفته می شوند و در دنیا پیش می روند ، اما آنها از این واكسن استفاده می كنند كه باید نظم داشته باشد.” بهداشت جهانی آن را تأیید کرد.

وی اظهار داشت: تاج واکسن نیاز به آزمایش آزمایشگاهی ، حیوانی ، انسانی و درجه ای دارد ، البته باید واکسن مورد آزمایش قرار گیرد تا بر اساس تحقیقات انجام شده تعداد افراد بیش از 3 هزار نفر از جمله مفاصل و کم خطر بودن ، تأثیر آنها مشخص شود. پس از چندین ماه ، محصول مورد استفاده در واکسن ها ، آنها مصونیت خود را نسبت به همسرش از دست داده اند.

و صحبت در مورد وزارت بهداشت ، اشاره کرد: “با دستور رئیس جمهور و مفاد لازم مربوط به این موارد ، که در کشورهای پیشرفته در زمینه واکسن ساخته شده است ، و ما در صف سبد واکسن باقی مانده است.”

فروش کارت همراه با واکسن آنفلوانزا ملی

وی با اشاره به واکسن آنفلوانزا تأکید کرد: “ما هیچ کاری نادرست در این زمینه ایجاد نکرده ایم. طبق برنامه ، ده بار ده بار در نوشیدنی مصرف می شود و ممکن است با واکسن آنفلوانزا امسال خریداری شود ، زمانی که وی 200000 تا 250،000 دوز ما را فقط در سالهای گذشته و قسمت دیگر خریداری کرد”. مصونیت از این بیماری ، واکسن بین 60 تا 40 درصد است.

اشتون گفت: “با توجه به اینكه پیش بینی می شود امسال بیشتر افراد ماسك ببندند ، این در حالی است كه گروه های آسیب پذیر مانند افراد مبتلا به 60 بیماری زمینه ای و بیشتر برای ما واقعی تر هستند.” .

و وی گفت ، تأکید کرد: بازار آزاد وجود ندارد ، بنابراین باید برنامه ریزی برای فروش آن انجام شود ، برخی از دلالان از شرایط جامعه استفاده می کنند و سود می برند ، یعنی اینکه می بینند در این موضوع ، قیمت پایین تر از واکسن آنفلوانزا با کارت ملی است و 50.000 تومان فروخته می شود. اسیر.

طب سنتی در درمان بیماری عروق کرونا ویروس قلب مثر است.

از صحبت با وزارت بهداشت گفت: “متأسفانه ، بسیاری از جهل در مورد جهان خارج از حلقه و یک درمان مطمئن و موثر وجود دارد ، و یکی هنوز هم با درمان پزشکی بیماری یافت شد اما تایید نشده است.”

و من این را تأکید کردم: “اگر کسی از او بخواهد که تاج قدیمی و سنتی قوطی را با استفاده از دارو بهبود بخشد ، امتحان می کند که ناشی از این امر است. اما اگر این دارو از نظر مرد تأثیر مثبتی داشته باشد ، نمی تواند برای همه مشترک باشد. برای هر کسی که خود را در این منطقه تشخیص دهد ، سازمان غذا و دارو می تواند از بررسی شدیدترین درد

لاری گفت: “اثربخشی و ایمنی یک داروی شیمیایی یا سنتی نشان داده شده است ، پس ما باید آن را گزارش کنیم. طبق نظر متخصصان طب سنتی ، هر فرد دارای نوعی طبیعت است و این مطابق با نسخه ای که برای همه خدماتش ارائه می دهد ، حتی در این زمینه نیز امکان پذیر نیست.” . همچنین تایید شده است.

بیمارستان ها در شرایط بهداشتی ارائه می شوند

وی اضافه کرد: یکی از نگرانی های ما در ماه های اخیر وی در شهرستان برای بیماران مبتلا به ترس اساسی بوده است تاجی که بیماری را تشدید کرده است تحت صلاحیت درآمد مراکز درمانی قرار دارد.

از صحبت با وزارت بهداشت گفت: “هدف ما این است که همه در امنیت باشند و ترس از حلقه ای از بیماران که به دنبال درمان هستند مانع می شود. در حال حاضر ، ایمنی در همه شرایط فراهم شده در بیمارستان ها.”

وی افزود: زردی زمینه ای ، کلیه بیمارستان ها و تمیز شده ، بنابراین جای نگرانی نیست ، به عنوان مثال در قزوین کنترل قلب بیمارستان بوعلی کاملاً پاک شده و کلیه خدمات پزشکی نیز به بیماران ارائه می شود و بیمارستان استان نیز تمیز می شود فقط چند نفر در قرنطینه هستند ، اما خدمات پزشکی را می توان دریافت کرد.

لاری گفت: “ما هنوز در موج دوم تاج هستیم و وضعیت قزوین با موج دیگری طولانی شده است و تثبیت روند برای ما نگران کننده است.”

ما می توانیم تعداد دانشجو را افزایش دهیم

معاون پزشکی و فرهنگی وزیر بهداشت در کشور به جایگاه بالاتری منتقل شد و گفت: “سال گذشته که مجلس آن تعداد دانشجویان پزشکی را دو برابر کرده است ، از آنجا که تحصیل ما ظرفیت کافی ندارد ، دانش آموزان انفرادی در کلاس و خوابگاه کار می کنند او ساخت. ” بعضی از دانشگاه ها فرصت برگزاری کلاس های بیش از 30 نفر را ندارند و زیرساخت ها برای افزایش ارزیابی دانشجویان مناسب نیستند ، اگرچه با استدلال های ما رشد 38 درصدی را مختل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا