علم و سلامت

“تعطیلی” و “افزایش واکسیناسیون”؛ راه‌حل کنترل کرونا در تهران/ هفته آتی تلخ‌تر و خطرناک‌تر است

"تعطیلات" و "واکسیناسیون افزایش یافته است"؛  شکوه در کنترل محلول تهران / خطر هفته آینده و تلخ

قدرت تاج اداره امور تاج امپراطور سریع یک کلانشهر تهران تدریس استان تأکید کرد که: البته ، در تهران ، مگر اینکه اتفاقاً بسته شود ، به نظر می رسد در هیچ روش دیگر واکسیناسیون برای کنترل روند برای تسریع در موربی نیست. گروه های پرخطر و جامعه پزشکی.

به گزارش تی تی آنلاین ، دکتر علیرضا زالی با بیان اینکه وضعیت جلال در تهران وجود دارد گفت: “طی این روزها ، تعداد بستری شدن در بیمارستان ها و تعداد تاج بیماران سرپایی در تهران به زودی افزایش می یابد.” امروز در تهران ، (5) 212 بیمار کرونا ویروس در بخشهای بیمارستان ، این رشد چشمگیر را نشان می دهد. ما از 2000 نفر رشد کرده ایم و هفته گذشته به سرعت به بیش از 5000 بیمار رسیده ایم که افزایش قابل توجهی است.
وی افزود: “1172 بیمار در بخش مراقبت های ویژه و 27٪ از کل بیماران ما در کرونا ویروس قلب تهران در حال حاضر در یک بخش مراقبت های ویژه بیمارستان هستند که تعداد قابل توجهی است.” در مواردی که شرایط جدید در 24 ساعت گذشته 1180 بیمار جدید بستری شده اند که 187 نفر از آنها در بخشهای مراقبت ویژه بستری شده اند.

استاندار ، از مدیریت تا تاج کلانشهر در تهران که وضعیت ادامه دارد: “در شرایط و مانند آن ، یک چیز کوچک برای شما سودآور بود که با نسبت افزایش به بیماران به بیماران تحمیل می شود. جلوگیری از شیوع بیماری ، به نظر می رسد که کافی نیست “. بر این اساس ، فرضیه چهارم درخواست ویژه یک کشاورز یا دو هفته آخر دسامبر را در تهران و مراکز استان ها تجربه کرده ایم. تهران به نظر می رسد حداقل حاوی فرآیند واکسیناسیون باشد ، این چیزی غیر از این نیست که لاکدن شیطانی بود که گروههای پر خطر بسیاری از راهپیمایی با دکتر خود به زودی انجام می شوند. با سرعت بخشیدن به سربرگها ، به نظر می رسد که ترتیب واکسیناسیون در استانها و تهران قطعی است.
زالی گفت: “ما پیش بینی می كنیم كه هفته آینده خطرناكتر و تلخ تر خواهد بود.” بر این اساس پیشنهاد می شود كه تعطیل شود. در پایین ترین سطح خود ، یعنی دو هفته از دسامبر ، سال گذشته شاهد بودیم. البته ، رنگ را برای محدودیت ها اعمال کنید و دیگر نیازی به حرکت جدید نیست و به طور موثر ، ما فقط دو گزینه داریم: سلامتی به طور موقت تیم های خاموش می توانند از قدرت بارگیری برای پیگیری بیماران برای تغییر اصوات در سفرهای بین شهری تهران به شکل ، و دوم ، اگر کشنده است که واکسیناسیون جمعیت را کاهش دهد.
وی در مورد اخبار زنده گفت: “مجموعه اقدامات موجود در ترافیک شهری در داخل شهر تا به امروز کافی نیست ، ما فضای شهر سرخ در تهران را مشاهده نمی کنیم که نشان می دهد محدودیت ها اعمال نمی شود یا عملکرد فرم کامل. در این مورد ، ما نیازی به عجله برای مقابله با بیماری نداریم. این نوع رهبر است که از تهران استقبال کرد دیروز به سرعت اندازه گیری توصیه کرد که علاوه بر بسته شدن مشاغل گروهی. از سوی دیگر ، کارکنان باید در یک سوم حضور داشته باشد و مراسم ، فرهنگی ، اجتماعی و غیره نمی تواند محدود شود.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا