علم و سلامت

۹ ماه است کرونا، مردم را می‌کشد، هنوز برخی اقناع نشده‌اند

آفتابنیوز؛

جلسه روزانه بیژن سلیمان پور در زمینه پیشگیری ، هماهنگی و مدیریت بحران ستاد فرماندهی استان ، که در سالن رهبر شدن برگزار می شود ، با اشاره به خوشبختی و یکپارچگی طرح و تصمیم اجرایی اول دسامبر در ستاد شکوه ملی ، گفت: می تواند هفته اجرا شود و شامل برنامه های دیگری است ، و آنها از این موضوع مطلع می شوند و این طرح نه تنها شامل مصوبات تاج ملی هانیبال است ، بلکه یک برنامه جامع برای کل سیستم و ضمانت کارایی بالا دارد.

از این مقام؛ اطلاعات مربوط به بحث ها در جلسه شورا از طریق طرح های مختلف برای عموم ظاهر می شود. قضاوت و محافظت از شورا ، خود را منوط به اجرای این طرح در جلسات خود می داند. ستاد نظامی آماده همکاری عالی خواهد بود.

معاون وزیر امور سیاسی و امنیتی استانداری قم اظهار داشت ، 9 ماه از آغاز یک تاج می گذرد و مرگ روزانه شهروندان علیه ماست ، اما برای برخی افراد این شرکت قانع نشده است.

سلیمان پور افزود: ما باید در شرکتی موقعیتی ایجاد کنیم که در ایالت داشته باشیم ، در بحث اجرای برنامه مدیریت و دستورالعمل های برنامه مدیریت کشور آورده شده و افسرانی که دارای اختیارات کمیته هستند ، تشکیل می شود و این مدل ها تعیین می شود ” منطقه و استانها برای تعیین نیاز یا عدم نیاز آن تعیین می شود.

حضور در حدود 2،000 مدرسه از سایر کادر آموزشی استان

با اشاره به برنامه اجرا و حضور خوشحال 2000 پرسنل آموزشی در مدارس مختلف قم ، اظهار داشت: توسعه دهنده خوشحال است که کادر آموزشی را طراحی می کند و مدارس مهمانی نیستند اما برای هر مدرسه 5 تا 6 است. از حرکت بیش از 2،000 نفر در مدارس جلوگیری می شود.

سلیمان پور گفت: “بخشی از برنامه ها و اجرا شده تاکنون برای اعمال محدودیت و بدون بسیج پلیس است. برخی از پزشکان در حال حرکت این بودند که نام و پلاک ها بود. “

از بخش انرژی باید قابل اطمینان باشد و باید یک لیست دقیق ارائه شود ، اقلام باید دارای حرکت محدود باشند و کسانی که اقلام لازم را دارند که می توانند پس از آن حرم را داشته باشند. بعضی از کلاسها باید شماره پلاک داده شود. این نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا