علم و سلامت

سفر، عامل اصلی انتقال کرونا است/امیدوارم مردم گوش دهند

و شرح انتقال یک مرد ، و علت اصلی زیارت وزیر بهداشت است ، گفت: “سفری که پشیمان می شویم ، این است که از تعدادی مکان به ویروس آلوده نشده است ، بسیار آلوده بودن مکان ها و ایجاد مشکلات جدید “.

به گزارش تی تی آنلاین ، دکتر. سعید ناماکو در حاشیه مراسم تقدیم بیمارستان جدید سیستم های سیار متخصص در زمینه دفاع زیستی شرکت برق کلینیک اسلامی با رویکرد ضد شکوه ، گفت: “همکاران ما ، به همراه بسیج و چهارمین سرخ و سایر ارگان ها از این بیماری بسیار تحت کنترل است که تحت نظارت قرار گرفته است ، در یک سری برنامه ریزی شهدا قاسم سلیمانی برای دیدن نقش جدید ویروس ، و بلافاصله به آن وارد خواهد شد.

وی گفت: علی رغم حمله ویروس جهش یافته انگلیس که توانست کشورهای اروپایی را با تمام امکانات و زیرساختهای مدرن خود به زانو درآورد ، یک ماه پس از ورود همسرش به کشور و محور آن و با وجود شرایط سخت در خوزستان ما برای تبدیل شهرهای استان پیدا شده است ، بسیاری از زحمتکشان همه کسانی که از زهر حمله می آیند در زیر فداکاری های وحشتناک شهدا برای سلامتی ، زرد رنگ ترند.

تور دلیل اصلی انتقال یک است

زیرا آنها به ترتیب نتوانستند مرگ خود را انجام دهند ، و تعداد دو نوع ارگ وجود دارد ،

نماکو گفت: در حال حاضر وضعیت منطقه خوب است و آنها به لطف تلاش همه عزیزان ما و فداکاری همکارانمان در سیستم مراقبت های بهداشتی بیماری های کشنده دو رقمی را در اختیار داشتند ، در حالی که اخیراً تاج این مرد “” ، اما ممکن است دو برابر تعداد مرگ و میر امروز باشد به امید اینکه مردم به آن گوش دهند. این تور اصلی ترین عامل انتقال یک انسان است و دیگر افرادی را که خود شاه در آن به ویروس آلوده شده است از تعدادی مکان ، به عنوان مثال کمتر ، و مکان های آلوده مکان های جدیدی را ایجاد نمی کند.

افتخار برای مواجهه با یک زمان نوروز چالش برانگیز

وزیر بهداشت تأکید کرد: “دوک ، به عنوان ستاد SCG و رئیس افتخار ملی ، توصیه کرد که جنبه های مختلف بزرگان و مقامات ، و آنها از مردم درخواست مسافرت نمی کنند.” امسال علیرغم غم و اندوه ، خستگی مردم بعد از سالی که ما همچنان در خانه هستیم و تقاضای سفر. اگر این نتایج امیدواریم روزهای بهتری داشته باشیم ، همکاران من و همیشه و نگرانی که توصیه ها را از بین نرفته اند ، از بین نرفته اند بازدیدهای گروه های نوروزی بدون پروتکل های مشاهده اگر علت از سفرها ادامه می یابد و با تغییر زمان نیاز کاملاً تغییر می کند.

تأسیس منقول و قلمرو بیمارستان ، مردی از نیروهای بزرگ سپاه در شعر قهرمانانه خارج از سرزمین

سردار خاکپور سالها شعر حماسی بزرگ همکارانش را گفت ، و بخش دیگری از سربازان نماز ناماکا با ما دیگر ، و یک شوالیه سلامتی ایجاد شد ، زیرا این امر به نسبت سپاه به عنوان یک انسان مغرور نیست ، و فقط به ما نیرو می دهد. من پر از غرور و دهقانان هستم و احتمال فرار دارم ؛ به بیمارستان بروید زیرا بیماران اورژانسی استفاده از این زمینه هستند ، به تلفن همراه بیایید.

به گفته وزارت بهداشت ، وی افزود: “در مراکز درمانی و بیمارستان سیار سپاه ، که امروز امروز دوباره به یکی از مهمترین و با ارزش ترین مجتمع های اورژانس سیار در جهان راه اندازی شد که بسیار کوتاه “از کجا باید CNN را کمی منتقل کرد ، اما سرانجام او حداقل سه ساعت وقت داشت ، موارد نارنجی بیمارستانهای فوق تخصصی را تنظیم کرد. اینها شامل اتاق های عمل ، خدمات تصویربرداری پزشکی و خدمات است.

وزیر بهداشت در پایان ما تجربه بسیار گرانبهایی از دوران دفاع مقدس داریم. گور آبکی دولت در دفاع مقدس در جهان بی نظیر بود. در سراسر جهان ، مصدومین شدیدتر اغلب در خط مقدم جبهه هستند ، اما جمهوری اسلامی ایران بهترین مدل برای انجام همه جراحی ها در بیمارستان ها به عنوان خط مقدم علی بن ابیطالب و سایر بیمارستان های صحرایی است. او فقط یک مدل به دست آورد که امروز روش پیشرفته تری برای استفاده است ، همانطور که ما در سالهای گذشته برای خدمت به مردم در یک زمان دشوار جمع کرده ایم ، امیدوارم که اینطور نباشد. این امکانات می توانند به موقع به افرادی که به من خدمت می کنند کمک کنند.

ما باید از نظر ملی احترام و همدلی ، هماهنگی ، برادری را گرامی بداریم

به گفته vebd ، نمک ، در مراسم تقدیم به سیستم های جدید بیمارستان سیار متخصص در دفاع زمینی از نیروی زمینی سپاه گروه های کلینیک اسلامی مقابله با تاج ، گفت:. تولد نام سید الشهدا th عطش (ع) را برای همه تبریک وی در مورد این آشفتگی تبریک می گویم ، کلینیک و نگهبانان عزیز که امروز نه تنها نگهبان مرزهای این نگهبانان زمین از محاصره ناب Rhinbercae تا ایران اخلاقی هستند اسلامی زیرا من می دانم که زمین ستون اصلی اعتلای این عبارت است که یکی از یادگارهای مقدسین ، این بزرگواران دفاع است.

وی افزود: بیش از یک سال از مدیریت کرونا از روی زمین می گذرد و در بحران اقتصادی و معیشتی ، کمبود ارز و ریال و تحریم های شدید علیه مردم این سرزمین کسانی که برای انسان و زمین درگذشت. “ما متأسفیم که در روزهای دشوار با Glory ازدواج می کنیم تا رأی به مرگ آنها در ایران برگردد ، خوشحالم که در یک میزگرد شرکت کردم و دولت جلال آینده ایران را در نظر گرفتم نقطه عطف. در تجزیه و تحلیل ، تصور می شود در كشورهای مرفه و صنعتی بتوانند بیماری را در گل و لای با سرعت بیشتری نسبت به هر فرد معتبر دیگری ، یعنی ایران ، مدیریت كنند.

وزیر بهداشت گفت: امروز به لطف مراقبت از عزیزان و سرانجام هماهنگی و وحدت ملی که در ایران روم شکل گرفت به عنوان یکی از متکبرترین کشورهای جهان در زمینه مدیریت شکوه درخشید. متأسفانه همان ویروس جهش یافته پس از یک ماه نوشیدن ایرانی در اروپا ، به لطف خدا ، همدلی ، هماهنگی و پیوستن به آن و کار شبانه روزی و مرگ در کشور ، در اروپا قتل عام شد که هنوز دو برابر این تعداد است.

نماکو ادامه داد: ما در کشور به سمت مرگ یک رقمی حرکت کردیم ، اما از نظر آمار خوزستان ذهن ما اکنون باید از مرگ یک درجه ای به رقمی متفاوت باشد. هنگامی که نهادهای بیش از هزار مرگ ، و برای ما ، به هماهنگی الهی از دانش عظیم ، در روز تشییع جنازه اخبار دیگر ، درست است ، و رقم دو رقمی است.

گفته شده است: “برای آنچه بیشتر ، هیچ کس قادر به خواباندن 100 تا 150 سال دیگر نیست ، این در یک سال و نیم اتفاق افتاد ، و در پایان او چنین رویدادی را به یاد نمی آورد. ” ایران قلب مسیری پررنگ برای رسیدن به مجموع تحریم ها است ، زیرا شرایط بسیار دشوار و بسیار دشواری است؟ اولین عنصر موفقیت ما لطف خداوند است و این نوید الهی وجود دارد که صبور ، وفادار و صادق باشید و کسانی که عزیزترین عزیزان خود را فدا کرده و از انقلاب محافظت کنید ، که این تنها پاداش الهی است.

وزیر بهداشت گفت کمیسیونی که بارها به خودش داده است مهمترین حالت ، تا زمانی که نماز نیمه شب شهیدش با یک داستان دلخراش از قطع نخاع در این کشور ادامه دارد ، قادر به شکستن جمهوری اسلامی ایران نیست چارچوب

ناماکا تأکید کرد: با توجه به عنصر بسیار م thatثری که من همیشه آن را گفتم ، و من خواهم گفت که ذهن ما تنها بود و آن را در هر مکان بنویسم ، این بسیار کمک ، راهنمایی و احترام به مقام معظم رهبری است رهبر. به استثنای این موارد ، مشاهدات موجود در ذخیره ، تا آنجا که می گویند موفقیت این کار توسط سربازان اشتباه است ، او نمی توانست از چشم خود فرار کند.

در این باره وی شاهد است: برای اولین بار ، بنابراین ، باید گفت که ستاد مبارزه با شکوه ملی به ستاد کل قدرت و رئیس جمهور افرادی است که هر هفته ساعت های زیادی را به این امر اختصاص داده اند ، اصول و درآمد مربوط به گلوریا ، و ساختار آن است ، و توسط خداوند متعال ، دوک تأیید می شود ، و اغلب گفته می شود ، که آنها به جای او هستند ، در مصوبات ستاد انتخاب شده است ، و قرار است ساختار آن هیچ چیز دیگری در جهان نبوده است.

وزیر بهداشت اظهار داشت: برادران و خواهران اتحادیه همدلی ما که در کشور پیروزی شکل گرفت در ایران تفاوتی نداشت. یکی از آنها در کنار سربازان بود ، بیشترین وزن در حضور وزارت بهداشت و همکاری اینها بود. در روزهای ابتدایی ، فشار زیادی داشتیم که اخیراً سردار سلامی نامیده می شود و مهربانی ، و برای گفتن آنها احساس تنهایی می کنند ، ما منتظر بودیم و بهار.

با اشاره به همکاری و همکاری بسیج وزارت بهداشت برای اجرای طرح ملی بسیج مقابله با شکوه و برنامه ریزی شهید سلیمانی ناماکو گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی در 50 روز ، میزان مرگ و میر بیماران تاج دار 60 تا 70 درصد در کشور ، و بستری شدن در بیمارستان و بیماران بیش از 50 through از طریق کاهش یافته است. در جمهوری اسلامی قادر به وارد کردن ، تغییر منافذ ، تصاویر ، مواد شوینده و محافظت از تجهیزات ، به عنوان تولید کننده و صادر کننده در 55 است. در هر جای دنیا ، و این یک افتخار بزرگ است.

به ما یادآوری می کند که اتحادی واقعی از حسن نیت ارائه می دهیم کوهنوردی شرقی. من بارها گفتم كه روسای اتحاد و برادری دانشگاههای علوم پزشكی امروز تاج مدیریت هستند ، اما روزهای كشور بزرگ برای جمهوری اسلامی دشوار است. با این حال ، ما از زمین ، علاوه بر بلایای طبیعی ، بیشترین شیوع را داریم که با شما خصمانه است و از طرف دیگر ، با توجه به ویروس و اینکه آیا از عوامل بیماری زا باقی مانده اند ، گسترش آن در سراسر جهان تکرار می شود. زمین. این بدان معناست که افتخار ما در مدیریت سرمایه گذاری دشوارترین روز فرار از انتظار ماست.

وزیر بهداشت افزود: “عامل دیگری که در تاج مدیریت و تجربه موثر است ، تجربه جهادی موقعیت بسیج در دفاع از دوران مقدس است.” قبلاً این تجربه مدیریت ارزشمند تاج بود. اول ، ما در برابر ویروس تقویت شده ایم سپس به شکل یک مرد با حمله قلبی ، و بر اساس دستور هیچ تیم مشترک و مجاورت بسیج ، یک شهید حاج قاسم سلیمان است.

نمک گفت: “هماهنگی همدلی و مدیریت Glory به استقامت مردم کمک بسیاری به ما کرد.” ، بازرگانان ؛ و برای حمایت از هزینه های اقتصادی ، که آنقدر مهم بود که کاروس صریح صحبت کرد و تا ارتفاع منطقه بلند شد. با همه کمکهایشان که پس از دفاع مقدس و همدلی و پرچم و هماهنگی در چادر اصلی رهبر جهادی که در مدیریت تاج تجربه کردیم ، ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز ما نشان دادیم که یکی از باارزش ترین جنبش های سپاه و ارتش است و این باعث دلگرمی این بود که برادرم سربازی است که خدمت می کند و کسانی که همیشه در همه مناطق هستند. یک سیستم سالم در این زمینه ، و همانطور که او وزیر بهداشت را می بیند ، و آنها آمدند ، برادران ، که در عرض نیم ساعت ، مهم نیست که کار برای شما کجاست ، امکانات ، و در بیمارستانی نیست که او در آن ساخته است. او با تمام امکانات فوق تخصصی است که باعث می شود احساس غرور کنیم.

وزیر بهداشت تأکید کرد: “امروز ما دیدیم که از یک مکان مناسب و مناسب به سوی نیروهای تحت فشار سپاه مکان شگفت انگیزی بود.” و کسب و کار اسلامی جمهوری اسلامی ایران هر روز صحنه زیبایی بیشتری خواهند داشت.

در پایان ناماکو گفت: “من در مورد واکسن چیزهای زیادی برای گفتن دارم ، و فردا ما قصد داریم واکسن سپند وزارت دفاع را فاش کنیم و هیچ گفتگویی نداریم که به ایرانیان اجازه دهد چه چیزی باعث افتخار بچه ها در این زمینه است. “کردن. صبح روز سه شنبه ، همانطور که فاش کردیم چندین واکسن تزریقی انسانی قرار است آغاز شود ، و این یک افتخار بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران است. در ماه های آینده ، در 19 تولید واکسن Covid افتخارات بین المللی زیادی خواهیم داشت.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا