علم و سلامت

آغاز واکسیناسیون سربازان از این هفته

به گزارش شفاف ، علیرضا رییسی دکتر وی در نشستی مشترک با وزرا و نمایندگان وزارت بهداشت گفت: وزیر بهداشت دستور واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در مناطق روستایی را صادر کرد ، اما بسیاری از روستاها در برخی استان ها در مناطق غیرقابل دسترسی هستند و با کمک برای واکسیناسیون افراد بالای 18 سال و کولی ها ، ما دستگاه های دیگری داریم ، از جمله به ارتش نیاز داریم.

وی افزود: واکسیناسیون یک پروژه بزرگ ملی است که تنها بر عهده وزارت بهداشت نیست. البته اکنون برنامه ملی واکسیناسیون به عنوان نقش ذاتی سایر واکسن ها علاوه بر کرونا مستمر و منظم است ، اما زمانی که اپیدمی و واکسیناسیون کرونا در راه است ، همه دستگاه ها در حمایت از آن با موفقیت اتفاق افتاده است.

سخنگوی تاج ملی گفت: یکی از نقاط ضعف ما عدم جستجوی مناسب در منطقه است. باید فضای مناسبی برای این کار در نظر گرفته شود که البته محدود به تاج نیست. البته این در فرودگاه ها اتفاق می افتد ، اما در مرزهای زمینی ، ما قرنطینه مناسبی نداریم ، زیرا ما مرتباً در معرض دید قرار گرفته ایم. ویروس از جاهای دیگر

به گزارش وبدا ، وی در پایان گفت: “ارتش حاضر و مسلح از روزهای اول تاجگذاری در کشور به ما قوت قلب داده است.” علاوه بر نگهبانان مرزی ، ارتش همچنین با همکاری وزارت بهداشت به عنوان نگهبان فعالیت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا