علم و سلامت

ابرسویه کرونا امیکرون در راه است؟

به گزارش شفاف، علیرضا ناجی، ویروس شناس مطرح در این مجله نوشت ام م وی هشدار داد: اخیراً مدیر اجرایی واکسن‌های Western Crown هشدار داده است که ترکیب روش‌های آمیکرون، دلتا و سیستم تولید جدید، که یک هشدار واقعاً جدی است. در هفته اول این تحقیق از جهان، من هم به صورت مکتوب و هم در مصاحبه های رسانه ای، اکنون به این سوال پرداختم زمان از آنجایی که خطر عفونت دلتا و آمیکرون با هم در انسان یا حیوان رخ می دهد، جهش ژنی، نوترکیبی رخ می دهد و یک تنوع قوی ظاهر می شود.

بنابراین ما باید همیشه تشکیل تاج اضافی را در نظر داشته باشیم و بدانیم که ابرنواخترها به دلیل قدرت انتقال بالا، عفونت و مصونیتشان همیشه توسط ما در خطر هستند.

مطمئناً نمی توان شک کرد که اگرچه می توان گفت که آهنگ آمیکرون ضعیف تر از آهنگ دلتا است، اما باید از شکل گیری آهنگ های اضافی ترسید که پاسخ این است: بله. موضوع این است که اگرچه جهان اکنون آمیکرون را قسمت پایینی در سخنرانی خود اعلام می کند، هنوز برای قضاوت زود است. باید بیشتر منتظر بمانیم تا اطلاعات لازم را جمع آوری کنیم و داده های ژنتیکی و اپیدمیولوژیک را با هم در محتویات Amicron قرار دهیم تا تصویر خوبی داشته باشیم. با این وجود، ما می دانیم که این زایمان جدید بی خطر و بسیار مضطرب است. دلیل آن واضح است، زیرا سازمان بهداشت جهانی کمی بعد یک جلسه غافلگیرکننده در مورد این نوع برگزار کرد.

البته ما نمی خواهیم با این حرف ها مردم را بترسانیم، اما هدف این نیست که به این سادگی باشیم و مردم را آگاه کنیم. در بریتانیا، یک مطالعه نشان داد که Amicron در ماه های آینده بین 25000 تا 75000 مرگ و میر را در صورت عدم محدودیت های اضافی در جامعه ایجاد می کند. این یک تحلیل واقعی است که ما باید در مواجهه با این نوع بیشتر فعال باشیم. تفاوت در تدوین و اندیشیدن به راه حل نیست. تاکنون، هر کاری که انجام داده‌ایم فقط برای مدیریت یک بحران بوده است، در حالی که پیشگیری از بحران لازم است.

یکی از مهم ترین راه های پیشگیری از بیماری عروق کرونا قلب، گسترش تعارض بین واکسیناسیون با روش های جدید و تزریق یک سوم دوز به جامعه است. درست است که هنوز هیچ اقدام درمانی مانند ماسک، آبگرم، شستن دست ها و اجتناب از شلوغی توصیه نمی شود، اما واکسیناسیون انبساطی ایمن ترین است.

تزریق واکسن دوز سوم تا جایی که بتوانیم، زیرا در آینده به دلیل بدسلامتی مردان در جهان، به ویژه در کشورهای در حال توسعه، مهدهای شکل‌های جدید سلامت دچار بیماری خواهند شد. می توان روش های جدیدی تولید کرد که اثربخشی واکسن های فعلی را کاهش می دهد. انجام دادن”.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا