علم و سلامت

ارتقاء کیفیت ماسک‌های سه‌لایه تولید داخل

گزارشات شفاف دکتر. فرمانده محمد رضا شن ساز در مجمع برای ارائه وام ، که با حضور قاضی دادگستری ، از وزارت صمت ، سازمان یا برای محافظت در برابر ornare mauris id که مصرف کنندگان فکر می کنند و واقعیت ها برای یک احتیاط شناخته می شود ، می داند او پس از تولید افراد در کشور ، از 160،000 در روز ، در آغاز تا تاج وی گفت: “به عدد رسیده است.” “در حال حاضر ، هر ویژگی 4 میلیون ، بین 1.8 میلیون و 2.2 میلیون برای مراکز پزشکی برای ماسک های توزیع شده در داروخانه ها.”

وی افزود: در حال حاضر 225 شرکت دارای مجوز فعال در ساخت کد IRC هستند ، لازم است که ماسک های کشور امروز تحت پوشش تولیدکنندگان داخلی باشد همچنین 51 میلیون نفر دپو دارند.

در سازمان غذا و دارو با تأكيد بر اينكه هيچ كنترل پذيري بيشتري نسبت به هيچ دانشكده داروخانه هاي ديگر وجود ندارد “داروخانه ها اولويت توزيع و تامين ماسك را دارند و به افراد ماسك لازم براي بسياري از گونه ها توصيه مي كنند.” یک داروخانه معتبر ، بعد از مکانهایشان (لوازم پزشکی و فروشندگان فراوان).

اکنون با تأکید بر لزوم ارتقا standards استاندارد ماسک های جراحی سه لایه و اجرای ضوابط سختگیرانه برای تولید افرادی که شن ساز گفت: “با تسریع در صدور مجوزهای IRC و سازماندهی تعدادی از افراد ، می توانیم در جهت ارتقا کیفیت فرد تولید کننده گام برداریم. و همچنین توزیع شرکت های توزیع به این معنی نیست که او نباید از یک چرخه معتبر قدرت توزیع خانه های آنها انجام شود.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به لزوم نظارت بهتر و جلوگیری از ورود به ماسک های بی کیفیت خارجی در بازار گفت: با کنترل ماسک های زنجیره توزیع شرکت های توزیع دارو ، می تواند از ورود افراد کم کیفیت در فروشگاه جلوگیری کند. مرحله.

با تأکید بر اینکه اکنون شیوع بهتر بیماری بیماری کرونا قلب بازوهای شکننده و تنها در سراسر جهان برای استفاده از افراد از راه دور اجتماعی و ضد عفونی شستشوی منظم دستان خود است ، گفت: “همچنان به عنوان یک فرد دارای مجوز با کیفیت ضد عفونی کننده استفاده کنید.” از سازمان غذا و دارو دلتا و ، و به دست ، بهترین راه برای مقابله با رستگاری مردم است که نکات کرون برای ادامه دادن باید ادامه دهند.

، با تاكيد بر اينكه تعداد افراد راشوتن Shanesaz در منطقه به طور قابل توجهي افزايش يافته است ، وي اضافه كرد: “در حال حاضر ، به دنبال افزايش كمك بايد درنظر گرفته شود و ماهيت توليد آزاد از بسيج و زنان مذهبي و شخصي خصوصي ، شركت ها در زمينه توليد چندبلون (ماده اوليه توليد كيفيت شخص) وارد شده اند.” در صورتيكه فرد در اثر ابتلا به بيماري همه گير ، هيچ گام ديگري براي تأمين نيروي بيشتر برداشته نشود.

با توجه به دلایل عمومی وزارت بهداشت ، با توجه به این محصول در حال حاضر در منطقه چند میلیارد و 7.4 هزار استعداد او روزانه در نماز است ، که معادل 15 از یک میلیون نفر است. برای دستیابی به 30 میلیون ماسک در روز ، باید تولید چند میلیونی را که امیدواریم بتواند به موقع تولید کند ، دو برابر کنیم. البته ، برای انجام این کار ، برای تولید حداقل 5 میلیون مرکز پزشکی باید ماسک در 25 گرم به افراد عادی داده شود باید 17 گرم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا