علم و سلامت

از “رسوخ آلودگی هوا به داخل منازل” تا “درگیری تمام ارگان‌های بدن”

ریه های این هنرمند گفت: “آلودگی هوا تقریباً در همه قسمت های بدن اتفاق افتاده است.” “آلودگی هوا مشکلی است که نه تنها با همکاری و قدرت مشترک مردم حل می شود”.

دکتر. مجید مختاری – عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، در مصاحبه با تی تی آنلاین ؛ وی با اشاره به آلودگی هوا در یکی از بزرگترین مشکلات کلانشهرهایی مانند تهران و سایر شهرهای بزرگ کشور ، اظهار داشت: اگرچه آلودگی هوا دلایل زیادی دارد ، اما به طور کلی حدود 80٪ از آلودگی خودرو به دلیل عدم رعایت استانداردها در طراحی و استفاده از سوخت های فسیلی و سایر موارد غیر -vexillum در بازگشت.

وی راه نادرست ایجاد رانندگی درون شهری و سایر ترافیک ها را مهمترین مسئله در صورت آلودگی هوا دانست و ادامه داد: با خاموش کردن رانندگی و حوادث بعدی باعث ایجاد ترافیک در لنزها همان ماشینها شده است که این یکی از عناصر مهم افزایش آلودگی در کلانشهرها است. .

به گفته وی ، آلودگی هوا که منجر به مشکلاتی از جمله عدم تمرکز ، کاهش سطح اکسیژن افزایش دی اکسید کربن ، گوگرد و سایر سموم مهم در هوا می شود ، پدیده آلودگی هوا در هنگام رشد وارونگی سموم مشاهده شد. وقتی آلودگی “قابل مشاهده” نباشد ، در فضا نیز وجود دارد ، و او صدمات جبران ناپذیری به سلامت انسان وارد می کند.

مختاری ناشی از آلودگی هوا است و وضعیت رانندگی را مختل می کند و می افزاید: “این دلیل تصادفات است و میله های زشت ترافیکی سرانجام وارد یک چرخه معیوب می شوند همچنین ممکن است از آلودگی هوا علیه ما رنج ببرند. ما آلودگی هوا را تشدید می کنیم.

آلودگی هوا مشکلی چند وجهی است که نیاز به جلب رضایت این نتایج و نتیجه گیری دولت مشترک و ملت دارد

وی گفت كه آلودگی هوا یك حل چندوجهی مسئله است و تعیین این مسئله نیاز به همكاری مشترک بین دولت و ملت دارد. “بسیاری از کشورها ، از جمله کره جنوبی ، و نه لندن ، که بیشترین شهرهای آلوده در چند سال گذشته است ، با استفاده از برنامه های اساسی به تمیزترین شهرهای جهان تبدیل می شوند ، بنابراین حذف درجه آلودگی هوا در این کشورها نمونه های موفق است.

این شورا یک خودروی الکتریکی یا هیبریدی استاندارد را به واردات اتومبیل به جنگ م calledثر فراخواند و گفت: “فقط با کمک دولت و می تواند مسئله ای را حل کند که سالهاست در شهرهای ما حل می شود.”

درباره آلودگی هوا به اندام های بدن آسیب می رساند

یک متخصص ریه با اشاره به تأثیرات جدی آلودگی هوا بر سلامت مردم و تأثیر آن در سطح شهر ، گفت: آلودگی مضر هوا تقریباً بر تمام اعضای بدن تأثیر می گذارد. عوارض ، به ویژه در مغز ، این موارد غلظت ، چشم تحریک ، التهاب مجاری تنفسی ، تشدید بیماری مزمن ریوی است و با آه ، از ریه ها ، سینوزیت ، بیماری عروقی ، تصلب شرایین جلوگیری می کند ، در حمله قلبی و سکته مغزی افزایش می یابد و لخته های خون از مهمترین موارد این است که از آلودگی هوا است. این برای نجات مردم نیست.

با شیوع سرطان نیز بسیار نزدیک است ، به طوری که مسائل آلودگی هوا مانند وزن کم هنگام تولد ، با اضافه کردن مطالعات مختلف نشان داده است که مغز در پستان رشد می کند در ریه ها رشد می کند و مناطقی که توسط آلودگی هوا آلوده می شوند تمیز است ، و تحت قدرت و حکومت انواع مختلف آنها است ، و سرطان سرطان را بهبود می بخشد.

بیماری کوید تشدید بیماری ، آلودگی هوا بیشتر است

وی گفت: “همانطور که نشان داده شده است برای جلوگیری از کشیدن سیگار به ویروس کرونا در بافت ریه ، آلودگی هوا نشان می دهد که متأسفانه خطر ویروسی کرونا را در بافت ریه افزایش می دهد.” شدت بیماری ، که افزایش می یابد.

در همان زمان ، متخصص ریه با رعایت اصول چنین نامی به شخصی که پوشیده است ، دور کردن ترافیک باید فضاهای اجتماعی و حرکت قالب را حفظ کند. و حملات آسم را کاهش می دهد.

کاهش میزان آلودگی هوا با برخی از پوشش ها می تواند اثرات a

وی گفت: پوشاندن آلودگی هوا می تواند اثر چیزی را که ممکن است از مواد پوششی 10 و 5 میکرون یا کوچکتر و ورود سیستم به مجاری هوایی و بافت ریه جلوگیری کند ، کاهش دهد. بنابراین ، با رعایت مناسب پروتکل های بهداشتی مانند پوشاندن آن ، از آنها اجتناب شده و می تواند در زمان تاج گذاری در ترافیک کمک کند ، لازم است که دوره های انتظار کاهش یابد و از این رو جلوگیری از عواقب آسیب ها علاوه بر عموم ، و او این کار را به دلیل آلودگی هوا انجام داد.

لازم است در نظر بگیریم که چه اتومبیل ممکن است راهی م ofثر در تردد مختاری و در کاهش آلودگی هوا نباشد و گفت: “با توجه به اینکه نویسندگان” فکر می کنیم چطور “راه حل های اساسی برای حل این مشکل است ، بیشتر ماشین های ما نشانه های عمیق نیستند و غذا برای آن نامناسب است.

وی درمورد این مسئله قبل از مردم در مناطق آزاد بین روزهای آلوده هشدار داد ، وی اظهار داشت: البته نمی توان از همه مردم خواست این موضوع را رعایت كنند زیرا مسافرت های مكرر برای زندگی و سایر كارهای مرتبط ، و سپس همه آنها می توانند ، و مسئولیت را به دوش مردم می گذارند. .

20٪ از آلودگی هوای سوخت توسط موتور سیکلت

آلودگی مختاری همچنین موردی است که یک موتورسیکلت و یک موتور مازوت و بنزین هم زمان را هدر می دهند و هم آلودگی بسیار سنگینی را ایجاد می کنند ، زیرا نشان داده شد که 20٪ از مطالعات آلودگی هوا و نتایج حاصل از سوخت موتورسیکلت انجام شده است. وسایل نقلیه در بیشتر موارد آنها مردهای معیشتی یک شخص نیستند و من به دنبال سفر نخواهم بود و به بالا ، از تحقیقات در دست مقامات می توان به این کمک کرد.

جو به خانه ها برود

“مطالعات دقیق نشان می دهد که آلودگی هوا به راحتی به داخل خانه هایی که در خانه هستند ، ذرات مضر و ذراتی سرازیر می شود که اگرچه غلظت آلودگی هوا در خانه ها کمتر از آن است ، اما خطرات آلودگی هوا در خانه ها نیز در معرض راه حل های هم زمان به دلیل عدم وجود چنین قاچاق ، و غیره … تنها راه حل های موقتی با حل مشکل آلودگی هوا هستند و نیاز به یک آزمایش بزرگ ملی دارند.

در پایان ، عضو هیئت علمی با تأکید بر اینکه آلودگی هوا مشکلی است که نه تنها همکاری عمومی مردم و دولت را حل می کند ، گفت: امیدوارم بتوانم دولت یا ملت را مستقر کنم ، این مشکل بزرگ و سرطان زا در اسرع وقت حل خواهد شد. هزاران مورد از ما طول می کشد جوانان از شر ما خلاص می شوند.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا