عمومیکسب و کار ویژه

استعمال ویپ باعث لاغری شما می شود | هشدار را جدی بگیرید

بسیاری از مردم ویپینگ را به عنوان جایگزین مناسبی به جای سیگار انتخاب می‌کنند. یکی از ترس‌های بزرگ افرادی که سیگار را ترک می‌کنند این احتمال است که در این صورت، اضافه وزن پیدا کنند. آیا ویپینگ می‌تواند به کاهش وزن کمک کند؟ امروز قصد داریم به دانش مرتبط با نیکوتین و کاهش وزن نگاهی بیندازیم. همچنین این نکته را بررسی می‌کنیم که آیا ویپ‌های CBD و THC می‌توانند مانع افزایش وزن شوند یا این موضوع صحت ندارد. اجازه دهید دقیقاً به این مسائل بپردازیم.  شماره تماس سایت خرید ویپ 02188258713 می باشد

آیا ویپینگ می‌تواند به کاهش وزن کمک کند؟ پاسخ سریع

ویپ‌ها می‌توانند حاوی نیکوتین باشند و مطالعات نشان داده‌اند ممکن است نیکوتین باعث کاهش مصرف غذا شود. همچنین نیکوتین سوخت و ساز بدن را سرعت می‌بخشد، به این معنی که کالری بیشتری توسط بدن مصرف می‌شود. عوامل دیگری همچون افزایش توانایی ورزش کردن وجود دارد که هنگام بحث در مورد ویپینگ باید در نظر گرفته شوند.

هرچند ویپینگ «گلوله جادویی» نیست که به خودی خود باعث کاهش وزن شود. ویپینگ به عنوان جایگزین مناسب‌تر و سالم‌تر به جای سیگار عمل می‌کند که با استفاده از آن میتوان اقدام به دریافت نیکوتین کرد. مهم است که درک کنیم چه چیزی باعث افزایش یا کاهش وزن می‌شود و ویپینگ چگونه کمک می‌کند در مسیر درست حرکت کنیم.

در این مقاله، به بررسی نکاتی مرتبط با این موضوع پرداخته ایم.

درک دلیل واقعی کاهش وزن: همه چیز به کالری مرتبط است

همه ما علاقه داریم اندازه کمربند خود را به اندازه یک سوراخ (یا چند سوراخ) کاهش دهیم. هرکسی به دنبال «رازِ» افزایش و کاهش پایدار وزن است.

مدرک می‌خواهید؟ صنعت سلامت و تناسب اندام در ایالات متحده هم اکنون حدود 6/36 میلیارد دلار ارزش دارد.

این یعنی بسیاری از افراد به دنبال کاهش وزن هستند.

6 دلیل که ویپینگ می‌تواند به کاهش وزن کمک کند

قبلاً اشاره کردیم که هیچ «راز ویژه‌ای» در مورد کاهش وزن وجود ندارد. هرچند ویپینگ می‌تواند به عنوان بخشی از سبک زندگی سالم، به کاهش وزن کمک کند. در اینجا 6 دلیل ارائه می‌شود که چرا ویپینگ می‌تواند به عنوان روش موثری جهت ممانعت از از افزایش وزن باشد.

نیکوتین سرکوب کننده اشتها است

به یاد می‌آورید قبلاً چگونه در مورد افزایش و کاهش وزن صحبت کردیم؟ ورود کالری و خروج کالری. خیلی ساده.

منطقی است که کاهش کالری دریافتی، احتمال گذر از TDEE شما را کاهش می‌دهد.

نسخه ساده؟ با کمتر خوردن، احتمال سوزاندن کالری بیشتر نسبت به کالری دریافتی را افزایش می‌دهید. این امر منجر به کاهش وزن می‌شود. مطالعات نشان داده‌اند نیکوتین سرکوب کننده اشتها است. به این معنی که اگر دست خود را بیشتر به سمت وِیپ ببرید، کمتر احتمال دارد که دست خود را به سمت شیشه کوکی یا سایر تنقلات ببرید.

مطالعات دیگر بیشتر بر این نکته تاکید کرده‌اند که نیکوتین به عنوان سرکوب کننده اشتها عمل می‎‌کند و مصرف کنندگان نیکوتین پس از مصرف آن، احساس سیری (کلمه فانتزی به جای «پُر بودن») بیشتری گزارش کرده‌اند.

آیا می‌خواهید اثر آن را بیشتر تقویت کنید؟ یک فنجان قهوه خوب چطور است؟ مقالات تحقیقاتی نشان داده‌اند ترکیب مصرف نیکوتین و کافئین می‌تواند اثرات سرکوب کننده اشتها را تقویت کند.

نیکوتین سوخت و ساز بدن را تسریع می‌کند

جدا از اثرات سرکوب کننده اشتهای نیکوتین، مزیت دیگری می‌تواند به کاهش وزن کم کند.

به یاد می‌آورید که کالری دریافتی کمتر و کالری خروجی بیشتر منجر به کاهش وزن می‌شود؟

در حالی که نیکوتین میل به غذا و احساس گرسنگی را کاهش می‌دهد، می‌تواند بدن را به سمت سوزاندن کالری بیشتر هدایت کند. این امر از طریق افزایش سرعت سوخت و ساز بدن رخ می‌دهد.

مطالعه‌ای که توسط موسسه ملی سلامت منتشر شده است، نشان می‌دهد نیکوتین گرمازایی را افزایش می‌دهد. چقدر؟ داده‌های این مطالعه نشان می‌دهد مصرف کنندگان نیکوتین طی 24 ساعت به طور منظم 10% کالری بیشتری می‌سوزانند.

این مقدار تا چه حد قابل توجه است؟ ما می‌گوییم بسیار قابل توجه است.

این مطالعه گزارش می‌دهد اگرچه ممکن است 10% زیاد به نظر نرسد، سوزاندن 200 کالری بیشتر طی یک سال می‌تواند منجر به کاهش 10 کیلوگرم (22 پوند) شود. موارد بیشتری هم وجود دارد.

در مطالعات بالینی مشخص شد انرژی مصرف کنندگان نیکوتین حین ورزش سبک افزایش یافت. این مطالعه به این نتیجه رسید که مصرف کنندگان نیکوتین هنگام تمرین، سوخت و ساز بیشتری داشتند. سوزاندن کالری بیشتر؟ این نکته خوبی است!

خطر آتش سوزی

اگرچه غیرمعمول است، اما یکی دیگر از عوامل خطر در مصرف ویپ این واقعیت است که سیگار های الکترونیکی می توانند منفجر شوند و صدمات جدی ایجاد کنند.

بر اساس گزارشی که در سال 2017 از سازمان آتش نشانی ایالات متحده منتشر شد، شکل و اندازه دستگاه های ویپ احتمال انفجار را نسبت به سایر محصولات دارای باتری های لیتیومی افزایش می دهد. از این دستگاه ها به عنوان “موشک های شعله ور” یاد می شود. هنگامی که آنها منفجر می شوند، نیرویی که در پشت دستگاه قرار دارد باعث صدمات جدی به کاربران از جمله شکستن فک یا شکسته شدن دندان های آنها شده است.

با نوجوان خود صحبت کنید

بسیاری از نوجوانان فکر می کنند سیگارهای الکترونیکی بسیار خنک تر از سیگارهای سنتی هستند. آنها همچنین ممکن است اصرار کنند که شما نمی دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید زیرا احتمالاً سیگارهای الکترونیکی در دوران جوانی شما وجود نداشته است. اما این چیزها نباید شما را منصرف کند. مهم است که در مورد خطرات سیگار کشیدن صحبت کنیم، به ویژه به این دلیل که بیشتر نوجوانان فکر می کنند سیگارهای الکترونیکی سرگرم کننده و بی ضرر هستند.

به دنبال فرصت هایی باشید تا به طور طبیعی موضوع ویپینگ را مطرح کنید. وقتی می بینید که شخصی در حال ویپ کشیدن است یا وقتی از کنار مغازه ای که سیگار الکترونیکی می‌فروشد، رد می شوید، صحبتی را شروع کنید. سوالی مانند “آیا بچه های مدرسه شما ویپ می‌کشند؟”

علامت هایی که نشان می‌دهد نوجوان شما در حال ویپ کشیدن، است

تصور نکنید که نوجوان شما این کار را انجام نمی دهد. بسیاری از دانش‌آموزان خوب، ورزشکاران ستاره‌دار در دوره ای سیگارهای الکترونیکی را امتحان می‌کنند. تشخیص اینکه آیا نوجوان شما ویپ می‌کشد یا نه، دشوار است زیرا بوی آن به اندازه سیگارهای معمولی متمایز نیست. مراقب این نشانه ها باشید.

دکمه بازگشت به بالا