علم و سلامت

استفاده از لاما در مبارزه با کرونا

طبق مطالعه جدیدی که در ژورنال Cell توسط دانشمندان بین المللی منتشر شده است ، آنتی بادی ها قادر به گزارش رگ ها و COVID MOB-19 بودند. طبق گفته مک للان جیسون از دانشگاه آستین ، این اولین آنتی بادی شناخته شده برای خنثی کردن SARS ، 2-Cov است.

استفاده از عزم عزم در مبارزه با 19-COVID

محققان دریافته اند که آنتی بادی ها می توانند SARS-Cov را در بدن حیوان خنثی کنند ، و یک ویروس 1-COMMODITIES-Cov طی شش هفته تا چهار سال تحقیق در لامای 9 ماهه به نام ویندوز انجام می شود. خوشبختانه عنصری که اکنون 4 سال دارد ، و آنها همچنین قادر به خنثی کردن SARS-Cov-2 ، که COVID-19 است.

به گفته نیویورک تایمز اگر گزارش آنتی بادی هایی که در تحقیقات استفاده می شوند بسیار شگفت زده می شود و این اولین بار است که اتفاق افتاده است. ارگانیسم های بیماری آنتی بادی ، HIV و آنفلوانزا هستند و به درمان های مؤثر منجر می شوند.

استفاده از عزم عزم در مبارزه با 19-COVID

لاما ، به لطف بخش های کوچک آنتی بادی های ویروس به راحتی می توانند ارتباط برقرار کنند. دانیل رپ گفت: “این افزودنی كه این امر نمی تواند مانع از اتصال آنتی بادی به سلولهای متصل شده و وارد سلولها شود ، كه به طور مؤثر ویروس را خنثی می كند.”

طبق گفته مک للان اگر از واکسن به عنوان عضله استفاده شود ، باید 1 تا 2 ماه قبل از عضله در بدن فرد تزریق شود یا می تواند منجر به عفونت و مقاوم شدن شود. همچنین برای افراد می توان بیماری را درمان کرد و شدت بیماری را کاهش داد.

به گفته یک محقق ، یک کار ، کار زیادی است که باید شروع شود ، اما برای استفاده بالینی آنتی بادی توسط هر شخص ضروری است. اما اگر یک ماهیچه کار کند ، خاطره زمستان است.

Futurism.com

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا