علم و سلامت

اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور درباره تجمعات انتخاباتی در اهواز

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز دیروز اعلامیه انتخاب در کاندیدای واحد ریاست جمهوری در این بازی را برای تنویر افکار عمومی در بازی Nouakchottensis صادر کرد.

طبق شواهد تی تی آنلاین که WEBDA را نشان می دهد ، در این اطلاعیه آمده است:

“دانشگاه علوم پزشکی اهواز در نامه ای به رئیس شورای هماهنگی مبارزات انتخاباتی کاندیداها ، با اشاره به مصوبات در هفتادمین جلسه ستاد شکوه ملی ، درخواست کرده است که در طول مراسم و فراتر از وظایف خود ، دستورالعمل های ایمنی را دنبال کند و مأموریت غیر قانونی ایمنی بالای کسانی که در سنای امریکا شرکت می کنند با چنین موقوفه ای مانند بیش از 70 کارگر بهداشتی قبل از مراسم برای نمایش ، جدول بندی ، سریع ، به طوری که آزمایش و توزیع افراد در مقابل این مراسم ، اما به دعوت او ، دعوت را دعوت کرد و به منظور حضور بسیاری از همشهریان و هموطنان ، مراسمی را برگزار کرد که متأسفانه ، سلامتی آن را تحت الشعاع قرار داده و پروتکل ها را ارائه می دهد.

لازم به ذکر است که در بند 3 مصوبات ستاد ملی ، برگزاری تجمعات انتخاباتی و سخنرانی نامزدهای برجسته در فضاهای باز مانند استادیوم های باز ، فضاهای باز مدارس که به طور کلی در دسترس هستند و مراکز بالاتر و سایر سازمان های وزارت بهداشت در مورد عملکرد آموزش پزشکی و برای او این است

1) ، بدون شک بر اساس 8 متر مربع از یک نفر تا سه فوت ارتفاع دارد

2) تا سقف رعایت شرکت کنندگان تا 30٪ حداکثر ظرفیت از فضا

3) برای شخص لازم است که همه شرکت کنندگان را هدایت کند.

4) مسئولان مربوط به مراسم باید به گونه ای باشند که قبل و بعد از برگزاری مراسم تجمع در ورودی و درب خروجی انجام نشود.

5) در این مراسم باید به مدت 2 ساعت برنامه ریزی شود.

6) رعایت کلیه دستورالعملهای ایمنی گروه از اهمیت برخوردار است.

همچنین ، از نظر ر headsسای 12 و 14 مصوبه این ، مجری این است که اجرای قانون ممکن است علناً از این امر مطلع شود ، اما ، البته ، مقامات استانها به ستاد مرکزی و ستاد و حتی با رعایت ایمنی پروتکل ها به آن متهم شده اند. و در نتیجه نمی تواند مسئولیتی در قبال مشاهده داشته باشد.

در شماره 5 از برنامه های ایجاد شده در وزارت بهداشت آمده است كه كاندیداهای قابل قبول قوانین تبلیغات را جهت تطابق با متخصصین بهداشت و رئیس بخش عملیاتی اطلاع می دهند. این در نامه شماره وجود دارد. 786/500 / 8P رئیس شورای هماهنگی ستاد مناطق است. فاش شد

در شرایط فعلی ، مدافعان بهداشت توانستند جنایت را به زانو در آورند ، تاج زانوی هر مرد در استان ، پس از ماه ها تلاش در کنار گروه های مردمی و مشترک ، جهادگران و بسیجیان در مشاوره خداوند ، شهید سلیمان ، با بیشترین شکوه واکسیناسیون ، میزان مرگ و میر ناشی از شیوع این اپیدمی ، نیازی به حمایت از مدافعان برای همه اعضای جامعه از همه طیف های سیاسی نیست ، مانند 15 ماه گذشته ایمنی و رعایت دستورالعمل های ایمنی در پاسخ به دستورات مکرر و مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی (العالی مدظله). همانطور که گفته می شود ، زمانی که انتخابات برای امنیت شهروندان باشد ، سوزشی دارد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی Nouakchottensis Jundishapur »

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا