علم و سلامت

اعتراض مهران احمدی به تاکیدها بر ساخت پروژه های تصویری در اوج کرونا

در نامه به مدیر وزیر بهداشت صدا و سیما ، که یک سریال تلویزیونی برای پروتکل های ایمنی در برنامه است ، با تحریک واکنش مهران احمدی – بازیگر و کارگردان وی – مانعی ایجاد نمی شود.

به گزارش تی تی آنلاین ، مهران احمدی در این حرفه در مورد امکان پروژه های تصویری و نمایشی در کرونا ، در متن نوشته شده توسط وزیر بهداشت:

“وزیر ، لطفاً مراقب خود و خانواده خود باشید
من از آنها می خواهم كه درباره آثاری كه در تفسیر او درباره دانش همه نوع است ، حاكم نشوند. اثبات اینكه شما به من پیشنهاد می دهید كه آن را دنبال كنم ، اما هیچ پروتكل بهداشتی یا كاری وجود ندارد. با این حال ، گاهی اوقات ، شما برای مدت کوتاهی در صحنه خطر قرار دادن جان جانان ، اجداد ما بودید. اگر نمی دانید ، زیرا ما نمی توانیم از افراد استفاده کنیم و همچنین مطابق با غذای بهداشتی پروتکل های تحت کنترل ما به ما نمی دهند و به درستی از مراقبت های زیارتی ما مراقبت می کنند.

مجموعه ای از فرزندان آنها در هر زمان به هیچ چیز نمی رسند. مادران و پدران ، و از ترس اینکه خود را بدست آورند ببینند ، کبد آلوده ما را آتش زده است. از هنر سینما و بازیگری و خطرات ساختن چنین هنر عاقلانه ای چه می دانید؟

می دانید چه احساسی از خانواده های فیلمسازان وجود دارد؟ من نمی دانم آن قسمت از سر چند بازیگر و سینمای عالی است که افکار ما را برملا کند. و استرس و درد زیادی ندارم.

حقوق ضعیف برای بازیکنان در سینما تحت پیشنهادهای شدید همچنان حداقل مراقبت را دارد. قبر پدرم و امثال من ، و ما از فاضلاب پایین ، بلایی سر همه جهنم و درک آورده ایم
متعهد به سینما ، به لطف تکه های شکسته چیزی که از آن ماکرو شده است به جای این مکان امن در دفتر اعمال ناشایست ، و نه خود او و نه کافی و امن است.

از طرف دیگر ، دکتر زالی ، در تاج رئیس ستاد مبارزه با فساد اداری ؛ این کار فیلم و تلویزیون است و دو ردیف که توانایی پرداخت یک هفته را ندارند کمی بیشتر از یک پیک خواهد بود و اما تاج ، وضعیت را متعادل می کند.

اگر قرار نبود که مردان از همه چیز فرامین کسانی باشند که از قانون سالن مشترک پیروی می کنند ، وای بر جمعیت.
“بنابراین ، شما درست می گویید که می توان تاج خارج از این طبیعت را جمع کرد.”

تی تی آنلاین ، مطابق روزهای اخیر ، به دلیل ایمنی پلیس ما به واکنش های مختلف شرایط ادامه ساخت و ساز در یک پروژه ویدئویی با اعتبار زیادی نسبت به بحران پاسخ داد.

علیرضا زالی ، حاکم جلال عملیات مدیریتی ، در هر نامه مدیر صدا و سیما و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، وی را به تعلیق دو هفته ای پروژه های در حال انجام فراخواند و در حفظ وضعیت این پروژه ها کاملاً مطابق با روش های ایمنی و مجموع نظارت. .

در همین حال ، سعید ناماکا ، وزیر بهداشت ، در نامه ای به مدیر صدا و سیما از آنها خواسته است که وقتی نمی توانند با رعایت تولید سریال ها و پروتکل های نجات تلویزیون بخوانند ، مفید باشد برای تولید این پروژه ها کارآمد است و تاج آن است.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا