علم و سلامت

مجوز تجمع برای اعتراض به سهمیه واکسن مهندسان پزشکی را صادر کنید

به گزارش شفاف ، احمد مسلمانان ، رئیس انجمن متخصصان تجهیزات پزشکی ، نامه ای به وزیر کشور خواست و خواستار ورود آن به تجمع اتحادیه برای انتقاد از نتیجه واکسن قالب گیری منابع برای مهندسان پزشکی در مقابل وزارت بهداشت شد.

متن نامه ارسال شده به رئیس انجمن متخصصان تجهیزات پزشکی در وزیر کشور به شرح زیر است:

عبدالرضا رحمانی عزیز دکتر فضل

وزیر کشور عزیز

سلام

با احترام متخصصان تجهیزات پزشکی که حضور موثری در سیستم سلامت توسط کرونا دارند ، واضح است که تا زمانی که خدمات در زمینه بهداشت ، به ویژه مهندسان فعال در خدمات فنی و خدمات پس از فروش به تجهیزات تجهیزات پزشکی فقط حضور فیزیکی داشته باشند در مکانی در مرکز درمانی در زمینه آموزش و آموزش نحوه استفاده از تجهیزات و ملزومات پزشکی برای کارکنان مطب درمان ، بازسازی خدمات و نگهداری تجهیزات پزشکی ، تعمیر و عیب یابی ، کنترل کیفیت و کالیبراسیون تجهیزات و ملزومات پزشکی در حالی که دیگری در بخشهای بیمارستان و به ویژه در بیمارستانهای بیماری کرونا است ؛ مراکز بهداشتی ، درمانی و تشخیصی وی در کشور موجود است. ترافیک بین شهری و شهری روزانه از عزیزان این افراد ، به عنوان هواپیماهای حمل و نقل عمومی ، چمدان ها ، و سایر کارمندان و غیره ، همراه با سایر مسافران ، علاوه بر این در بیشترین موارد ، خطر ابتلا به انتقال عفونت به منظور افزایش خطر مراکز پزشکی بعد از خانواده آنها ، زیرا بخشهای کوچکی از مسافران تاج یک زنجیره شکسته می شود.

اکنون نزدیک به سه ماه است که انجمن هایی که خانواده های بزرگ آنها مشترک هستند و تحقیقات پزشکی و حامیان سیستم بهداشتی کشور که اغلب از وزارت بهداشت برای مهندسان خدمات پس از فروش با شرکت های تجهیزات پزشکی با اولویت بالا و 2200 خدمات قبل. او ساخت. متأسفانه ، اغلب همان درخواست از این انجمن است که با رضایت افتخار ملی به ستاد ، معاون وزیر غذا و دارو و اداره کل تجهیزات پزشکی مربوط به وزارتخانه همراه است. شر ، علی رغم این واقعیت که وزارتخانه از آن نجات یافته یا میثاق ساخته است که مراکز بهداشتی اصلی ترین ذینفع هستند. حتی تعداد کمی از افراد واکسینه شده (2200 نفر) ، که مخالف معاون وزیر بهداشت تعیین شده و ندارد (تصویری از نامه ضمیمه شده است).

بنا بر این درخواست برای اولین بار از طرف شخص شخصی مطرح شد و همكاران ما نسبت به انواع عفونتها ، به خصوص ویروس آریان ، کرونا (و گاهی نیز تأثیر یک وضعیت بزرگ شهادت) در حضور مراکز درمانی خدمات به موقع و به موقع از نتیجه گیری جلوگیری کرده است تاکنون یک مورد از بین رفتن معلولیت ملی به دلیل خرابی تجهیزات پزشکی و سایر مراکز فروش در نوع و برش در یقه حلقه است. ما معتقدیم که این بیماری در کرونا وجود دارد ، اما همه بیماری های عفونی ، اولین گروه هایی هستند که با کادر فنی و شرکت های تجهیزات پزشکی واکسینه می شوند ، از یک مرکز پزشکی به مرکز دیگر و جامعه برای خدمات و تعهد خود واکسینه می شوند.

اکنون ، برای احقاق حقوق اعضای خود و اتحادیه های کارگری از طریق موضوع واکسیناسیون حلقه ای و حقوق عمومی مردم از شکستن زنجیره انتقال این بیماری مطابق با مواد 8 و 27 قانون اساسی و ماده 13 گروه های سیاسی و قانون ورزش ، جمع آوری صدور مجوز نصب استاندارد در سراسر هیئت مدیره برای برگزاری صلح آمیز و ورودی اصلی در وزارت بهداشت در تهران واقع شده است ، ایوانک سلام و درود است. اگر می خواهید بیشتر شبیه مجوز قانون باشید ، ترتیبات لازم برای صدور چنین دستوری مشخص می شود که قابل اعتماد باشد. قبل از مراقبت از موضوع ، به نفع بسیار بزرگ است.

نبوغ احمد مسلمس ، رئیس انجمن متخصصان تجهیزات پزشکی

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا