علم و سلامت

اعلام نحوه فعالیت آموزشی مدارس/۲۰ درصد دانش‌آموزان زیرساخت‌ مناسب ارتباطی ندارند

تی تی آنلاین/ لرستان رئیس آموزش و پرورش لرستان گفت: آموزش و پرورش در شهرهای نزدیک دریای سرخ، کم جمعیت در مدارس روستایی و رومینگ و در شهرستان های طلایی متصل است.

سید عیسی سهرابی اعلام کرد: قرار است پس از تصویب تاج استان در سالن و برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری، در پایان هفته جاری فعالیت های تحصیلی مدارس شهری استان که وضعیت عروق کرونا آن قرمز است مورد توجه قرار گیرد. در ایالت های نارنجی، مراکز ملحق خواهند شد و تقریباً تمام مدارس ابتدایی در ترکیب با مدارس ابتدایی و متوسطه برگزار خواهند شد.

وی همچنین از سطح تحصیلات در کانتون ها خبر داد و گفت: نزدیک به 20 درصد دانش آموزان استان از زیرساخت های ارتباطی یا ایمیل کافی برخوردار نیستند که با احتساب فعالیت مدارس دارای جمعیت.» طبق پروتکل های بهداشتی کمتر از 30 نفر در این مناطق حضور دارند.

سرپرست استان آموزش و ایمنی را دو رکن در جامعه دانست و گفت: مسئولیت ولیعهد در سالن حفظ ادامه تحصیل و امنیت جامعه است.

وی درباره رنگ تاج در استان گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، شهرستان های خرم آباد، بروجرد، دورود، الیگودرز، سلسله و دلفان، پلدختر، ازنا و چگنی قرمه و ایالت های کوهدشت و رومشکان. در تاج نارنجی هستند.”

صبح امروز در مجمع استانی ولیعهد، فعالیت مدارس به طور مفصل مورد بررسی قرار گرفت تا علاوه بر موارد ذکر شده، کلاس های فنی و حرفه ای در استان ها و ایالت ها و مناطق خاص برگزار شود. .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا