اقتصادی

امکان شخصی‌سازی ایمپلنت‌های استخوانی در کشور فراهم شد

محققان این شرکت دانش بنیان ، این امکان را برای بیماران فراهم کردند تا تولید دستگاه های پزشکی برای پیوند استخوان را سفارشی کنند.

به گزارش تی تی آنلاین ، او و دهان شکستگی ، شکستگی استخوان یک مشکل شایع است ، به ویژه در بین جوانان ، مراقبت و مراقبت از سن و فقط کشاورز ، اما در برخی موارد نیاز به جراحی برای ترمیم دهان و استفاده دارد. درج های ارتوپدی

افکار فیبرهایی که قادر به هدایت آنها در سطح بدن نیست ، در جای خود قرار می گیرند ، یا مکانی برای آنچه از دست رفته است. یکی از رایج ترین آنها استفاده از ایمپلنت های ارتوپدی به طور کلی است که به منظور رفع دهان شکستگی ها و ترمیم آنها است.

سالهاست که بسیاری از پزشکان از سلاح هایی مانند طلا ، نقره ، پلاتین و آهن برای رفع شکستگی استخوان استفاده می کنند. به عنوان مثال ، در سال 1804 ، میله فولادی با روکش نقره به عنوان ایمپلنت های ارتوپدی مورد استفاده قرار گرفت ، اما هنگامی که با پا برخورد می کرد. پلاتین ، طلا و نقره در تختخواب آنها ، و به ویژه مواد برای استفاده در این زمینه ، اما برای استفاده بالینی خیلی نرم نیستند. دفعه بعد ، در سال 1866 ، صفحات و پیچ ها اولین شکلی هستند که شکستگی ها را برطرف می کنند و این روند رو به افزایش است. اگر این امر حتی تا به امروز ادامه داشته باشد و تجهیزات جدیدی به کار گرفته شود عملکرد خوبی را به شما ارائه می دهد.

تی تی آنلاین در گفتگو ؛ وی با بیان اینکه این شرکت در سال 2009 تاسیس شد و تولید پیچ ​​و صفحه ارتوپدی را آغاز کرد ، گفت: این شرکت امروزه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پیچ و ارتوپدی است ، شعار ارتقای کیفیت محصولات داخلی و عدم وجود خارجی کشور در کشور نیاز به محصولات. “ارتوپدی در نظر دارد که صفحات در کشور هستند.

وی تأیید کرد که وجود جامعه ، همراه با ماشین آلات پیشرفته آن که برای انجام آن توسعه یافته و تخصصی شده است و تولد نیروی کار ، او توانسته است بخش بزرگی از نیازهای کشور را در این زمینه برآورده کند. که “صفحات ارتوپدی” “پیچ های ارتوپدی” ، و “میخ های ارتوپدی” ، و آثار ارتوپدی ، دهان و پیچ های ستون فقرات صفحه در این مورد چهره دانش بنیان بود.

کوچپیده ادامه داد: از سال 1993 و دریافت مجوز از وزارت ، درمان و آموزش پزشکی ، ما توانستیم و باید از ایوان نجات پیدا کنیم تا در این زمینه وارد بازار شویم و اکنون محصولات ما در بسیاری از بیمارستانهای کشور ارائه شده است. “

این محقق در مورد استفاده از این ناهنجاری ها به ویژه اشاره کرد که در درمان استخوان های شکسته ، “ما این توانایی را ایجاد کرده ایم که در وهله اول با توجه به نیاز بیماران ، جنس ناهموار تولید کرده و آنها را در اختیار پزشک قرار دهیم تا یک دستورالعمل تجویز کند. هنرمند “

وی اظهار داشت که این دانشگاههای تزئینی پزشکی در همه استانها از تمبرهای عجیب و غریب مانند مدلهایی در محصولات بحرانی که انجام می دهند ، ساخته شده است. این محصولات در بسیاری از کشورها مانند عراق و سوریه پراکنده شده اند.

پیام پایانی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا