علم و سلامت

انتقال هوایی قلب اهدایی از رشت به تهران

مرکز مدیریت رئیس پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است ، گفت: در یک عمل پیوند قلب به خوبی آنها را در هوا رشت تهران انجام داده است.

به گزارش تی تی آنلاین ، دکتر مهدی شادنوش گفت: “امروز صبح یک قلب قهرمان 34 ساله که از مرگ مغزی رنج می برد ، بثور قلب بود ، تصادفی نبود که وی 49 ساله در تهران دریافت کننده منتظر پیوند عضو بود.”

وی ادامه داد که عضو در چین جمع آوری و فقیر شد و رشت به بیمارستان اهدا شد و با انتقال هوا به بیمارستان امام خمینی تهران منتقل شد.

شادنوش ادامه داد ، با همکاری تیم های پیوند و علائم فروشگاه ، بثورات و دانشگاه علوم پزشکی تهران و گیرنده ، و قلب دیگری با کمک سازمان ملی نیروی هوایی شناسایی شد و قلب وی به تهران منتقل شد توسط جت

وی افزود: این عضو توسط بیمارستان امام خمینی (ره) 49 با موفقیت به زندگی انسان پیوند شد و من هنوز به او اعطا کردم.

شادنوش گفت: در همین راستا توافق و رضایت از فعالیت خانوادگی و پیوند قلب در این عزیز بیمارستان امام خمینی تهران ، کبد ، کلیه ، هنگام انتقال به رشت دیگر برای نجات جان شهروندان انجام شد. “

با توجه به ما در پایان ، بیش از آنچه لازم است ، و جلال همه چیز دشوار و دشوار است ، شرایط روز ، شبانه روزی ، همه همکاران من در تلاش ، پیوند اعضا با دقت انجام شده ، و سلامتی برای او با تمام پروتکل ها به طوری که درآمد حاصل از خدمات زندگی به نیازمندان ، و باعث رنج بیماران است.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا