کسب و کار ویژه

اهمیت استفاده از اینورتر صنعتی چیست؟

اینورتر صنعتی چیست؟

سیستم های اینورتر صنعتی در محیط های سخت استفاده می شوند و به طور خاص برای محافظت از بارهای بحرانی در کاربردهای صنعتی طراحی شده اند. ترانسفورماتور ایزولاسیون گالوانیکی برای جداسازی بار از منبع استفاده می شود. در غیر این صورت منبع تغذیه آسیب جدی به ترانسفورماتور و بارهای سنگین وارد می کند. برای خرید اینورتر آیمستر مدل u1 می توانید به ثامان مراجعه کنید.

کاربردهای اینورتر صنعتی

برق یکی از نیازهای مهم این صنعت است. اینورتر یک دستگاه مستقل است که ولتاژ DC را به ولتاژ AC تبدیل می کند. اینورتر منبع تغذیه ثابت و بدون وقفه را تضمین می کند. مورد استفاده در کاربردهای مختلفی مانند یو پی اس، کنترل کننده سرعت، موتورهای الکتریکی و … انواع اینورتر. برای مقاصد تجاری، صنعتی و مسکونی استفاده می شود. صنعت برای عملیات مستمر در صنعت به اینورترهای صنعتی نیاز دارد. اینورترها نقش مهمی در صنعت تولید دارند. سازندگان اینورتر می توانند اینورترهای صنعتی را با توجه به نیازهای صنعتی خود سفارشی کنند. اکنون اهمیت و مزایای استفاده از اینورتر صنعتی را درک می کنید.

اهمیت استفاده از اینورتر صنعتی چیست؟

اینورترهای صنعتی دستگاه هایی با قدرت بالا هستند که می توانند در برابر قطع برق محافظت کنند. صنایع مختلف با قدرت به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از عملکرد خود عمل می کنند. تولید برق؟ حمل و نقل صنایع تولیدی مانند تولید نفت باید بدون وقفه عمل کند. بسته شدن فعالیت آنها منجر به زیان مالی می شود. تمامی این صنایع برای عملیات صنعتی بدون وقفه نیاز به منبع تغذیه مداوم و پایدار دارند. کاربردهای صنعتی مانند سیگنالینگ راه آهن و شبکه، ایمنی الکتریکی، خروجی فرودگاه. ایستگاه های کنترل خط لوله و کارخانه های تولید نیاز به منبع تغذیه مداوم دارند.

قطعی، قطعی و قطعی برق، تهدیدهای اصلی برای صنعت تولید هستند. سازمان های صنعتی در برابر تغییرات در عرضه انرژی آسیب پذیر هستند. صدمات ناشی از قطع برق قطعاً ویرانگر خواهد بود. قطع برق 10 ثانیه ای می تواند باعث خاموش شدن سریع ژنراتور شود. این می تواند باعث آسیب به تجهیزات و ماشین آلات در صنعت تولید شود. بنابراین باید یک اینورتر صنعتی کارآمد و قدرتمند برای مقابله با جریان برق و خروجی نصب شود.

صنعت نصب اینورترهای صنعتی مناسب، مقیاس پذیر و کارآمد را تضمین می کند. بنابراین اینورترهای صنعتی برای انواع صنایع و کاربردهای صنعتی بسیار مهم هستند. صنعت باید اینورترهای صنعتی مناسب را با توجه به ظرفیت بار و کارایی انتخاب کند.

ساختار اینورتر صنعتی

اینورتر یا درایو AC وسیله ای است که موتور AC را کنترل می کند. عامل مهم در سرعت این دستگاه ها فرکانس ولتاژ ورودی است که توسط مبدل برای تنظیم سرعت تغییر می کند. تجهیزات اینورتر صنعتی به دو نوع القایی تک فاز و القایی سه فاز تقسیم می شوند. این ورودی برق ورودی به مبدل از شبکه شهری است و مبدل تک فاز دستگاهی است که با برق ورودی تک فاز کار می کند. شرکت تک اینورتر با سالها تجربه مفید در زمینه واردات انواع تجهیزات صنعتی در ایران یکی از تامین کنندگان و تامین کنندگان اصلی اینورترهای شرکت های مختلف می باشد. طرف های قرارداد Paras Drive شامل سازندگان هیوندای کره، LS کره، هایتک تایوان، دلتا چین و iMaster است. اینورتر یا درایو یکی از پرکاربردترین تجهیزات صنعتی است

سه مولفه اصلی اینورتر صنعتی

1. فیلتر خازنی: برای کاهش توان ورودی استفاده می شود.

2. بخشی از مبدل برق شهری: برای تبدیل جریان متناوب شهر به ولتاژ بالا (مبدل AC به DC)

3. اینورتر برق یا IGBT: پالس های PWM با سرعت بالا (تبدیل برق DC به AC) تولید می کند. مهمترین اجزای اینورترها IGBT هستند. در اینورتر ما از IGBT برای تولید فرکانس های مختلف استفاده می کنیم. اصطلاح IGBT به ترانزیستور دوقطبی گیت عایق اشاره دارد. IGBT ها ترانزیستورهای دوقطبی ایزوله هستند و از سریع ترین نیمه هادی های سرعت سوئیچینگ هستند و برای سوئیچینگ سریع استفاده می شوند.

اهمیت استفاده از اینورتر صنعتی چیست؟
اهمیت استفاده از اینورتر صنعتی چیست؟

انواع اینورتر صنعتی

اینورترها انواع مختلفی دارند که برای اهداف عملیاتی مختلف مناسب هستند، بسته به نوع استفاده، انواع اینورتر را می توان در همه برندها یافت. انواع تامین مالی عبارتند از:

توری عکاسی

اینورتر زیمنس

سرمایه گذار فناوری پیشرفته

اینورتر آمستردام

برش اینورتر

یک سوراخ حفر کنید

اینورتر YeJafran

اینورتر انجیر.

وی…

ویژگی های یک اینورتر صنعتی

برخی از ویژگی های اینورترهای صنعتی عبارتند از:

کنترلر DSP 16 بیتی

ترانسفورماتور ایزولاسیون داخلی

سوئیچ استاتیک داخلی

کلید مکانیکی داخلی

تابع محدود کننده فعلی

تنظیم ولتاژ خروجی <1%;

100% عدم تعادل بار

تاخیر قابل تنظیم از 20 میلی ثانیه تا 10 ثانیه (قابل تنظیم از طریق LCD)

لینک های رایگان بالقوه

سیستم مانیتورینگ از راه دور

دکمه بازگشت به بالا