علم و سلامت

ایلان ماسک: فقط گیاهخواران می توانند بیایند مریخ

به گزارش تی تی آنلاین از دیلی میل، SpaceX Mask در سال 2002 با هدف تبدیل انسان به چند سیاره تاسیس شد.

این میلیاردر در مورد هر سکونت مریخی، همراه با ایده ساخت گنبدهای شیشه ای که به عنوان خانه های موقت تا زمانی که مریخ آماده زندگی و ساختن شود، و حتی مزارع نیروگاه آبی برای تولید میوه و سبزیجات صحبت کرد. غرقابی روشی برای پرورش گیاهان بدون خاک است. در این نوع کشت، نیازهای تغذیه‌ای خاص گیاهان و کسانی که از آب خاک برای گیاهان استفاده می‌کنند را اندازه‌گیری می‌کنند و اضافه می‌کنند که ریز مغذی‌ها و درشت مغذی‌ها و آن‌هایی که نگه‌دارنده‌های گیاهی ناکارآمد دارند، تقریباً نیاز به خاک را برطرف می‌کنند.

با توجه به اینکه انتظار می رود سفینه موشکی مریخی اولین پرواز مداری خود را در سال جاری تجربه کند، با هدف تیراندازی در سال 2024، کارشناسان به آنچه که ما می توانیم برای زندگی در مریخ انجام دهیم، نگاه خواهند کرد. جان کی استریکلند از مقاله بررسی فضایی انجمن ملی فضایی گفت: «تعداد افرادی که می‌توانند با خوردن گوشت و ماهی روی گنبدهای شیشه‌ای زندگی کنند، نصف افرادی است که رژیم گیاهخواری دارند». یک کلنی متشکل از 5000 نفر با رژیم غذایی گیاهی می تواند از مزرعه ای به مساحت سه شانزدهم مایل مربع استفاده کند.

ماسک در مراحل اولیه مریخ به تایم گفت که انسان ها به سمت غذاهای گیاهی روی می آورند، اما قدم بزرگ بعدی ساختن شهری خودکفا و آوردن حیوانات و سایر حیوانات زمینی به مریخ است. مثل کشتی نوح البته ما در بیش از یک بازی پیروز خواهیم شد.

استریکلند نوشت که برای رسیدن به هدف لاروها، 5000 سفر، که هر کدام دویست تن محموله را قبل از تولید غذا حمل می کند، انجام داد. تمام تجهیزات در حال انتقال، کار می تواند در تولید مواد غذایی آغاز شود. او می گوید هر فرد به 2000 فوت مربع (185 متر مربع) زمین و صد کیلومتر انرژی نیاز دارد. این بدان معناست که 100 نفر برای تامین ساخت اولیه باید 10 مگاوات انرژی و 215000 فوت مربع (20000 متر مربع) زمین داشته باشند.

مساحت توصیه شده در حدود چهار هزار فوت مربع (93000 متر مربع) که در چهار طبقه مساوی پخش شده است، برای حمایت از پنج میلیون نفر در رژیم گیاهخواری کافی است. وی افزود که برای پنج هزار نفر نیروی زیادی لازم است. استریکلند با اشاره به نیاز به تولید انرژی برای وسایل نقلیه در جاده های گرد گفت: «نیروی زیادی نیز برای تولید مواد غذایی مورد نیاز خواهد بود». این نیرو باید از شکافت، همجوشی یا فضای لباس های خورشیدی به دست آید، زیرا هیچ گونه فسیلی در مریخ وجود ندارد و ساخت دستگاه های زمینی بزرگ به تنهایی در مریخ زیر خورشید دشوار است.

بخشی از این انرژی نیز باید برای حمایت زمین شناسان استفاده شود. به دنبال مناطقی باشید که دارای ذخایر معدنی هستند تا مواد لازم برای ساخت و ساز را تولید کنید. ناسا توصیه می کند که به جای اینکه به تنهایی کار کند، با اسپیس ایکس کار کند. استریکلند این ترکیب را روی مریخ نوشت، تأثیر آن بر ذهن مردم روی زمین افزایش یافت و این سیاره به خانه دوم بشریت تبدیل شد.

46

دکمه بازگشت به بالا