علم و سلامت

بازگشت دو شهر گلستان به وضعیت زرد/ گلستان در زمره ۱۸ استان بدون فوتی کشور

تی تی آنلاین/ گلستان بخشدار امنیتی سیاسی و فرماندار گلستان با اشاره به اینکه دو استان کردکوی و بندرترکمن به ایالت های رسی بازگشته اند، گفت: سایر استان های استان گلستان در شرایط آبی قرار دارند.

سیدعلی مهاجر امروز در کناره‌های گارد پیشگیری و کنترل تاج گلستان با نشان دادن همه کانون‌های خود در استان با تداوم رعایت پروتکل‌ها گفت: کشور پروتکل‌های بهداشتی را می‌دهد.

وی گفت: متاسفانه برخی در استان هنوز واکسینه نشده اند. با واکسیناسیون انبوه انجام خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه اقدامات منفی در زمینه واکسیناسیون اولویت بعدی است، خاطرنشان کرد: تلاش می شود سطح ایمنی مشترک استان را به سطح آگاهی و زمان مطلوب برساند. مزایای واکسیناسیون .

مهاجر از اجرای سیاست هوشمندانه اداره تاج از فردا خبر داد و گفت: در وهله اول نیروهای امنیتی تحت بررسی هستند تا نتیجه آزمایش 72 ساعته PCR را درخواست کنند و این مشکل را جدی بگیرند.

وی از بازگشت استان های کردکوی و بندرترکمن از وضعیت آبی به زرد خبر داد و تاکید کرد: 12 استان باقیمانده استان گلستان هم اکنون در شرایط آبی قرار دارند.

معاون سیاسی امنیتی رئیس جمهور گلستان ادامه داد: این استان یکی از 18 استان بدون مرگ و میر در منطقه است که 199 بیمار کرون در آن وجود دارد. از این تعداد 48 بیمار در بخش مراقبت های ویژه و 17 بیمار به دستگاه تنفس مصنوعی بیمارستان متصل هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا