علم و سلامت

ثبات در ظرفیت بستری‌های موقت تعداد بیماران کرونایی در استان‌های شمالی

وی از گفتگو با وزارت بهداشت ، اشاره به ثبات در ظرفیت بستری در بیمارستان تعداد بیماران بیماری کرونا در استانهای شمالی گفت ، “آنها به واکسیناسیون پزشکی اعتماد کرده و در دانشگاه های فرایند کار می کنند.”

به گزارش تی تی آنلاین ، دکتر من از خانه سیما سادات دعا کردم ، پروردگار معاون وزیر فرهنگ و امور دانشجویی: سخنگوی وزارت از وزارت ناظر باید نجات یابد و با استفاده از اجرای استراتژی برای شمال ، نجات یابد. استان شهیدان حاج سلیمان قاسم ، آماده باشید ، با دو روز سفر خود ، از دانشمندان دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان و بابل مازندران بازدید کنید.

در طول این سفر ، فقط روند رو به رشد بیماران کرون در بابل بود ، دانشگاه علوم پزشکی مازندران و گلستان گزارشی از آزمایشات انجام شده روی تعدادی از دوزهای واکسن دریافت شده و روند درمان بیماران در بخشهای سرپایی و بسیاری از بیماران کرون ارائه دادند. تختخواب داروهای ضد ویروس برای بیماران سرپایی برای اولین بار بر روی فرآیند واکسیناسیون گروه های هدف واکسیناسیون ، بیشتر دانشجویان بالینی متمرکز شده اند.

در پایان این سفر دو روزه و صحبت از وزارت بهداشت خلاصه ای از شرایط دانشگاه علوم پزشکی بابل ، مازندران و گلستان از مسئولان دانشگاه گلستان و گفت ، بیایید پیشنهاد دهیم. در حقیقت ، هنگام مسافرت در دانشگاه ها ، می بینیم که عزیزان ما حضور پررنگی در صحنه دارند و می فهمند که در حالت فعال بودن در مدیریت بیماری آرام هستند ، که بسیار دلگرم کننده است.

ما کاملاً در مورد نیاز به واکسیناسیون و دانشگاه های پزشکی در این مرحله مطمئن بودیم

دکتر لاری ، اعزام شده است باید واکسیناسیون اعتماد کامل خود را انجام دهد و مراحل کار در دانشگاه های علوم پزشکی ، گفت وزیر بهداشت دستور داد که در مقابل شما کارگران بهداشت در دانشگاه های کشور علوم پزشکی به دفتر عمومی ، بیایید بهداشت در واقع اجرا اگر یک مورد وجود دارد ، و مشاوره شهدای سوال ، شما باید آن را به تلاش های حاج سلیمان قاسم برای پایان دادن به روزهای خود ارجاع دهید ، بنابراین احتمال از دست دادن آن وجود دارد. “

امور دانشجویی و معاون وزیر بهداشت در امور فرهنگی یکی از مهمترین موارد دانشگاه علوم پزشکی گلستان به همراه سیستم مدیریت و وزیر بهداشت دکتر بود. معاون جعفریان ، ارائه پیشنهاداتی برای کمک به مبارزه با این بیماری برای ما بسیار مفید است.

ثبات در ظرفیت بیمارستان در آن زمان تعداد بیماران بیماری کرونا در استانهای شمالی کشور

ناظر عالی وزارت بهداشت در استان های شمالی استفاده و توانمندی بیمارستان موقت را بسیار بلند دانست و گفت: “سه مطالعه و علوم پزشکی ، بابل ، مازندران و گلستان قادر به کنترل بار بیماران بیمارستان بیماری کرونا از استفاده از این سیستم “بیمارانی که بستری شده اند و آزمایش زیر را انجام داده اند: از بودن در تمام سرزمین های تاج سلطنتی مردم خوشحال هستند.

“اکنون مشکل شما تعداد تختخواب نیست و برای مقابله با درمان های ضد ویروسی و افزایش این زمان ، بیماران هنوز هم می توانند پاسخ دهند یا نه؟ “وی خاطرنشان کرد: با توجه به نتایج اکسیژن موجود در دمای هوا کمتر نگران کننده است تا امید با حل مشکلات زیرساختی حل شود.

شفافیت در رهنمودهای نکاتی که در دانشگاههای شمالی و پزشکی تأکید شده است

دستورالعمل های لری بر شفافیت به عنوان یکی از نکات مطرح شده در دانشگاه های علوم پزشکی بابل ، مازندران و گلستان تأکید کردند و گفتند این مسئله به سطح مطالعات پزشکی عزیزان ما ، به ویژه دانشگاه علوم پزشکی گلستان رسیده است. شاید بهتر باشد که کمیته واکسن باید دستورالعمل هایی برای تحقیقات واکسن و دانشگاه های پزشکی مرتبط با دانشگاه با سرعت بیشتری به عزیزان ما ارائه دهد تا در مورد این سطح گیج نشویم.

دانشگاه علوم پزشکی گلستان طی 20 روز از بستری شدن در بیماران بیماری کرونا ، 350٪ افزایش داشته است

دکتر. عبدالرضا فاضل ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار داشت: گلوریا یک چهارم قله است و در مدت زمان کوتاهی استان گلستان نسبت به سایر استان های کشور کار خود را آغاز کرد. اوج شدت بیماران بستری در بیمارستان به سرعت افزایش یافت ، زیرا در روز اول فروردین 1400 ، تعداد بیماران بستری در استان بیماری کرونا 180 نفر بود و شر در 10 آوریل به 680 بیمار بستری افزایش یافت ، این بدان معناست که در طی 20 روز ، 350٪ از بیماران بیماران رشد می کند او در آنجا ممانعت نکرده است.

واکسن با تزریق دانشگاه علوم پزشکی گلستان مشکلی ایجاد نمی کند

و اینکه در اوایل ماه ژوئیه نباید توجه شود ، س inال در واکسیناسیون در دانشگاه ها است ، “و حیوان سوم برای اولین بار از یک قسمت قبلی و قسمت آخر آن با واکسن Strazenka به خوبی انجام می شود یا این که در در این زمان ، سه نوع واکسن تزریق می شود: Sputnikov ، Bharat Biotech و Sinopharm ، که در مجموع 9،900 دوز وجود دارد.

دکتر. فاضل اضافه کرد: “از این تعداد ، 9400 دوز واکسن نباید در سوپ آغشته شود ، و هنگامی که آنها در واکسن بودند ، واکسن استرازنکا را دریافت کرده اند ، زیرا ابهامات در این مورد سرعت را کاهش می دهد. تزریق به درستی انجام شده است. ” بر این اساس ، می توان واکسن های تزریقی estrazenka را که در آخر هفته به ما ارائه می شود ، تزریق کرد. این دوره زمانی: در واقع وی این واکسن را پذیرفت زیرا همه آنها داوطلب و کارکنان پشتیبانی درگیر در زمینه درمان بودند. در مجموع 12300 دوز واکسنی که تاکنون به دانشگاه علوم پزشکی گلستان تزریق شده است و تا پایان 7 استرازنکا 11 هزار و 500 دوز واکسن. خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان آنچه روز چهارشنبه در اول ماه مه اظهار داشت ، 9000 واکسن سینوفرم وارد استان شده است به بیماران و عزیزان ویژه ای که تحت شیمی درمانی هستند تزریق می شود.

نود درصد دانشجویان مایل به پذیرش واکسن دانشگاه واکسن دریافت کردند

واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار داشت: اولویت ما تمرکز بر دانشجویان ، به ویژه دانشجویان ساکن در داخل و کشاورزانی است که وارد بخش های داخلی داخلی بیماری کرونا و عفونی می شوند. تا به امروز ، 95٪ از دانشجویان داوطلب واکسیناسیون با دانشگاه واکسن دریافت کرده اند و هر دانشجو برای واکسیناسیون داوطلب می شود که نباید واکسن دریافت کند.

این مقام مسئول گفت: بیماران بیماری کرونا تحت درمان خارج از بیمارستان در جایگاه خود هستند: “مراکز I-16 ساعته با هم همه دانشجویان شبانه روزی نیاز به تأمین اجتماعی دارند و تأمین اجتماعی نیاز به شبانه روزی سپاه فرهنگیان در کلینیک دارند و در این راستا.” در آزمایشات سریع دستورالعمل هایی در مورد نحوه دریافت سریعتر خدمات پزشکی بیمار-بیمار ارائه می شود.

فاضل گفت: هنگامی که خانواده های این بیماران نیز برای انجام قرنطینه برای اتاق و اعضای خانواده که آزمایش سریع دارند ، آموزش می بینند.

ما مشکل کمبود تخت نداریم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ، محل استقرار و تخت های پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان ، گفت: “با تجربه تلخ کمبود تخت در مارس 1998 که 60٪ از بیش از 2500 تخت پزشکی بیماری کرون را اختصاص داده است ، بیماران را تقویت می کند.” پیدا شد

به گفته وبدا ، وی افزود: “به عبارت دیگر ، ما در آن روز حدود 1350 بیمار بیماری کرونا داشتیم ، اما آنها نگران نیستند زیرا او آماده کار است به طوری که تعداد بیماران بیماری کرونا در پیک های دوم یا سوم به 600 نفر و در چهارم نزدیک به 700 و در حال حاضر احساس می کنم تخت های بیمار اوج شکست هستند.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا