علم و سلامت

کاهش ۵۰ درصدی ترخیص بیماران کرونایی از بیمارستان های استان در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش شفاف از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، دکتر علیرضا زالی امروز شنبه آخرین وضعیت استان ویروس کرونا قلب در تهران اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته در تهران ، بیشتر بیماران 3500 بیمار مبتلا به سرپایی و درمان قلب ویروس کرونا با این بیماری تشخیص داده شده اند که ما می توانیم با آنها به اشتراک بگذاریم همه اینها برای سلامتی مردان و دو هزار نفر است.

وی افزود: در مجموع 1916 بیمار با تشخیص استان ریخته گری در بیمارستان در بیمارستان استان تهران بستری شدند و اگر 24 ساعت قبل را در نظر بگیریم که باید تا سه درصد رشد داشته باشیم ، این آمار را نشان می دهد.

دکتر. زالی ادامه داد: همچنین میزان جریان 24 ساعت گذشته در تهران نسبت به 24 ساعت گذشته کاهش یافته و 300 مرخصی ، 150 بیمار مرخص شده اند.

با دستور این حملات ، تعداد افرادی که در 24 ساعت گذشته در تهران بستری شده اند موارد جدید بیماری عروق ویروس کرونا قلب 223 نفر بوده است که از این تعداد 80 نفر به طور مستقیم در بخش های مراقبت ویژه بستری شده اند.

دکتر. زالی گفت: متأسفانه در 24 ساعت گذشته میزان مرگ و میر نسبت به 24 ساعت قبل 1.4 برابر شده است.

هفته گذشته ، با اشاره به روند نزولی یک رعایت خاص طراحی و رعایت برای نجات پروتکل ها در استان ، و به من هشدار داد: “در هفته های اخیر ، ما شاهد کاهش احترام و توجه به ایمنی کارمندان در تهران ، به نظر نمی رسد که از سنگین بودن او از وحشت از بیماری و از آنها تا بیماری اول ، امواج موج تهران باشد.

دکتر. زالی هشدار داد: برای حفظ سیستم بهداشت در دو هفته قبل به طور متوسط ​​به 76.3 درصد رسیده بود ، اما متأسفانه این تعداد در هفته گذشته به 75.4 درصد کاهش یافت.

افزایش میزان بروز در مورد سن بین گروه های پنج ساله و 17 ساله توضیح داده شده است ، میزان بروز تاج در این گروه سنی دو هفته اکنون در آخرین مورد در تهران افزایش یافته است ، زمانی که این گروه سنی تعداد بستری شدن در بیمارستان قبل از 2 دسامبر به 1.5 درصد در میان متنوع است ، اما این تعداد فقط هشت است که بین 10 درصد رسیده است.

دکتر می گوید: “یک ، ما دلایل زیادی برای این بیماری داریم ، که در اشکال جدیدی از نوجوانان و جوانان تأثیر می گذارد ، و بسیاری دیگر از تعاملات اجتماعی در معرض این بیماری است.” زالی مردم. علاوه بر این ، حضور در شهر ، به طوری که جوانان بیشتری در معرض بیماری عروق ویروس کرونا قلب قرار دارند.
همچنین یادآوری شد که “حتی اگر در نظر بگیریم که میزان مرگ و میر برای پنج سال در مقایسه با گروه آوریل 1998 صفر بود که در آن زمان 0.4 تا 0.5 درصد بود ، این میزان در ژانویه سال جاری به 4.4 درصد رسید.”

دکتر. زالی با بیان اینکه فقط تعداد ژنراتورها در پایگاه تهران نشان می دهد که هر هفته یک شاخص مهم است ، افزود: متاسفانه در پایان هفته گذشته این تعداد به 1.1 رسید.

و او گفت ، اگر تعداد ژنراتورهای پایه عمیق تر از حد لازم باشد ، و نشان می دهد که توسط اپیدمی ایجاد شده است ، و اگر یکی از آنها “پایین” باشد ، برای تقویت ، نشان می دهد که بیماری کوچکتر است. هفته گذشته ، عددی که 1.1 درصد رشد داشت.

دکتر. بیماری تنفسی در نظر گرفته نمی شود نتیجه گیری خواهد شد همچنین Zali از بیماری ویروس کرونا قلب و بیماری های دستگاه تنفسی و فوقانی ، و درگیر با افراد آلوده از عفونت ویروسی ، و با هوای خراب دیده می شود و عادت به نام. طبیعت ویروسی تماس یا از چارچوب قوانین. کیفیت مطلوب مطلوب و برنامه ریزی منظم برای افراد منظم ، استفاده منظم از مواد ضد عفونی کننده ، شستشوی دست با بیماری ویروسی ، از جمله قالب گیری می تواند موثر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا