علم و سلامت

تغییر “دلتا” به “دلتا پلاس” / نحوه درمان و زمان مراجعه به پزشک

یک متخصص در مراقبت های ویژه Della Christ به مرد ریه و سایر علائم و علائم خطر بیماری ، نحوه درمان و مراقبت از بیماران در خانه توضیح داد و خواهید دید که از پزشک گرفته تا بیمار است .

به گزارش تی تی آنلاین ، علائم دلتا ویروس کرونا ، دکتر مجید مختاری گفت: “در ویروس کرونا که به بیماری Covid-19 منجر می شود به طرز معجزه آسایی رفتار می کرد و تاکنون انتظار نداشتیم که یک اشتباه و از نظر پرخاشگری تا حدی کاهش یابد ، اما متأسفانه همه نوع تغییر ، جهش و تغییرات ویروسی به سود ، نه ما.

وی گفت: “مطالعات متعدد نشان داده است كه ویروس وارد بدن می شود و از نظر مولكولی متمایز از مردی است كه از بدن ما خارج می شود.” تغییرات ویروسی بدن ، مطلوب ترین مشتری است. یکی از این تغییرات بخشی از Delta است که از هند به جهان داده شده است. دلتا ، که یک نوع خاص خاص تغییر ژنتیکی دارد وقتی که نور می آید حتی وقتی که در نشانه های دیگری ظاهر می شود.

90 شکوه مناطق درگیر در بخشی از دلتا

مختاری با بیان اینکه 95 درصد درک امروز گونه هایی که در انگلیس به عنوان گونه دلتا شناخته می شوند ، افزود: 90 کشور درگیر در دلتا هستند. این یک چیز بسیار بد است ، بزرگتر از آن در زبان یونانی است ، و همان چیز دیگر ، تغییر تغییر ، و یونانی است ، یک کلمه یونانی ، یونانی است.

دلتا ، با نرخ بالای مرگ و میر واکسیناسیون در میان کشورها کم است ،

با توجه به وزارت بهداشت در تلگرام کانال به اختیار خود ، و گفت ، که ، با توجه به آموزش در زمان حاضر ، در توزیع ، و توزیع این دلتا به سرعت ، و افزود: “اما در در عین حال ، من نمی دانم ، یا این که الوهیت همین است ، یا مرگ دیگری وجود ندارد. اما ، برعکس ، در کشورهایی که میزان واکسیناسیون در میان کشورها زیاد است و میزان واکسیناسیون پایین است ، میزان مرگ و میر دلتا متفاوت است. به عنوان مثال ، اگر چند روز پیش در انگلیس 28000 مورد مثبت داشتیم که سفارش چهار تا شش نفر بودیم ، اگرچه او نمی دانست 95٪ موارد در این کشور از نوع دلتا مثبت است. میزان واکسیناسیون با یونانی پایین تر است زیرا میزان مرگ و میر بالاتر انتظار می رود. البته ، ما به دنبال مطالعات هستیم.

Delta rules Glory

مختاری با بیان اینکه در علائم و نشانه های ویروس کرونا ، دلتا وجود دارد ، اظهار داشت: به نظر می رسد ویروس della corona مستعد دستگاه تنفسی فوقانی است و ممکن است علائمی مانند آبریزش بینی ، عطسه ، سردرد ، بی حسی و کوفتگی ساده داشته باشد. اولین علائم دلتا ویروس کرونا ، سرفه خشک ، گلودرد ، تب ، بدن درد دستگاه تنفسی فوقانی مشابه مواردی است که در بیشتر موارد سینوزیت یا یک گلدان وجود دارد.

وقتی دکتر؟

وی گفت: “در سیستم مراقبت های بهداشتی کشور بسیار جدی است.” اگر افراد در مراکز درمانی دارای بیماری عروق ویروس کرونا قلب هستند. بنابراین هرچه بهتر بتوانیم بیماری را بهتر بشناسیم ، مفیدتر خواهد بود. تب خفیف ، گلودرد یا سرفه خفیف و سایر علائم مانند تنگی نفس شدید ، تنگی نفس بیش از 22 دقیقه ، اشباع کم اکسیژن زیر 93٪ و ناراحتی تنفسی ، اسهال و استفراغ شدید و تب بعد از 37.5 درجه و سطح از آگاهی نمی توان برای کاهش درمان در خانه درمان کرد.

به گزارش کانال تلگرام vebd ، وی گفت: “اگر بیمار قلبی ، ریوی و غیره داشته باشد ، استفاده از ORS در دسترس است می تواند ساده و موثر باشد.” همچنین مصرف میوه ، تغذیه مناسب ، مصرف ویتامین ها ، به ویژه ویتامین قسمت های 500 که ممکن است در جلوگیری از پیشرفت بیماری و مصرف روی و همچنین استفاده از جسم هوشمند در صورت عدم مشکلات معده و غیره موثر باشد. . می تواند در خانه انجام شود. همه اینها باید در خانه معتبر ساخته شوند. از طرف دیگر ، اگر نشانه خطر نباشد ، مانند تب شدید بالاتر از 37.5 درجه قاره ، میزان تنفس بالاتر از 22 است ، زیر 93 درصد خون اکسیژن ، اسهال و استفراغ شدید ، افت فشار خون ، کاهش می یابد خروجی ادرار از حس ، و شروع به کم اهمیت شدن می کند ، که برای تشکیل بسیار مهم است ، به هیچ وجه وجود ندارد. و شما به مراکز درمانی موکول می شوید.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا