علم و سلامت

علائم و چگونگی درمان کرونای “دلتا”

معاون دانشگاه علوم پزشکی تهران جریان اصلی ، موج جدیدی از تاج ها در منطقه در حال افزایش است ، تخت های بیمارستان ویزیت بیشتری از بیمارستان ارسال شده است ، وی گفت: البته ، علائم اغلب مانند بیماری عروق ویروس کرونا قلب قبلی است.

دکتر. فرشاد علامه در مصاحبه با تی تی آنلاین؛ وضعیت تاج بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران ، گفت: در حال حاضر در رتبه پنجم هستیم و اوج مراجعه به بیمارستان ها در حال افزایش است. البته ، ما چهار سال یا کمتر از سنگ ، سنگ چخماق و سنگی داریم ، و من تعداد موارد را افزایش می دهم ، با توجه به مقالات تاج ما است ، و دارایی ها را به تعداد بیماران کار اختصاص می دهیم از تخت ها ، بستری شدن در بیمارستان و سایر موارد ما سعی می کنیم پشت بیمار یا در یکی از بیماران را به بیمارستان ترک نکنیم.

وی افزود: بنابراین اگر تعداد بیماران روز به روز افزایش یابد ، افزایش تعداد تخت ها بسیار بهتر است.

علامه گفت: بیمارانی که در این روزها با فشار خون بیمار از حلقه خارج می شوند ، اظهار داشت: لازم است بگوییم بیمارانی که در حال حاضر از تاج دیدن می کنند بدتر است. با هم ، بیمار خود را در بیمارستان ها صفر می کنیم ، بسیاری از بیماران به صورت سرپایی به بیمارستان می روند و هر روز داروهای تزریقی را برای بستری شدن در بیمارستان مصرف می کنیم. و بنابراین ، در خانه ، در واقع منزوی از آنها مراقبت خواهد کرد.

وی گفت ، “در عین حال ، توانایی مدیریت در خانه ، هر دو بیمار جدی در بیمارستان هستند.” بنابراین نیازی نیست که به لیست پزشکان مجاز مراجعه کنید ، افرادی که باید مراجعه کنند بدتر از حال حاضر است و در این زمان میزان مرگ و میر ما افزایش نیافته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و تهران ، وی گفت: “به نظر می رسد تعداد زیادی وجود دارد که در حال حاضر در تاج مسابقه دلتا به بیمارستان ما ارجاع می شوند”. البته به نظر نمی رسد جدی ترین مورد ، بخشی از دلتا که گفته می شود “جلال درمان” است ، مخالف باشد. البته ، حتی در ابتدای پنجم وجود دارد ، و برای قبول پیشنهادات ، و ببینید چه چیزی در اوج در آینده ایجاد شده است. در این زمان ، به نظر نمی رسد که در زمینه درمان انواع جهش های کووید 19 چیز زیادی وجود داشته باشد.

علامه گفت: “البته ، علائم دلتا تاج اندکی تغییر کرده است.” تغییرات قبلی. با این حال ، تغییرات اخیر در علائم سرماخوردگی تا حدودی افزایش یافته است.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا