علم و سلامت

کمیاب شدن برخی داروهای ایرانی در داروخانه‌ها / سازمان غذا و دارو ناظر باشد، نه مداخله‌گر

مجموع رئیس شورای داروخانه با اشاره به کمبود داروی ایرانی در داروخانه ها معتقد است که هیچ برنامه ای به منظور مداخله در سازمان غذا و دارو انجام نمی شود و موضوع به تدریج توزیع ، تولید و واردات است زیرا کمبود آنها است. .

تی تی آنلاین در مصاحبه ای با کنستانتین زارایاس

وی معتقد است كه زیرساخت های لازم برای تولید و توزیع دارو و مواد لازم است ، اما عدم مداخله در برنامه و به منظور توزیع سازمان غذا و دارو به تدریج منجر به كمبود تولید و واردات می شود.

زارعیاس با بیان اینکه توزیع توزیع جغرافیایی داروها که باید به استانداردهای خاص و بیماران مبتلا داده شود ، گفت: ساختار و سازمان غذا و دارو اجازه نمی دهد تولید کنندگان و توزیع کنندگان دقیق به طراحی فنی و ماشین آلات بپردازند. FDA باید سیاستگذار و ناظر باشد ، که متأسفانه یک ساختار مداخله گر است و یک سازمان مانع پویایی صنعت داروسازی می شود.

وی تأکید کرد: ما تقاضا داریم که دولت جدید و سازمان غذا و دارو مجلس شورای اسلامی در جایگاه مناسب خود به عنوان حق حمایت از قوانین قرار گیرند. بعلاوه ، برای او مهم است که مناقشه دارم ، اما توصیه می شود که آنها حق ندارند ، مدیران سازمان را برای مدیریت صنعت داروسازی ترک می کنند ، مگر با استفاده از یک دوره چهار ساله ، بعد از سازمان

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا