علم و سلامت

حمله تند مدیر تلگرام به اپل/ وقتش رسیده که با شیاطین مبارزه کنیم

مدیر عامل تلگرام پاول دوروف گفت که اخبار آخرین آپدیت که شامل برخی از هالووین می شود، به دلیل روند طولانی بررسی توسط تیم اپ استور هنوز منتشر نشده است. دوروف، منتقد سرسخت برنامه‌های اپل، حتی تهدید کرد که در صورت تداوم این موضوع، اقدام قانونی خواهد کرد.

به گزارش زومیت، مدیرعامل تلگراف به طعنه به اپل می گوید: «به نظر می رسد یک نفر ما را دوست ندارد. [هالووین را] بیایید جشن بگیریم.” او می گوید بیش از یک هفته از گزارش آخرین آپدیت تلگرام در اپ استور می گذرد؛ اما این به روز رسانی هنوز در دسترس نیست. دوروف می گوید که اپل به طور خاص نگفته است که چرا اجازه انتشار جدید را نمی دهد. نسخه تلگرام

بیانیه پاول دوروف ادامه می دهد: “اپل ادعا می کند که برنامه ها را ظرف 24 ساعت بررسی می کند؛ اما طبق تجربه ما، 7 تا 10 روز طول می کشد تا یک آپدیت محصول در اپ استور منتشر شود. دوستان من که برنامه های کوچکتری دارند، می گویند که برای آنها بدتر است. “بیش از یک ماه منتظر هستند تا کاربرانشان رفع اشکالات نرم افزاری را به پلتفرم اپل ارائه دهند.”

بیشتر بخوانید:

به گفته مدیر عامل تلگرام، تغییرات مثبتی در راه است. از فردا مجموعه جدیدی از قوانین تحت عنوان بازار دیجیتال 1 در اتحادیه اروپا اجرایی می شود. به گفته پاول دوروف، این قانون گزارش دهی می تواند از سوء استفاده شرکت هایی مانند اپل و گوگل جلوگیری کند.

پاول دوروف از همه توسعه دهندگان دعوت می کند تا برای محافظت از خود و کاربرانشان به قانون انجمن های دیجیتال تکیه کنند. مدیر عامل تلگراف از توسعه دهندگانی که با اپلیکیشن های اپ استور و پلی استور مشکل دارند دعوت کرد تا از طریق ایمیل شرکتی به Durov پیام ارسال کنند.

مدیرعامل تلگرام با تهدید غیرمستقیم اپل می‌گوید: «این به اپل بستگی دارد که تصمیم بگیرد منابع خود را صرف بهبود دسترسی به بازخورد یا پرداخت هزینه زیاد کند». پاول دوروف در آخرین بخش نامه خود بیانیه مهمی را برای هالووین به جا گذاشت. اما متقابل شد.زمان مبارزه با شیاطین فرا رسیده است.»

این اولین باری نیست که پاول دوروف از سیاست های اپل و به خصوص اپ استور انتقاد می کند. در ماه اوت امسال، تلگرام می‌خواست ایموجی‌های جدیدی را تحت عنوان “telemoji” اضافه کند. دریاچه اما بازیکنان را نمی پذیرد. در آن زمان مدیر عامل تلگرام درخواست حذف تلموجی را اقدامی غافلگیرکننده و نگران کننده دانست. زیرا به گفته وی، Telemoji می تواند جنبه کاملا جدیدی به ایموجی های بی کیفیت اپل اضافه کند و اکوسیستم این شرکت را به میزان قابل توجهی غنی کند.

در روزهای اخیر، پاول دوروف اپل را متهم به “از بین بردن رویاهای کارمندان” کرد. دوروف کمیسیون اپ استور 30 ​​درصدی را ناعادلانه می‌داند و می‌گوید که تلگرام به دلیل ورودی اپل مجبور به حذف بلوک از نسخه iOS شده است. به گفته دوروف، اپل انحصار بازار تریلیون دلاری را در اختیار دارد و سعی دارد بخش بزرگی از درآمد را از توسعه دهندگان به جیب بزند.

5858

دکمه بازگشت به بالا