علم و سلامت

فیلم | حرف های جنجالی مدیر آپارات: پیمان جبلی رئیس صدا و سیما این قدر مدام گفت آپارات گیم مستهجن و محتوای شیطان پرستی است!

به گزارش تی تی آنلاین، محمدجواد شکوری مقدم در ویدئویی از تعطیلی آپاراتگام خبر داد. وی که اکنون یکی از شبکه های ارتباطی داخلی را با مخاطبان زیادی بسته است در این ویدئو می گوید: با توجه به تجربه 19 ساله ما در اکوسیستم دیجیتال کشور، این بار برای توسعه کار نخواهیم کرد و از تغییر وضعیت خسته شده ایم. جنگ های رسانه ای و ما می خواهیم نحوه رویارویی با این چالش را تغییر دهیم: این عرصه را به آنها واگذار می کنیم. آنها می توانند خدمات گسترده ای در تلویزیون ایجاد کنند. از جمعه 27 شهریور سال 1401.»

شکوری مقدم با بیان اینکه مدیر صدا و سیما در ادامه مبارزه رسانه ملی با بخش خصوصی به جایی رسیده است که دیگر نمی توانند به دعوا و فشار ادامه دهند.

این روزها انتقادات کیفی در اینترنت در بین گیمرها به اوج خود رسیده است. کسانی که در انتخابات به سید ابراهیم رئیسی قول داده بودند با توجه به کیفیت دسترسی به اینترنت بازی کنند، حالا نه تنها کیفیت دسترسی به اینترنت با مشکلاتی مواجه است، بلکه یکی از بسترهای داخلی هم اکنون از دست رفته است. ارتباط آن

چند روز پیش زارع پور، وزیر ارتباطات که در اینستاگرامش با انتقاداتی از این ورزش مواجه شده بود، اعلام کرد که سیستم فیلترینگ و مشکلات مربوط به آن را ندارد. به نظر می رسد روزی که نسخه جدید طرح حفاظتی با نامی جدید تصویب شد، دور جدیدی از فشار دیجیتالی بر اکوسیستم فعال کشور آغاز شد.

صحبت های مدیر آپاراتی مبنی بر مهاجرت صاحبان کسب و کارهای استارتاپی و اصرار وی بر تلاش رسانه ملی برای دریافت این بازار خصوصی احتمالا سرآغاز دور جدیدی از محدودیت ها در بسترهای تولید محتوا باشد.

4141

دکمه بازگشت به بالا