علم و سلامت

تمسخر وانت هیولای فورد توسط تسلا!/ عکس

امیرمسعود عابدین: حاشیه‌های تسلا سایبرتراک که اخیراً پس از تلاش‌های فراوان، روی خط تولید آمده است هنوز تمامی ندارد.این پیکاپ عجیب و غریب هنوز هم یک سری سئوال بی‌پاسخ برایمان باقی گذاشته است.

از تست تصادف گرفته تا قابلیت تعمیر و حتی قیمت گذاری و… .

تسلا، وانت هیولای فورد را به تمسخر گرفت!/ عکس

در یکی از پست‌های وبلاگ مالکان سایبرتراک توسط کاربر Greggertruck، چندین عکس ظاهر شده که یک سایبرتراک را در یک پوشش تا حدی غیر متعارف نشان می‌داد.پیکاپ‌های سایبرتراک تسلا در جاده‌های عمومی با پوشش‌های مختلف، عمدتاً در استتارهای مختلفی دیده شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

تسلا، وانت هیولای فورد را به تمسخر گرفت!/ عکس

این تصاویر جدید، یک سایبرتراک را نشان می‌دهد که در پوششی شبیه به فورد F-۱۵۰ تزئین شده است.از طراحی چراغ عقب گرفته تا ظاهر دستگیره در، نشان دهنده این موضوع هستند.صاحب این عکس می‌گوید که در یک مرکز تسلا، این عکس را گرفته است.

این پیکاپ همچنین با چرخ‌هایی که ظاهر متفاوتی داشتند، مشاهده شد.علاوه بر این، کاپوت پیکاپ باز بوده و صندوق عقب را تا حدودی کوچک نشان می‌داد.

تسلا، وانت هیولای فورد را به تمسخر گرفت!/ عکس

در حالی که این عکس جاسوسی به ظاهر عجیب است، استدلال پشت این موضوع جالب خواهد بود.این که آیا این یک هدف تبلیغاتی است جهت خط و نشان کشیدن برای شرکتی که سهم بسیاری در بازار پیکاپ‌ها دارد، یا صرفاً سرگرمی مهندسان تسلا، فقط زمان مشخص خواهد کرد.به هر حال، تسلا سایبرتراک احتمالا اواخر پاییز امسال راهی جاده‌ها خواهد شد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در تی تی آنلاین مراجعه کنید.

۵۸۵۸

نشر مطالب پزشکی

به طور خلاقانه و منسجم، مفاهیم علمی پزشکی را به زبانی ساده و قابل فهم برای همه تبدیل می‌کنم. هدفم این است که هر کسی بتواند به سرعت به دانش پزشکی دسترسی داشته باشد.
دکمه بازگشت به بالا