علم و سلامت

درخواست انجمن صرع برای واکسیناسیون بیماران مصروع پرخطر

مدیرعامل انجمن ایران با اشاره به عوارض در بیماران مبتلا به تشنج بیماری عروق کرونا قلب ، بر ضرورت واکسیناسیون بیماران مبتلا به صرع به منظور پیشگیری از عوارض شدید کووید 19 تأکید کرد.

دکتر. داریوش در تهران در مصاحبه با تی تی آنلاینوی گفت: “ما بیش از 1.2 میلیون بیمار مبتلا به صرع در کشور داریم که تقریباً 400000 نفر دچار سکته مغزی شده اند و داروهای زیادی را که جزو بیماران پرخطر هستند مصرف می کنیم.” اگر قرار است در چنین شرایطی کنترل شود ، مانند زمان خود شما در این ظرافت ها ، ممکن است زندگی در حالی که عصبانی بود به وجود آید. حتی یک تب ساده در این بیماران مبتلا به صرع باعث می شود که اضطراب و تشنج مستلزم بستری شدن در بخش ICU باشد.

وی افزود: به منظور کاهش اضطراب گرفتن تاج و عوارض افرادش در کنار هم به طوری که مهره ها برای واکسیناسیون گروه هایی از مردان که پزشکی جدی دارند قبول کنند. ما توسط وزارت بهداشت ، مکاتبات آوریل با آنها را آغاز کردیم ، و چون او به این بیماران قول داده بود می تواند قبل و بعد از دریافت واکسن باشد. فرایند اولویت بندی طولانی و کامل انجام شد و وزیر اعلام کرد که قاضی وجود نخواهد داشت. در این زمینه که علت آن از طرف خانواده مردم برای من است.

وی افزود: در حال حاضر ، بیماران مبتلا به MS در دریافت واکسن در اولویت هستند ، حتی اگر دیگران خارج از ابر باشند ، این اقدامات به جلوگیری از بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب کمک می کند ، در حالی که بیماران مبتلا به صرع از واکسن پیشی نگرفته اند. جلال ممکن است تشنج را تشدید کند در خطر بالای گروه ؛ و اگر آنها تشخیص دهند که خوب است ، و کمک انجمن بیماران مبتلا به صرع ، که من لیستی از بیماران با حداقل شرایط جدی تر دریافت کرده ام تا واکسینه شوند. متأسفانه ، تا زمانی که ما می توانستیم در واکسیناسیون سودهای پرخطر بیماران نقش داشته باشیم ، وزارت بهداشت فقط در رابطه با کالاها ، NGO ها قابل درک است.

تهرانی گفت: “ما سبک خاصی از واکسن تاج برای بیماران مبتلا به صرع نداریم. به طور کلی ، در تجربه ما ، در منطقه واکسن ها به طور کلی ایمن هستند و عوارض جانبی کمی دارند.” بیماران مبتلا به صرع بیشترین خطر را برای اهداف ما دارند ، بنابراین شما نمی افتید حتی اگر قرار باشد با سن پیشرفته تری از واکسن التهاب بیماری عروق کرونا قلب ایجاد شود.

پیام پایانی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا