علم و سلامت

تاثیر آسپرین در کاهش خطر مرگ و میر در بیماران کرونایی حاد

نتایج یک مطالعه نشان داد که مصرف آسپرین می تواند خطر مرگ را در بیماران مبتلا به بیماری شدید Covid-19 کاهش دهد.

با توجه به تی تی آنلاین با شروع 19-Covid ناشی از اپیدمی ، همانطور که در این مطالعه نشان داده شده است ، حدود یک سوم بیماران مبتلا به این بیماری که در بخش مراقبت های ویژه از عوارض کشنده تجربه لخته شدن خون بستری شده اند.

محققان در مطالعه آمریكایی همچنین نشان دادند كه رابطه بین لخته شدن خون و همانطور كه ​​نشان داده شده است بیماری كووید 19-آسپرین در بیماران مبتلا به این بیماری مهم است. به منظور جلوگیری از لخته شدن خون در شدت ، این قرص بسیار م effectiveثر است ، که می تواند خون رسانی به مواد ضروری قلب ، مغز ، ریه ها و بقیه را مسدود کند.

در این مطالعه ، محققان با توجه به تأثیر مثبت آسپرین در بیماران مبتلا به بیماری های قلبی عروقی ، 19 بیمار مبتلا به American-Covid را که وی در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت ، بررسی کردند.

محققان دریافتند که استفاده از دوز پایین آسپرین قبل و اندکی پس از ورود به بیمارستان با کاهش قابل توجه خطر نیاز به دستگاه تنفس ، بستری شدن در بخش مراقبت های ویژه در مرگ بیمارستان همراه است.

محققان گفتند: “نیازی به مصرف قرص های آسپیرین خطر خونریزی را افزایش نمی دهد.”

به گزارش مدیکال نیوز امروز ، محققان آمریکایی گفتند: “آسپرین یک دارو است و بسیار ارزان تر و میلیون ها نفر از آن استفاده می کنند.” این اتصال پیدا شده است ، در جستجوی موفقیت بزرگ برای کاهش احتمال خطر از اثرات بیماری Covid-19 است.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا