علم و سلامت

دسترسی تولیدکنندگان غذا و دارو به نتایج آنالیز الکترونیکی

دکتر. مقدسي با آزمايشگاه ملي گفتگو كرد و شبكه سيستم از سازمان غذا و دارو با تلاش افراد متخصص و مهندس در زمينه دارو و غذا و افرادي كه در زمينه پزشكي و همكاري قرار دارند ، افزود: امنيت محور و ساير ويژگي ها مانند قابليت آزمايش آخرین روشهای استاندارد دسترسی ، دسترسی به حد مجاز آزمایشهای تأیید شده توسط سازمان غذا و دارو و شرکتهای تولید کننده آزمایشگاه نیز در این فهرست گنجانده شده است.
از جمله ویژگی های این سیستم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تجزیه و تحلیل مسائل حقوقی ، برای دیدن ثبت ورق ، به عنوان مثال ، ثبت و ارسال به آزمایشگاه آزمایشگاه جنبه های یک شرکت تولیدی را نشان می دهد ،
  • ثبت طبیعی است که مسئولان فنی ، مردم و صاحبان مشاغل برای ثبت نام و دریافت مدل در سیستم اقدام می کنند
  • درخواست مجوز به منظور استفاده از آزمایشگاه های شریک ، منطقه آزاد کارخانه ها و آزمایشگاه های تولید مجاز و اعتبار سنجی
  • کارخانه های اقتدار و شروع به درخواست آزمایشی
  • قابلیت LPG برای ارسال برنامه صدور گواهینامه

مقدسی در ادامه افزود: “با توجه به گزارش آزمایش در یک شبکه توسعه دهنده ملی ، همچنین با تأیید اینکه انواع اشکال کالاهای بهداشتی الکترونیکی وجود دارد ، همچنین دکتر محمد رضا شنازاز ، امپراتور معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو به کلیه ارگانهای مربوطه بخشنامه جایزه ” از جمله گمرک جمهوری اسلامی ، سازمان ملی استاندارد ، وزارت کشور برای واحد ترور عمومی ، پلیس جمهوری اسلامی ، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان دامپزشکی و وزارت کشاورزی ، وزارت صنعت ، معدن و پایگاه quaestuosarumque و فرقه ها دادگستری و مجموعه خیره کننده موریس فوتبال خام دارویی و سفارش فروش املاک ؛ از این به بعد ، اگر برگه گزارش الکترونیکی آزمون منتشر شده از شبکه ، توانایی یادگیری نداشته باشد معتبر نیست و می تواند به مراجع قانونی کشور ارجاع شود و اعتبار حلقه هایی که در خارج از شبکه صادر می شوند فاقد اعتبار و تأیید غذا و دارو است مدیریت. آنها بهترین روش درمانی نیستند.

دکتر. مقدسی گفت: مجوز را می توان در این سیستم دریافت کرد ، متقاضیان می توانند به طور اصولی توافق نامه اتحادیه را دریافت کنند (پروانه اولیه ، که برای متقاضی ایجاد آزمایشگاه داده می شود ، با سن مدارک و طبق قوانین و شرایط سازمان تأیید شده زندگی می کنند) و پروانه بهره برداری. (بدون این که پس از اجرای ظرفیت توسط توسعه دهنده برای انجام فعالیت های آزمایشی از طریق بررسی اسناد ، بازرسی و تأیید کمیته فنی برای شروع آزمایشگاه در این عملکرد که مطابق با مفاد مربوطه تأیید شده است ، صادر شود) پس از اتمام ثبت نام ، محل و احراز هویت در کاربر تقاضای خود را برای پنل ثبت کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام برای دسترسی به داده ها از طریق شبکه به توسعه دهنده سایت https://fdlabnet.fda.gov.ir/ مراجعه کنند همکاران ما آماده یک مرکز تماس 91301308 هستند و راهنمایی پاسخ دادن ، و از سوالات سازنده و وارد کننده شوهرش با توجه به میزبان آنها شناخته شده است.

2121

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا