اقتصادی

رسانه با زبان مردم از مسئولان مطالبه گری کند

تنظیم کننده شبکه رادیویی اقتصاد گفت: “تقاضای عمومی و آگاهی عمومی درباره امور مالی باید تقویت شود.”

به گزارش تی تی آنلاین: سانوکو ، محمدرضا مهدیار اسماعیلی ، مدیر پخش اقتصاد در آستانه چهاردهمین سالگرد تاسیس رادیو اقتصاد ، گزارش خدماتی که رسانه ها به ویژه رادیو می توانند به مردم ارائه دهند.
وی افزود: همه مردم از استفاده از رسانه ملی بهره مند خواهند شد و ما به نمایندگی از رسانه های اجتماعی) باید نیازهای خدمات آنها را برآورده کنیم.
مهدیار اسماعیلی ادامه داد: رسانه ها باید از مسئولان به زبان مردم بپرسند و حسابرسان باید پاسخ ها و راه حل های مشکلات را به صورت شفاف ارائه دهند و این مستلزم حفظ تقاضا و آگاهی عمومی به ویژه در زمینه مسائل اقتصادی است. زمین ، و قوی باش

اسماعیلی ادامه داد: تصور درست با وجدان مناسب شکل می گیرد ، در غیر این صورت نمی توانیم به نتیجه دلخواه برسیم.

وی افزود: همبستگی ، حریم خصوصی و یکپارچگی بین مردم و رسانه ها می تواند به دست آید تا آگاهی و آگاهی اقتصادی عمومی و منافع مردم در یک جامعه مردمی بر اساس منافع آنها در یک فرایند مستقیم و منطقی برای تحقق آنها ایجاد شود. الزامات؛ مقامات.” ردن
مدیر رادیو اقتصاد گفت: اگر این اتفاق بیفتد ، رادیو اقتصاد به عنوان بازیگر و تسهیل کننده در این زمینه می تواند کار بهتری انجام دهد و نقش بهتری در جمع مردم و پلیس داشته باشد.

برنامه “رویکرد حرفه ای” با اشاره به برنامه “به جلو” که مسائل اساسی امروز را مورد بحث قرار می دهد ، به وضوح نشان می دهد که رادیو اقتصاد می تواند پل خوبی بین مردم و مسئولان باشد. برای پاسخگویی به نیازهای مردم از طریق این آنتن ، ستودنی
وی ادامه می دهد: “ما در این برنامه بارها 5 تا 6 پشتیبانی مشتری را با طرح مسائل بزرگ در منطقه خود ارائه می دهیم و واضح است که رابطه مردم و پلیس در این برنامه به طور کامل شکل گرفته و در بالاترین سطح است. “

در پایان ، مدیر پخش اقتصاد گفت: “افسران می دانند که در صورت عدم پاسخگویی و بی تفاوتی بین مردم ، آشفتگی اجتماعی در بین علاقه مندان ایجاد می شود تا به هرگونه دعوتنامه پاسخ دهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا