علم و سلامت

سیل “واکسن کرونا” به سمت کشور سرازیر شده است

تی تی آنلاین / کرمانشاه وزیر بهداشت با اشاره به تعهد گسترده دولت 13 ساله در ارائه واکسن گفت: وضعیت سیل واکسن ها منطقه تاج را فرا گرفته است.

دکتر. بهرام عین اللهی در نشست امروز (16 شهریور) در ستاد مدیریت و اقدامات مقابله با تاج کرمانشاه بر نقش مهم واکسیناسیون در کنترل بیماری کرونا قلب تأکید کرد و افزود: در دنیا ثابت شده است و ابزارهای علمی نشان می دهد که واکسیناسیون دارای اهمیت مهمی است. نقش در مدیریت بیماری عروق کرونا قلب شما باید سعی کنید فرایند واکسیناسیون را در اسرع وقت تسریع کنید.

وی از 13 تلاش دولت در زمینه ارائه واکسن خبر داد و افزود: “با مباحث زیر که رئیس جمهور خود انجام داده و با روسای جمهور کشورهای مختلف گفتگو کرده است ، و حتی با بسیاری از صعودهای رئیس جمهور اول ، وی با موفقیت کشور را از واکسن پر کرد. . “

عین اللهی با اشاره به واردات جنگل و تولید واکسن در کشور گفت: امروزه واکسن های زیادی در منطقه موجود است و همه استان ها باید روند واکسیناسیون را تسریع کنند.

وی افزود: همه چیز در مورد اهمیت واکسیناسیون مهم است و اینکه چند مرکز و مراکز مختلف واکسیناسیون باید افزایش یابد.

وزیر بهداشت با تأکید بر لزوم همکاری در زمینه واکسیناسیون ، گفت: خوشبختانه با کارآمدترین حضور مردم در این هفته ، رکورد واکسیناسیون هفتگی در جهان که برگزار می شد ، شکسته شد. آلمان “

وی افزود: هفت میلیون و 900 هزار سی سی واکسن در این هفته تزریق شد که به هدف نرسیده است زیرا بیش از شش میلیون دوز هفتگی واکسن تزریق داروی ژرمانی در این استان است.

عین اللهی افزود: در صورت تسریع روند واکسیناسیون ، شاهد مرگ عزیزانمان و تکرار تلخ روزهای مرداد و شهریور نخواهیم بود.

نیازی به حرکت به تقلب های قرنطینه نیست / در قرنطینه محدودیت های سختی وضع می شود

وی افزود: با پیچاندن همه مدارها ، می توانیم تقریباً به یک قرنطینه حیله گرتر حرکت کنیم و در این شرایط همه محدودیت های ترافیکی ، سفر ، سفر و … برداشته می شود.

وی افزود: با درک اینکه چرا ، اقتصاد می تواند با قدرت آزادانه در کارخانه ها و مراکز تولید پیش برود و نیازی به اعمال محدودیت نخواهد بود.

وزیر بهداشت در بیانیه دوم با تاکید بر ساماندهی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سال جاری ، گفت: آموزش قدرتمند در زمینه های پزشکی کاربردی در دسترس نیست و دانشگاه ها باید هرچه سریعتر تمام تلاش خود را انجام دهند.

وی افزود: دانشجویان پزشکی تأمین کننده سلامت آینده کشور هستند و باید آموزش آنها با دقت بیشتری دنبال شود.

عین اللهی از مدافعان سلامت در مبارزه با تاج تقدیر کرد و گفت: اگرچه بسیاری از حملات به گروه پزشکی به عنوان گروه های خیرخواه تلقی می شود ، اما فداکاری ها و ایثارگری های این گروه در نبرد تاج بیهوده است. به

وی افزود: بیش از صد شهید برای حفظ امنیت مردم فدا شده اند و همه پرسنل بهداشتی و درمانی برای امنیت خود مردم تلاش می کنند.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: امروز ما قهرمان فرهنگ سلامت شده ایم و فداکاری های این گروه برای همیشه در تاریخ جاودانه خواهد شد.

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانشگاه “یک کلاس” به شمار می رود / راه اندازی پس از پایگاه هوایی اورژانس پزشکی اورامانات

وزیر بهداشت از تعهد دانشگاه کرمانشاه در زمینه های مختلف علوم پزشکی تقدیر کرد و گفت: در بازدید ما از این دانشگاه و موفقیت آن ، پیشرفت و رشد آن ستودنی است.

وی افزود: به نظر من ، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دارای تمام نمایه های یک نوع دانشگاه علوم پزشکی کشور است و همانطور که نظر ما اشاره می کند ، این دانشگاه یک نوع یک دانشگاه است و بیش از دو نوع نباید در نظر گرفته شود.”

وزیر بهداشت گفت: “ما مطمئناً از این دانشگاه حمایت خواهیم کرد و فعالیت های آن را توسعه داده و پروژه های تکمیل شده را تکمیل خواهیم کرد”.

عین اللهی با تأکید بر ضرورت ساخت بیمارستان روانسر و ثلاث باباجانی ، گفت: برای ایجاد پایگاه توقف برای فوریت های پزشکی در منطقه اورامانات ، این نیز یکی از مهمترین وظایف استان ما خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا