علم و سلامت

شاهد افزایش ابتلا به کرونا در کلانشهر‌ها هستیم

به گزارش شفاف ، افشین امپراطور که ماهومت علیزاده ، متخصص بیماری های عفونی و بازاریاب های شریک با دوستان خود قبل از دانشگاه شهید بهشتی ، در مصاحبه ای گفت: “ما حتی در چهارم تاج تاج موجهای اپیدمی در یک لحظه ، و ما همچنین باید در مردم کار کنیم ، مبادا چهارم اینکه آنها نباید به خاک امواج موج وارد شوند. “برای جلوگیری از ایجاد جو بحران در کشور.

وی افزود: “امواج قبلی قرنیز برای درگیر شدن افراد مسن با بیماری زمینه ای است ، اما موج جهش یافته ، كه تاج انگلیسی نامیده می شود و درگیری جوانان ، جوانان ، به ویژه كودكان را درگیر می كند.”

امپراطور محمد علیزاده ادامه داد: در حال حاضر ، محققان علت درگیری بین جوانان را جویا شده و به آنها مقدار مناسب را گفته اند.

وی گفت: “در هر کشور استفاده از موج تاج با سایر کشورها متفاوت است.” امواج برزیلی یا آمریکایی آفریقایی تبار یا تاج در حال حاضر حدود 200 میلیارد کهکشان نشان می دهد که ویروس شامل موارد زیر است: در میان تعداد زیادی از پسران 13 ساله ، و دلیل این امر چگونگی کم بودن تعداد ویروس برای آلوده کردن کودکان به این موضوع است.

امپراتور محمد علیزاده گفت: “با توجه به افزایش تعداد مراجعه کنندگان Kovid از 19 به مراکز درمانی ، برای ما موج چهارم افزایش می یابد. همچنین ، با رشد ویروس جهش یافته به شرطی است که ماهیت ما موج چهارم ، آلوده و توسط ویروس و تاج انگلیسی آلوده شده است.

این متخصص بیماری های عفونی ادامه داد: در حال حاضر تنها راه مقابله با آن رعایت اقدامات بهداشتی و جلوگیری از قاچاق در شهرها ضروری است.

وی گفت ، “موج یک ، دو و سه ، درگیری با شکل طبیعی چیزها معمولاً درصدی از بیماران هستند ، بیمار می شوند و در بیمارستان بستری می شوند ، اما این نوع تغییر یا مرد انگلیسی است ، و چهره افزایش او در همه جوامع درگیر شد ، مانند نرخ رشد بالاتر ، درصد مشارکت در گروه سنی افزایش می یابد ، یکی برای پسران.

امپراطور محمد علیزاده اظهار داشت: حدود 4 تا 8 هفته طول می کشد تا واکسن تزریق شده ایمنی لازم را ایجاد کند و بین آن زمان ، زیرا هیچ مصونیتی وجود ندارد ، در مقابل بیشتر به ما آموزش داده می شود.

این متخصص بیماری های عفونی اضافه کرد: در این شرایط ، محدودیت ها باید در این روش کاملاً هدفمند باشد و تماشاگران باید نسبت به انجام سخت گیری و دقت جو هشدار دهند که این ویروس می تواند به سرعت ظرفیت بیمارستان ما را افزایش دهد و به بیماران ، از دریافت مراقبت های پزشکی .

بنابراین ما مراکز درمانی بیماران کرونا ویروس را افزایش دادیم

وی ادامه داد: علاوه بر این موارد ، زندگی کادر پزشکی در حال حاضر یک سال و آغاز یک موج جدید تحت تأثیر این ویروس قرار دارد ، با این تفاوت که بیماران عواقب جدی برای کادر پزشکی دارند. “تنها یک راه وجود دارد برای خلاص شدن از شر این ، یک انسان و یک پایان خوش برای ایمنی کالا ، یعنی نگهداری و انجام آن ، به ویژه در جهان اصول خدمات به افراد و فضای اجتماعی.

امپراتور محمد علیزاده گفت که احساس اضطراب موج چهارم جلال را برطرف کنید و همه مردم که تلاش می کنند از یک ماشین در شهرهای عید دیده شوند خالی از ترافیک است. آنها با مشکل مدرن do نوروز و در حال حاضر افزایش تعداد مراجعه به مراکز درمانی عروق کرونا ویروس مواجه شدند. دیروز ، من در خانه خداوند دیدم که به مرکز پزشکی ، همه کسانی که از بیماری عروق کرونا ویروس قلب بودند ، با او بودند.

این متخصص بیماری های عفونی ادامه داد: البته ما با افزایش بیماری عروق کرونا ویروس قلب در سراسر کشور ، به ویژه در کلانشهرها ، اما خوشبختانه میزان مرگ و میر در حال کاهش است و تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب در دو هفته گذشته در حال افزایش است ، اما غیر مطابقت با مفاد توانایی قادر به پیش بینی مرگ و میر همچنین می تواند به افزایش است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا