اقتصادی

صادر نشدن بلیت برای ۷۰۰ بیمار کرونایی

معاون وزیر ، راه و شهرسازی وزیر بهداشت از صدور 700 بیمار زشت Cronian در مناطق هوایی ، ریلی و جاده ای خبر داد و گفت: “برخی از پروتکل های ایمنی گزارش شده مانند ضد عفونی ، فاصله اجتماعی و غیره به طور روزانه اجرا می شوند ”

شهرام آدم نژاد در مصاحبه با تی تی آنلاین گفت که اجرای پروتکل های ایمنی در همه زمینه های انتقال ، از جمله جاده ای ، ریلی و زیربخش های هوا ، هر روز در حال اجرا است و از ابتدای دسامبر ، مسافران برای جستجوی خانه و حومه آن به هر بخش فرعی سفر می کنند. هویج صدور بلیط مسافر منوط به اجرای این پروتکل ، سیستم های مسافرتی و فروش بلیط است که به سیستم وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی متصل هستند.

وی افزود: اجرای پروتکل اخیر در مورد وضعیت مسافران آلوده به گلوریا ، ویروسی که چهارشنبه هفته گذشته در منطقه راه آهن و شنبه هفته جاری ، فضای هوایی تکمیل شد ، افزود: “از ابتدای دسامبر ، بیش از 700 مسافر آزمایش مثبت حلقه. “پس از اعلام نتایج آزمون کمتر از 14 بلیط صادر شده است.

معاون وزیر راه های تجاری ، راه و شهرسازی ادامه داد: در زمینه ضد عفونی و ضد عفونی کتاب از تمام قسمتهای پایگاه ، مطابق با کشیدن 1،540 نامه به پایانه های ریلی ، و هر روز در جاده ها حرکت نمی کند ، در دسترس است و فرودگاه ها و راه های پایانه ها نمی توانند ضد عفونی شوند و 410،000 مشتری. قطارها ، اتوبوس ها ، مینی بوس ها و پلاک های آشکارا نیز ضد عفونی می شوند.

آدامنژاد گفت: “رعایت تأثیر فاصله اجتماعی از تاریخ ابلاغ به همه مکانهایی که استان 50٪ شخصیت هوایی سمت مسافر راه آهن را انجام داده است که دو ردیف اول کابین خالی است و شاهد اجرای پروتکل است.” ما در محدوده جدید 60٪ برای پذیرش مسافر قرار داشتیم ، که در آن همکاری انرژی کشور بسیار خوب بود.

بر اساس همان شاهدی که اجرای این پروتکل ها ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و وزارت ارتباطات برای اجرای هرگونه همکاری لازم با پروتکل مورد نیاز ما ، اقدام کرده اند.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا