علم و سلامت

کرونا همچنان درمان قطعی ندارد / استفاده از ماسک در دستور کار همه باشد

به گزارش شفاف ، جلسه کمیته علمی ملت در مورد دولت و تعدیل کووید 19 صبح امروز با حضور دکتر حمیدرضا جماعتی دبیر کمیته علمی ملی تاج و سایر اعضای این کمیسیون در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران برگزار شد.

استفاده از ماسک در دستور کار همه مردم است

در ابتدای این جلسه ، دکتر جان بابایی با بیان اینکه جلسه امروز کمیته علمی ملی قبل از 19 استاد ملی علوم پزشکی برگزار شد گفت: این یک سوال است.

وی ادامه می دهد: “با توجه به روند خوب واکسیناسیون در کشور که هنوز در حال بحث است ، شاهد کاهش بستری شدن ، تعداد بیماران و مرگ و میر بیماران هستیم که این نشانه خوبی است ، اما اساتید کمیسیون ها به مردم هشدار می دهند که این دستورالعمل را رعایت کنند. رعایت نکات بهداشتی در حین اتمام واکسیناسیون و استفاده از ماسک در دستور کار همه عزیزانشان.

دکتر. جان بابایی به هنجارهای ملی درمان تاج در درمان سرپایی و بیمار اشاره کرد: این امر نباید در موارد سرپایی تأکید شود. این بدان معناست که برخی از ترس می توانند کارهای تشخیصی را که لازم نیست انجام دهند.

موارد کرونری نیازی به داروهای سرپایی ندارند

معاون وزیر بهداشت گفت: در موارد سرپایی نیازی به دارو نیست؛ دوستان عزیز ، بدانید که نظر یک استاد در سطح سرپایی است ، سی تی اسکن و آزمایشات معمولی لازم نیست و فقط دستورالعمل های مراقبت های بهداشتی کافی در دسترس است.

Ramedsaver پزشکی بیمارستان است

وی نحوه بستری شدن بیماران کرونری در بیمارستان ها را نشان می دهد: “معمولاً طبق دستورالعمل ، در صورت لزوم در سلول بستری می شوند.” در مواردی که بیمارستانها درمانهای مشخصی دارند. نکته ای که باید در درمان بیماران در بیمارستان ها مورد توجه قرار گیرد استفاده از داروهایی مانند داروهای ضد ویروس کرونا ، مانند درمان ، محدود است و در برخی موارد جایی در خانه ندارد. این دارو یک داروی بیمارستانی است و در موارد نادر و شروع بیماری استفاده می شود.

کورتیکواستروئیدها باید در بیمارستان به مدت معین تجویز شوند

جان بابایی گفت: استفاده از کورتیکواستروئیدها بسیار محدود است و در خدمات بالینی و بالینی انجام نمی شود ، کورتیکواستروئیدها باید در بیمارستان ها و در زمان مشخص تجویز شوند. در برخی موارد مشاهده می کنید عفونت های قارچی کشنده در اثر استفاده از کورتیکواستروئیدها ایجاد می شوند ، بنابراین افراد باید مراقب باشند که از این داروها به دلخواه خود استفاده نکنند و با تجویز پزشک از پزشک خود درخواست نکنند.

اهمیت استفاده مناسب از اکسیژن در بیماران بستری

معاون وزیر بهداشت با تأکید بر مهمترین هدف بیمارستان برای استفاده خود بیمار از اکسیژن ، گفت: “در واقع اولین حمایت تنفسی است که پرستاران به بیماران ارائه می دهند”. درمان مناسب درد می تواند بسیار مثر باشد و مرگ و میر را کاهش دهد.

واکسن م effectiveثرترین درمان است

بر اساس گزارش وزارت بهداشت ، در ادامه به مشکلات روانی یکی از مشکلاتی که بر کیفیت مراقبت از بیماران تأثیر می گذارد اشاره شد و گفت: مسائلی مانند سلامت روان و تغذیه مناسب باعث افزایش توانایی بیمار در طول درمان می شود. “

جان بابایی با توجه ویژه به محدودیت استفاده از داروها ، رعایت هنجارهای بهداشتی و افزایش مصرف مایعات ، در بین اعضای کمیسیون علمی گفت: بیشتر درمان واکسن است زیرا این بیماری ویروسی است و هیچ درمان قابل اعتماد

در پایان ، معاون وزیر بهداشت درباره کمبود داروهای کرونری در کشور توضیح داد: “خوشبختانه وزارت بهداشت ، غذا و اداره داروها تلاش کرده اند تا همه داروهای م inثر در درمان بیماری های کرونری اطمینان حاصل کنند. در سراسر ایالت از طریق تولید داخلی در دسترس هستند. ما هیچ سابقه ای نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا