علم و سلامت

مردم به مرزهای زمینی مراجعه نکنند / لزوم جلوگیری از همه‌گیری “اطلاعات غلط”

تی تی آنلاین / خوزستان مدیر فنی و عملیاتی سازمان اورژانس با اشاره به بسته شدن مرز زمینی گفت: مردم برای برگزاری اربعین نباید به مرزهای این سرزمین بروند و به پروتکل های بهداشتی در خانه های خود و کشور احترام بگذارند. مراسم “.

حسین عرفانی با آغاز به کار مرکز واکسن آبادان که امروز (14 شهریور) انجام شد ، گفت: “همکاران ما به ویژه در منطقه جنوبی به صورت شبانه روزی به شهروندان خدمات ارائه می دهند و باعث افتخار آنها شده است.

به گزارش تی تی آنلاین ، وی افزود: با توجه به شرایط جوی در جنوب کشور ، مرکز واکسیناسیون شبانه روزی در آبادان ایجاد شده است که امیدواریم گامی مثبت در مدیریت بیماری ها باشد. ما امیدواریم که همکاری مردم این کشور و پروتکل های مراقبت های بهداشتی و همچنین واکسیناسیون به درمان بهتر این بیماری کمک کند.

معاون فنی و عملیاتی گفت: در کنار این همه گیری بیماری ها ، ما باید به جلوگیری از گسترش اطلاعات غلط کمک کنیم.

وی با اشاره به عدم کنترل خود در مرز امروز شلمچه گفت: امسال مراسم اربعین حسینی با حضور محدود هوایی ، رعایت پروتکل های ایمنی و قطعنامه ای مبنی بر تعطیلی زمین تا امروز برگزار می شود.

عرفانی با تأکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی آبادان در زمینه خطرات پزشکی گام مثبتی برداشته است ، گفت: امیدواریم با همکاری رئیس جمهور و سرپرست این دانشگاه نوظهور پزشکی از منابع استان خوزستان استفاده کنیم. در مورد ثروت ، کمک های ملی نیز وجود دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا