علم و سلامت

محدودیت‌های جدید ناشی از کرونا در پکن و هراس از موج دوم شیوع

هفته گذشته شفاف پس از آزمایش مثبت 300 نفر در مورد بیماری شرایین کرونا از دو طرف ، زینگتای و شیجیازژوانگ در استان هبی ، رئیس طرف چینی و یک قرنطینه خانگی هفت روزه. هنگامی که این مشاوره انجام شد ، بیش از آنکه 18 میلیون نفر را از نظارت جهانی بر وضعیت این چهل روز در نظر داشته باشم.

طبق گزارش انجمن ملی بهداشت چین ، حدود 55 مورد بیماری عروق کرونا قلب در روز دوشنبه در همان کشور وجود دارد. در روز شنبه ، این تعداد بیشتر از C بود

Longfang ، یک شهر اقماری پکن ، این کودک قرار است به خانه اثبات خانه چهل روزه فرستاده شود و 4.9 میلیون نفر تحت کنترل هستند تا از شیوع ویروس جلوگیری کند.

شیجیازژوانگ ، مرکز استان هبی ، آخرین موردی است که شما 82 مورد گزارش شده در روز یکشنبه را می خواهید. مجلس نمایندگان جلسه سالانه کشور را برگزار می کند. این برنامه برای مجمع 25 ژانویه برنامه ریزی شده است.

در اواخر بهار جنبش مشخص نشده است ، اما طبق روزنامه South China صبح پست ، مراسم عروسی ، تشییع جنازه و مراسم مذهبی در روستاهای اطراف Shijiazhuang در دسامبر سال برگزار می شود. برخی از بیماران ، در واقع نشانه آنها هستند ، از طرف بیمارستان های دولتی ، حتی در 45 کیلومتری مکان بدون ادعای بردن.

وزرای تاج ایمنی موج اول ، چینی ها و آنها خوشحال بودند که توانستند نتیجه آن را کنترل کنند که گاهی اوقات توسط یک بیماری بسیار خشنود حمله می شود.

Arnan Glory in Analytica in Gyokal Dragonomic Institute در یادداشت تحقیقی خود نوشت که وجود نقاط کور و مناطق روستایی در استان هبی و محدودیت امکانات آزمایش کوئید دلیل اصلی تاج گذاری در این منطقه است.

طبق آماری از دانشگاه هاروارد در چین ، بیش از 96.600 نفر جان خود را از دست داده اند و تشخیص داده می شود که تاج دارند و نتیجه آنها 4700 است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا