علم و سلامت

کاهش محدودیت‌های کرونایی در توکیو با وجود افزایش مبتلایان جدید

فرماندار دوشنبه در توکیو دومین بار از آغاز کاهش تحریم ها علیه کرونویروس خبر داد.

به گفته تی تی آنلاین ، فرماندار توکیو ، رئیس ژاپن هنگامی که پیامی از صاحبان مشاغل خواسته است اقدامات را برای اجرای دقیق تر از ابتدا coronavirus کنترل کنند ، دوشنبه با کاهش زیرنویسی.

به گفته وی ، کاهش بیشترین کاربرد برای توکیو من است که امروز (شنبه) اجرا شده است ، اما این اقدام به دوشنبه موکول شد و صاحبان مشاغل این فرصت را دارند که در طول آخر هفته اقدامات کنترل بیشتری انجام دهند.

به منظور بازگشایی محدودیت های زمانی که وارد مشاغل ژاپنی می شود شامل سینما ، سالن ورزشی ، مدارس و فروشگاه های خرده فروشی به تفکیک موارد مورد نیاز روزانه است.

روز دوشنبه گذشته ، نخست وزیر ژاپن شینزو آبه با نابودی ناگهانی در اوضاع سیاسی نابود شد و به همین ترتیب 5 بار داده شد ، و کسانی که پس از آنها در سرزمین استان ها باقی مانده اند ، و بین توکیو ، با این حال ، موضوع در محدودیت ها در تمام استانها وجود دارد که در میان آنها پنج نفر نیز وجود دارد ، همانطور که انتظار می رود اینگونه نیست که یک جامعه در مورد جدید حاکم باشد. ویروس کرونا.

براساس اعلام وزارت بهداشت ژاپن و مقامات محلی و 22 مورد جدید Quaid-19 عصر پنجشنبه در توکیو گزارش شده است که نسبت به روز قبل 15 مورد افزایش یافته است.

قبل از رفع وضعیت اضطراری که دو برابر نرخ روزانه کشور است.

به گفته شین هوا ، فرماندار توکیو ، با تهیه برنامه ای برای کاهش بار کورو ویروس ، گفت: سیستم درمانی توکیو به دلیل کاهش تعداد بیماری ها ، بیماری های جدی و افزایش تعداد افراد بهبود یافته از کووید-19 قادر به پاسخگویی به بیماران جدید نبود. . .

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا