علم و سلامت

در این موج کرونا، بیماران با “علائم گول‌زننده” مراجعه می‌کنند

تی تی آنلاین / خوزستان معاون وزیر بهداشت گفت: “در این موج بیماری ، که گاهی اوقات علائم ناتوان کننده بیماران به مراکز درمانی مراجعه می کنند ، مردم باید مراقب لبه ناشی از اپیدمی باشند ، تاج آن به عنوان تب ، سرفه و کوتاهی نیست نفس ممکن است.

در مصاحبه ای با تی تی آنلاین ، قاسم جانبابایی در حاشیه بازدید از این بیمارستان همچنین یک بیمارستان عمیق اهواز است که امروز (17 مارس) برگزار شد ، گفت: در موج بیماری ، بیماران با علائمی که گاهی اوقات ناتوان کننده هستند به مراکز پزشکی ، آنها ممکن است بدانند اپیدمی تاج است و به عنوان یک سیگنال فروخته می شود.

وی افزود: و این فقط تب توجه ، سرفه ، تنگی نفس نیست كه اگر علائم دیگری مانند درد شكم ، حالت تهوع و استفراغ مكرر و یخ زدگی زایمان در خارج از بدن داشته باشد و همچنین به علائم كرونر نیز توجه داشته باشد.

معاون وزیر بهداشت گفت: یکی از این موارد که بعضی اوقات باعث می شود بیماران بستری در بیمارستان دچار علائم زیادی شوند و در درک بیماری نیز فعال باشد. اگر بیماران زود به مراکز بهداشتی مراجعه کنند ، بیشتر بیماران می توانند نجات پیدا کنند. در این زمان ، همکاران ما تسلط بیشتری دارند و مدیریت بهتری دارند.

جان بابا با اشاره به وقوع بیماری در سه موج خوزستان ، اظهار داشت: موج سنگین دیگری خوزستان در تابستان و موج جدیدی در خوزستان بسیار سنگین رخ داده و معادل موج تابستان است.

وی افزود: “از زمان خوزستان که جمعیت زیادی آلوده به آن نبودند ، متأسفانه وقوع چنین موجی از بیماری قابل پیش بینی بود و اکنون امواج است. “

به عبارت دیگر ، همه کندی در موارد سرپایی و سرپایی ، معاون وزیر بهداشت گفت: “با تلاش رئیس دانشگاه علوم پزشکی Nouakchottensis Jundishapur ، و بقیه در بخش مراقبت های بهداشتی هستند: موج و رام شده است ، و هم اکنون تعداد کارمندان و مراکز بهداشتی بستری و بی رحمی ، و او را نسبت به هفته گذشته کمی حکم داد. اما اگر این روند ادامه یابد ، در روزهای آینده تا حدودی سبک تر از بار بیمارستان ها خواهد بود.

معاون وزیر بهداشت افزود: این زیرساخت ها با کمک وزارت بهداشت و خیرین توسعه یافته و با مطالعات آنها دانشگاه علوم پزشکی اهواز 100 تخت مخصوص ، توانایی بیمارستان ها اضافه شده و مشکلی در پذیرش بیماران وجود دارد به یک دستور خاص. “وزارت بهداشت به سه مولد اکسیژن خوزستان داده شد و چهارم نجات یافت.

بابا جان گفت: در حال حاضر تیم بهداشتی و تیم های فعال شهید سلیمانی این پروژه از جمله جمعیت هلال احمر بسیج که در فرودگاه ها و نمونه برداری از مسافران خوزستان ایستادند. نتایج آزمایش نه تنها می تواند مسافر منفی داشته باشد که مورد آزمایش قرار گرفته باشد و هم نتیجه آزمایش افرادی نیست که فقط برای مسافرت منفی باشد ، که در جلوگیری از شیوع بیماری به سایر مناطق خوزستان بسیار مثر است.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا