عمومیکسب و کار ویژه

نحوه پاك كردن سيمان از روي سنگ توالت

پاک کردن سیمان از روی سنگ:

به دو صورت انجام می شود، پاک کردن سیمان با دستگاه کفسابی و نوع دوم به صورت دستی که در اینجا به آنها اشاره خواهیم کرد:

۱؛ روش پاک کردن سیمان از سرامیک به روش کفسابی ؛  این روش خیلی آسان است و سرعت کار خیلی بالاست و کیفیت کار خیلی بهتر از دست است.

۲؛ روش پاک کردن سیمان از سرامیک به روش دستی؛ در این روش کار دستی است با کمک طی آبکش و طی نخی انجام میشود البته با مواد شوینده مثل ریکا، سرعت کار خیلی پایین است به این روش و کیفیت کارش هم از دستگاه کفسابی پایین تر است.

چطور سیمان را از روی سرامیک تمیز کنیم : در گذشته برای تمیز کردن سیمان از روی سرامیک از کارتک استفاده میکردند که این کار باعث خم شدن  که در پی آن کم درد حاصل می شد ولی به مرور زمان  دستگاه کفسابی  کارها را راحت تر کرد  ، و کیفیت هم بهتر شد.

پاک کننده سیمان از سرامیک :

سیمان اگر روی سرامیک و سنگ لایم استون چسبیده باشد پاک کننده خاصی ندارد ، پاک کنندش دستگاه کفسابی و سنگسابی است چه پله باشد ،چه پایگرد باشد ، چه پارکینگ باشد ، چه داخل واحد باشد. بعضی برای تمیز کردن سیمان از روی سنگ از مواد شوینده و مواد اسیدی استفاده میکنند ، این که نمیدانند متاسفانه مواد اسیدی قاتل سنگ هست و سنگ را نابود میکند.

پاک کردن سیمان از روی سنگ توالت،؛

برای توالت از  ساب دستی باید استفاده کرد ، در اینجا سوال پیش می آید ساب دستی چیست؟ در جایی که دستگاه کفسابی قابل چرخش نباشد  از سنگ فرز استفاده میکنند که به راحتی قابل چرخش و جابجایی است.

پاک کردن سیمان از روی شیشه؛

از شیشه بستگی به ارتفاع شیشه از سطح زمین دارد،هر چقدر شیشه پایین تر باشد پاک سیمان از روی شیشه خیلی راحت تر است از موقعی هست که شیشه در طبقات بالاتر مثل طبقه ششم و هفتم باشد باید در این مواقع هم از داربست میشه استفاده کرد ، هم از طناب میشه استفاده کرد، که استفاده از طناب بهترین گزینه است تمیز کردن سیمان از روی شیشه است.

چگونه سمیان را از روی سنگ را از بین ببریم؟

از بین بردن سیمان از روی سنگ کار، کارتک نیست یعنی اصلا کار ، دست نیست کار دستگاه کفسابی است  با اکیپ مجرب ، یعنی سنگ شما رو براق میکنیم  البته این بار بدون سیمان روی سنگ

حلال سیمان از روی سنگ و سرامیک؛

به نظر من انجام کفسابی بهترین حلال سیمان است ، از روی سرامیک و سنگ کار کارتک نیست چون ، سرامیک و سنگ را کلا خط خطی میکند،اما ساب زنی با دستگاه کفسابی سنگ شما رو براق میکند. بهتر است برای بعد از سنگ فرش و قبل از اجرای کچ کاری و کارهای دیگر ساختمان برای کف ساختمان از گونی و کارتن استفاده کنید ، تا از ریخته شدن گچ و سیمان و رنگ جلوگیری شود.

تمیز کردن سیمان از روی سنگ قبل از خشک شدن:

سعی کنید هنگامی که روی سنگ سیمان میریزد ،بلافاصله از روی سنگ سیمان رو تمیز کنید چون بعد از خشک شدن نمیشه به راحتی سنگ رو تمیز کرد حالا اگر سنگ باشد میشه با سیمان را روی سنگ به راحتی لایه برداری کنیم ، اما برای سرامیک باید کفشویی انجام دهیم. با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

سوال : سلام من هواسم نبود کارگرها روی سنگ ملات درست کردند آیا با کفسابی ملات سیمانی از روی سنگ پاک میشود؟

جواب: بله با کفسابی سنگ کل ملات سیمانی و کچی و پودر سنگ. از روی سنگ از بین می رود.

سوال؛ روی سرامیک ما بعد از اینکه کار شده ، مات شده سفیدک رو سرامیک هست ، امکان داره سفیدک سیمان و دوغاب و کچ ریخته باشه روش ایا امکان داره از بین بره ؟

جواب ؛ بله ما سفیدی روی سرامیک و سنگ شما رو از بین میبریم ،.

 

دکمه بازگشت به بالا