علم و سلامت

نوروز ۱۴۰۰ را آرام نمی‌بینیم/ با کرونای انگلیسی به هیچ وجه نمی‌توان شوخی کرد

به گزارش شفاف ، سعید نمک ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، با بیان اینکه نوروز سفرهای توریستی را فروخته و قیمت بلیط ها را غالب می کند ، گفت: “از خیلی عجولانه در مورد نوروز امسال ، ما آلوده هستیم و سرب نامناسب در بالا – همکاری در میان مردان ، و پیروی از این دستورالعمل ها و تجویز ، اما من واقعاً نمی دانم چه کاری انجام خواهد شد؟

ناماکو می افزاید: “این تأثیر در نوروز سال گذشته بسیار زیاد بود ، این بار ویروس نمی تواند به خود آسیب برساند ، فرض کنید ویروس از ما دور باشد ، ما نوروز 1400 هستیم ، و امسال او احتمالاً آن را تحت تأثیر قرار می دهد.

وزیر بهداشت چه پیش فروش بلیط و گوشت نوروز توریستی برای خرید و فروش بلیط بلیط ؛ آنها خودشان را می دانند و قضاوت در مورد عقل و حیوانات وحشی مانند افرادی که مسئول هستند ، و نگهبان سیستم برای اینکه بتواند افق های کمی دورتر را ببیند ، این است که آن را فاش کند تا ما را ببیند نوروز در این سال غم و اندوه آنها را کاهش می دهد ، اما اگر این یک پروتکل شکن باشد ، و به طور اتفاقی دنبال شود ، شاید حتی اسفند مدیریت نشده باشد و آرامش در این شهر چشمه ای است ، اما اکنون در حال افزایش است.

ناماکو اظهار داشت ، بیماری ها و سایر استان ها در خوزستان تحت تأثیر قرار گرفته اند ، و رفتار تاج همسرش ، به ویژه امیدوار است که حداقل دردسر در این وضعیت دانستن شرایط عادی نوروز امسال در ایران است ، و پیام در هر نقطه از جهان ، و اینکه سفر همان تور ممکن است باشد و در عین حال.

تبلیغ و فروش بلیط برای سفر ، و وزیر بهداشت گفت: “زیارت ، باید بگویم که باید در اروپا باشد و یک احساس اختلال اضطرابی شدید است و هند ، و در کشور خود آنها نیست و کشورهای اروپایی وجود دارد. شما می دانید ، یک انسان خردمند در آفریقا رفتار می کند ، من می دانم که همه ویروس جدید پرتاب نشده است ، و برنامه این است که مردم در خانه بمانند ، صبور باشند و از پدیده های غیر شهری بین شهری لذت ببرند.

وی می گوید که وزارت بهداشت هرگز این سفر و پیش فروش زشت نوروز را تأیید نکرده است ، نمک گفت: “اگر کسی حق وزیر من را از طرف رسانه ها پیدا کند ، به او گفت که ما این را مدتها پیش اعلام خواهیم کرد. “ما از این موارد خارج شده ایم كه نمی توانیم درمورد بازی شطرنج با یك مرد تصمیم بگیریم و مدتهاست كه تصمیم می گیریم و گفتیم كه چند هفته تصمیم نخواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا