علم و سلامت

نکاتی برای درمان نوروپاتی دیابتی

دیابت می تواند باعث تأثیرات طولانی مدت در بدن شود ، به خصوص اگر سطح قند خون به خوبی کنترل نشده باشد و برای چندین سال در سطح بالایی باقی بماند.

به گزارش تی تی آنلاین ، یکی از عوارض سطح بالای قند خون “نوروپاتی دیابتی” است ، به این معنی که به اعصاب دست و پا آسیب می رساند.

بی حسی دست و پا و انگشتان می تواند با نوروپاتی دیابتی باشد. نشانه دیگر ذهن مصرف کننده و سوختن است. نور ابتدا مصرف کننده است ، اما با گذشت زمان می تواند بدتر شود و به دست ها و پاها سرایت کند. راه رفتن می تواند دردناک باشد و نرم ترین سطح قابل تحمل نیست.

حدود 50٪ بیماران دیابتی ممکن است درد را تجربه کنند. باشید همچنین آسیب عصبی بیمار بر خواب تأثیر می گذارد ، و می تواند باشد ، و کیفیت روح ، و همچنین در مورد علت افسردگی.

درمان های نوروپاتی دیابتی

چربی هر طرف آسیب دیده و روی یک مرد است ، کامل نیست. اما درد از دست دادن ، و در راه آنها ممکن است دیگر.

اول ، لازم است که با کنترل قند خون خود صبور باشید ، بنابراین آسیب به اعصاب باعث پیشرفت نمی شود. کافی است در مورد بیمار برای تعیین سطح قند خون و نحوه کنترل آن آموزش داده شود.

رژیم های غذایی ، ورزش و دارو برای کاهش قند خون در یک محدوده سالم. علائم خطر ابتلا به دیابت مانند اجاق گاز ، و سن بالا نیز بر شدت آن افزوده و قادر به خوی پرسش در مورد ضرورت ضرورت وجود یک پزشک در ترک سیگار برای از دست دادن آن نیست.

مصرف مسکن

پزشک ممکن است مصرف برخی از داروهای مسکن مانند داروخانه ، آسپرین یا ایبوپروفن را که بدون نسخه در دسترس است ، توصیه کند اما ممکن است عوارض جانبی داشته باشد. داروهای با دوز کم می توانند زمان کوتاهی برای کنترل علائم باشند.

داروهای ضد افسردگی

داروهای ضد افسردگی معمولاً بیماری افسردگی توصیه می شود. اما از آنجا که می تواند با درد عصبی دیابتی عمل کند در عملکرد مغز اختلال ایجاد می کند مواد شیمیایی باعث درد می شود. کردن در همان زمان ، مصرف برخی از عوارض جانبی این داروها همراه است و زمین خشک به دهان قوطی می رود ، نه خیلی عرق ، عرق ، فرسوده است.

داروهای ضد تشنج

داروهای صرع نیز می توانند به جلوگیری از عصب و تسکین درد کمک کنند. اینها شامل پرگابالین ، گاباپنتین و کاربامازپین است. عوارض جانبی شامل خواب آلودگی ، تورم و سرگیجه است.

فیزیوتراپی

برخی از درمان های فیزیوتراپی ، مانند شنا ، می توانند به چهره نوروپاتی دیابتی کمک کنند. تمرینات ضربه ای ورزش با شدت کم می تواند بسیار مثر باشد زیرا اعصاب با شگفتی زیاد.

در همان زمان ، که من از تأثیر مثبت بر روی فیزیوتراپی و آسیب عصبی برخوردار نیستم ، لازم است توجه داشته باشم فیزیوتراپیست متخصص دیابت و نوروپاتی.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا