علم و سلامت

کشورهای متقاضی واکسن روسی اسپوتنیک وی/ این واکسن کدام تأییدیه‌های علمی را دارد؟

به گزارش شفاف ، روز هفتم بهمن ماه که برای اولین بار اعلام کرد واکسن اسپوتنیک روسی علیه ایران خریداری می کند ، تاجی است که در روسیه است.

دو روز بعد ، اداره غذا و داروی ایران تأیید کرد واکسنی که به وی گفته شده بود ، پنجشنبه گذشته ، اولین هویج وارد شده توسط واکسن اسپوتنیک به کشور بود.

پس از اعلامیه ایران برای خرید واکسن و بسیاری از حاشیه های اثر بخشی و ایمنی آن در کشور ایجاد شد و طرفداران و مخالفان زیادی برای واکسن های اسپوتنیک یافت. ایران مار را مطرح کرد این سوال بزرگ ایجاد کرد که آیا بزرگترین ذهن یک واکسن ایمن و موثر است؟ به همین دلیل ، در این نوع تلاش برای تأیید واکسنی که خریداری شده است ، این فقط متعلق به نوعی دانش است که ملل اسپوتنیک و شفای جهان دارند.

5 اولین واکسن ضد ویروس کرونای اسپوتنیک روسی است که در بیش از 16 کشور از جمله ایران با بیش از 91 درصد کارایی در مسکو ثبت شده است. یک مسکو در بسیاری از دهکده ها قرارداد خرید یا موارد مربوط به تولید مشترک این واکسن را امضا کرد. اند

اسپوتنیک و واکسن در آگوست سال جاری در روسیه تأیید شد و بودجه سرمایه گذاری مستقیم روسیه برای تولید واکسن را که در آن با موسسه ویروس های گامال وزارت بهداشت روسیه تولید کرد ، شروع کرد. و برای انواع مختلف سربازان مشترک ، اسپوتنیک یک واکسن و یک واکسن به شما ارائه داد.

چند هفته پیش ، کریل دیمیتروف ، رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه ، که در واکسن اسپوتنیک در مجمع جهانی اقتصاد اعلام شد به زودی در 25 کشور موجود خواهد بود. این نیز صادرات دولت مسکو است ، آیا فکر می کنید در این قسمت ها ، و کشورهایی که واکسن برای تولید دیگران است ، نه یک چیز ، و بیش از 50 کشور با خرید 1.2 میلیارد آن را بیان کرده اند دوزهای واکسن

مطالعات نشان می دهد بیش از 50 کشور در سراسر جهان 550 میلیون واکسن اسپوتنیک خریداری کرده اند و به دنبال فرصت می گردند. به گزارش V. Sputnik ، ایران ، روسیه ، بلاروس ، آرژانتین ، تونس ، پرو ، صربستان ، آلبانی ، فلسطین ، آفریقا ، آمریکا ، ترکمنستان ، قزاقستان ، مجارستان ، امارات متحده عربی که گینه و واکسن را ثبت کردند.

چهره های برجسته ای که در مناطق خاصی از اتحادیه اروپا ظاهر می شوند و همچنین واکسن Sputnik سیاسی وی را تقویت می کنند و به وی توصیه می کنند که هیچ واکسن موثری وجود ندارد ، صرف نظر از جنسیت آن در واکسن ایمن و م effectiveثر است.

آنگلا مرکل ، صدراعظم آلمان در دیدار با ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه گفت: “از آنجا که ما واکسن اطلاعات خوبی از روسیه دریافت کرده ایم ، ما از این واکسن برای محافظت از مردم در برابر اتحادیه اروپا استفاده می کنیم.”

روزنامه گاردین نوشت كه “آلمان از واكسنهای روسی و چینی برای تقویت برنامه ایمن سازی از آلمان برای به تأخیر انداختن برنامه واكسیناسیون در برابر حادثه این كشور استفاده می كند ، و مازاد شركتهای اروپایی و توصیه مقامات كه باید واكسن مفید و م proveثر باشد. “نظرات از کشور تولید کننده استفاده می کند.

در همین حال ، در مجله معتبر پزشکی Lancet به اشاره به همچنین بررسی نتایج آزمایشات بالینی اثر واکسن خود از 6 sputnik. 91٪ واکسن را تأیید کرده اند.

آزمایش بعدی برای واکسن ، رضایت لانس از صدراعظم آلمان ، فرانسه و روسیه تمایل به واکسن را نشان داد.

گفته می شود که مارکوس تولیوس به روش وزیر امور خارجه فرانسه است ، واکسن های واکسن ژان لو دریانا اسپوتنیک چیزی نیست جز دانش حافظه ، که آنها برای ملاقات با آنها آمده اند و تمام خصوصیات خود را که قرار است در فرانسه توزیع شود ، توصیف کرده اند واکسن روسی هیچ مانعی نخواهد داشت.

به تازگی ، حمد حسن ، وزیر بهداشت لبنان ، ثبت واکسن اسپوتنیک روسی را با تزریق اورژانس خصوصی تأیید کرده است. به گزارش سرویس مطبوعاتی وزارت امور خارجه لبنان ، وزیر امور خارجه روسیه گفت که دولت هفته گذشته بیروت را فرستاد و از مسکو خواست 200000 دوز واکسن روسی به لبنان ارسال کند.

ماهان غفاری ، محقق اپیدمیولوژی و تکامل انسان از دانشگاه آکسفورد ، در واکسن اسپوتنیک روسی توسط موسسه گامال گفت همان فناوری واکسن آکسفورد ، آسترازنکا ، ویروس سرماخوردگی (بردار آدنوویروس AD 26 و AD 5) به عنوان ناقلین از کد کد ژنتیکی استفاده می شود این مقایسه به این دلیل است که انتظار نمی رود واکسن آکسفورد در واکسن آکسفورد امنیت کافی برای دستیابی به موارد اضطراری واکسن در مناطق مختلف پیدا نکند.

به گفته این محقق ، گزارش هایی از کشورهایی که برای واکسن های خاص تأیید شده اند نشان می دهد که واکسن هیچ عارضه ای ندارد ، بلکه همچنین می داند 3 ساعت از جزئیات آزمایشات بالینی و واکسن هنوز به صورت عمومی اعلام نشده است. هنوز در انتظار تأیید سازمان بهداشت جهانی است. با این حال ، موسسات غذایی و دارویی در کشورهای مختلف ، این می تواند دلیل کافی همان واکسن باشد تا از نتایج آزمایشات بالینی در پزشکی فوری مطلع شود ، و به این سوال و س questionsالات مربوط به واکسن بازگشت.

طبق آمار رویترز نشان می دهد که روزی که حداقل از یک میلیون روس به او داده شده است ، اسپوتنیک را از طریق واکسن دریافت کرده است. 20 میلیون نفر از مسئولان Covid 19 قصد دارند در سه ماه اول سال جاری واکسن بزنند.

در سراسر کشور ، واکسن ویروس کرونا در این منطقه تزریق واکسن نیز از روسیه تولید می شود ، یک گروه خاص در ماه دسامبر ، یک ماه پیش وجود دارد و در عموم مردم تزریق می شود. تاکنون بیش از 8،200،000 دوز واکسن این محصول در روسیه وجود دارد و کم کم 2،700،000 در مراکز پزشکان توزیع شده است.

با این حال ، بسیاری از مطالعات و آزمایشات یک آزمایش واکسن توسط فرد انجام شده است ، و نتایج همه این تحقیقات اثربخشی بالا و خطر کم تزریق واکسن روسی است.

واکسن توسط موسسه تحقیقات فناوری gemala Vehicle و واکسن های مشابه Astrazenka / دانشگاه آکسفورد از نظر فنی و یک شرکت بلژیکی Janssen (جانسون و جانسون) از ایالات متحده ساخته شده است. این مطالعات بیش از 20،000 نفر انجام داده است ، 75٪ از شرکت کنندگان در این مطالعه واکسن Sputnik را دریافت کرده و دیگران دارونما دریافت کرده اند.

اثر محافظتی واکسن بیشتر در گروه سنی بالای 60 سال دیده می شود و شدت بیماری بیماری کرونا یک عفونت خفیف است که توسط افراد ایجاد می شود. او که مرده بود ، یکی از این سه نفر را به عنوان تنها واکسن ، بیماری حاد و مرگ ، یعنی همه آن روحانی که از کسانی که واکسن داشتند ، گرفت. نکته قابل توجه دیگر این است که این بخش از مطالعه ، هیچ عوارض جانبی قابل توجهی برای واکسن مشاهده نکرد ، گروه ها مشاهده شد.

به طور کلی ، نتایج تحقیقات ذهن اول و دوم تولید کننده Sputnik در مورد واکسن ، واکسن و اثبات این جنگ را نشان داد. در این تحقیق مشخص شد که این نباید از عوارض جدی واکسن باشد.

با توجه به نتایج آزمایش سه تا این زمان واکسن ، اثر این واکسن به 91.6٪ گفته شد ، و شرم آور ، آنها باید برای اولین بار از روزهای واکسن در یک و بیست بخوانند ، و شدت بیماری برای اولین بار پس از تزریق کاهش می یابد.

به دلیل عدم شفافیت در روند تولید این واکسن در مطالعات اولیه ، نتایج مطالعات اخیر مثبت بوده و نشانگر عملکرد دانش اصول واکسیناسیون است. مشخص ترین مارک Bion ، همه یک است و مودم واکسن های Pfizer را تأیید می کند.

واکسن محققان به راحتی می توان گفت که اسپوتنیک

از آنجا که واکسن دو بار در روز تا 21 روز است ، و بر خلاف سایر درجه کوید 19 درجه ، و موارد دیگر ، و اولین و این ایده که علاوه بر افزایش اثربخشی ، اثربخشی آن را نیز افزایش می دهد. تفاوت دیگر بین واکسن و واکسن در Latin Pfizer دارای چنین سندی است استفاده از cDNA جدیدتر که به سردخانه نیاز ندارد ، طبیعی است و می توان آن را در یخچال نگهداری کرد.

از دیگر مزایای واکسن قیمت اسپوتنیک بسیار کمتر از مدل های آمریکایی ، این واکسن برای کشورهای کم درآمد مقرون به صرفه تر خواهد بود. واکسن ها در حال حاضر 3 تا 10 دلار هستند و قیمت آنها بسیار ارزان تر از واکسن های Latin Pfizer است که بیش از 15 دلار قیمت دارند.

سال گذشته ، روسیه کشوری است که واکسینه می شود قبل از اینکه شهروندان در سراسر کشور به سایر کشورها آسیب برسانند ، به ویژه آمریکای لاتین بین آرژانتین ، برزیل و بولیوی این واکسن را توصیه کرده است. روسیه علاوه بر خرید حدود 550 میلیون دوز واکسن ، می گوید بیش از 50 کشور روسیه و حتی درخواست 1.2 میلیارد دوز واکسن را داده است.

برزیل و سایر کشورهایی که مقدار کمی سفارش داده اند 50 میلیون تا 496 میلیون دوز دیگر سفارش داده اند. اتحادیه اروپا و مجارستان تنها کشوری هستند که علاوه بر مجوز ، 2 میلیون دوز واکسن را سفارش داده اند. و بلافاصله واکسیناسیون مجوز از کشور امارات متحده عربی صادر کرد. خرید مکزیک فکر می کند 32 میلیون به آرامی و به تدریج از هند ، 100 میلیون شرکت روسی. پیش از این ، برزیل و قزاقستان نیز با یک شرکت روسی برای تولید مشترک واکسن توافق کردند.

روسیه اسپوتنیک ایران برای واکسن مورد تایید مقامات بهداشتی است و طبق برنامه ریزی ها و نه ایران ، روسیه امیدوار است که واکسن های مشترک تولید کند.

با این حال ، آکسفورد ، که واکسن Astrazenka را ساخت ، در ایجاد یک شرکت مشترک روسی پیشنهاد شده است که با این واکسن همکاری کند ، که نشان می دهد این واکسن توسط شهر علمی شناخته شده است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا