اقتصادی

واکنش پرس تی وی به توقیف دامنه وب‌سایت شبکه توسط آمریکا

اخبار پس از انگلیسی زبان از آلمان در مورد شبکه دامنه جامع Press TV از دولت ایالات متحده ، که اعلام کرده است به اقدامات خود ادامه می دهد ، دامنه شبکه ایران و شبکه.

به گزارش تی تی آنلاین ، عصر اول ژوئیه ، دفتر تحقیقات فدرال ایالات متحده (FBI) در یک دسترسی غیر منتظره بسته به وب سایت Press TV از طریق دامنه .com بسته شد.

پرس تی وی ساعات اولیه عصر سه شنبه را نقل کرد ، موافقت همان تصویر در تعدادی از وب سایت های تولید و نوشیدن سالاد ایرانی ، خبرگزاری ها و منابع خبری که دامنه سایت را مسدود کرده اند ، ظاهر شده است. “سه کانال العالم ، پرس تی وی و الماسیرها که توسط سفارشی سازی فدرال ایالات متحده گزارش شده است.
تصویری که در وب سایت ها برای اعلام خاموشی منتشر شده و رسانه ها قوانینی را توجیه می کنند که این اقدام را به دولت آمریکا امکان می دهد تا موارد خوبی را در “قاچاق فن آوری ، مواد هسته ای ، سلاح ، مواد شیمیایی ، بیولوژیکی و رادیولوژیک یا م inسسات مالی” درگیر کند. مهم ، فروش یا توزیع مواد غیرقانونی.

در FBI ، آنها به همین دلیل ذکر شدند که فقط یک توییت ارسال شده “F بی. اوه تو”. با شرکایی که در گروه های خصوصی ، محلی ، ایالتی و فدرال کار می کنند و آنها با آنها ناامید شده اند ، از جامعه علمی درگیر هستند ، تا از اطلاعات حساس آمریکایی ها محافظت کنند توانایی نوآوری با حفظ دشمنان خارجی خود “.

پس از یک ساعت ، لارا روزن ، روزنامه نگار برجسته آمریکایی ، در توئیتر خود سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که ند پرایس در مورد بستن سایت پرس تی وی ، واشنگتن حرفی برای گفتن ندارد ؛ وی گفت: “اما ، به محض اینکه در مورد وزارت دادگستری فکر کردند ، اطلاعات را ارائه دهند.”

بر اساس گزارش پرس تی وی ، وقایع شبکه هنگامی که پس از سخت کوشی بیشتر انجام می شود: و با اعتماد به نفس شما ممنوع است ، مسئله ارابه ای که در این سایت به من نشان داده شده دارای دامنه .com نهایی است و آنها از دسترس خارج شده اند

این مورد بیشتر توسط شبکه برای ادامه فعالیت دامنه وب سایت ایران در صفحات وب و سخنرانی تأکید می شود. n در دسترس کاربران است.

این اولین بار است که مطبوعات تلویزیونی هدف قرار گرفته در ایالات متحده در وسط تروریسم از طریق فشارهای مختلف. علاوه بر این ، دلایل قطع اتصال به ماهواره این شبکه اجتماعی در سیستم عامل های مختلف ، و متوقف کردن آنها مدت زمان طولانی ، و بیشترین بازدید در عمل از شبکه های اجتماعی خود ، و شبکه تعامل با در راه دیگری که من شروع کردم ، در محل شنیدن آن از ابتدا. در جدیدترین اقدام شبکه Press TV در YouTube Google به دلیل وجود راهی برای همیشه.

پیام آخر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا