علم و سلامت

پرورش کودک شاد در روز های کرونایی

پرورش پسر شاد در تاج روزها

افسردگی در کودکان مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب

کودکان مبتلا به کرون نمی توانند در طول ورزش های بدنی و ماندن با دوستان خود در مدرسه و مهد کودک انرژی روز خود را تخلیه کنند و بنابراین می توانند افسردگی را تجربه کنند. یکی از مهمترین لحظات والدین امروزی می تواند طراحی اقدامات ایمن برای فرزندشان با توجه به سن آنها و جبران محدودیت های کودکان متولد شده با بیماری های کرونا ویروس قلب باشد. والدین می توانند تصاویر ساده ای از فرزندان خود را در کنار فرزندان خود ترسیم کنند ، بنابراین خلأ باقی مانده را با فعالیت ها و سرگرمی های کودکانه پر می کنند.

ما تأثیر مثبت طولانی مدت ترمیم فعالیت گروهی برای کودکان معلول را حفظ می کنیم. متأسفانه ، پسران صدها نقاشی یا کاردستی کودکان را کشیدند ، گروه هایی اجرا کردند و با دوستان و مربیان مهد کودک به اشتراک گذاشتند. با این تجربه خصوصی ، بهتر است والدین صنایع دستی انجام دهند یا با فرزندان خود از فرزندان خود نقاشی کنند و فضایی را برای فعالیت های گروهی برای فرزندان خود شبیه سازی کنند.

کودکانی که نمی توانند انرژی و هیجان خود را در طول بازی ، ورزش و غیره تخلیه کنند. آنها می توانند از آن برای آسیب های خود مانند حمله ، نبرد و غیره استفاده کنند. نیروی و حرکت درونی را تخلیه کند عدم تخلیه خود از کودکان منجر به ناراحتی و عدم سکوت در کودکان می شود. حتی به خاطر تاج ، کودکان مضطرب بیشتری به جامعه اضافه می شوند ، زیرا حتی بزرگسالان از تاج می ترسند و این ترس و اضطراب را ناخواسته به کودک منتقل می کنند. داشتن تاج یک خطر روانی برای کودکان خردسال است.

پرورش پسر شاد در تاج روزها

مشکلات اجتماعی در کودکان مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب

کودکانی که روزهای خود را در کرونا سپری می کنند ، در مکان های شلوغ عمومی ، چه با خانواده و چه بدون خانواده (مانند مهد کودک ها و مدارس) ، محصور شده اند و این امر به عنوان اقلیت تلقی می شود و در نتیجه ، کودک شما را به بیراهه می کشاند. به حتی شما به مرور رفتار اجتماعی را یاد نمی گیرید. ارتباط کم با دیگران اعتماد به نفس فرزند شما را نیز پایین می آورد. با خارج شدن کودکان از اجتماع ، به ویژه مدارس ، خانواده ها بیشترین نقش را در آموزش رفتار اجتماعی به فرزندان خود دارند و باید این فاصله را با فرزندان خود پر کنند.

همچنین فراموش نکنید که والدین ممکن است مساله بیماری عروق کرونا ویروس قلب را با حوصله بیشتری برای فرزندان خود توضیح دهند ، تا ترس و اضطراب خود را ناخواسته به فرزندان خود منتقل نکنند. والدین می توانند از فعالیتها و لذتهای کودکانه برای انتقال ملایم راهبردهای بهداشتی لازم استفاده کرده و در عین حال از افتادن تاج گل به آسیبهای اجتماعی کودکان جلوگیری کنند.

بخشهای اصلی خانواده جلوگیری از آسیب رساندن به فرزندان است

والدین مدرن باید زمان بیشتری را با فرزندان خود بگذرانند و آنها را از طریق سرگرمی ها و فعالیتهای مختلف و همچنین تقویت اعتماد به نفس فرزندشان به شیوه های مختلف اجتماعی سوق دهند تا بتوانند بر کمبود نهادهای اجتماعی و مدرسه غلبه کنند. تا حدی

یکی از وظایفی که والدین می توانند برای آموزش رفتار اجتماعی یا توصیه های اخلاقی استفاده کنند ، بهبود است. با گفتن داستانهای شبانه برای کودکان ، می توانید نکات زیادی را برای یادگیری غیر مستقیم به آنها بیاموزید ، زیرا همه داستانها و داستانهایی که توسط کودکان نوشته شده است آنها حاوی دستورالعمل های اخلاقی و آموزشی هستند و همانطور که می دانید آموزش غیر مستقیم بیشترین تأثیر را بر کودکان دارد. می توانید با استفاده از Volk از صدها داستان کودک در شب دیدن کنید و از آنها برای آموزش فرزندان خود استفاده کنید.

قصه گویی قسمتی از مبارزات احساسی والدین است. بهتر است داستانی را بر اساس سن و مد فرزند خود انتخاب کنید. زیرا وقتی کودکان داستانی را می شنوند ، شخصیت آن را روشن می کنند و حتی خود را دوقلو به عنوان قهرمان داستان می دانند. بنابراین بهتر است داستانهایی را انتخاب کنید که با انگیزه ها و سبک های فرزند شما سازگار باشد. ولک مکانی با محتوای کودکانه است که در آن می توانید صدها داستان شبانه کودکان را برای سنین مختلف برای فرزندان خود جذاب کنید. برای ورود به سایت Volk Baby اینجا را کلیک کنید.

*بازگشت به گزارش

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا