عمومیکسب و کار ویژه

پمپ کارواش بدون دینام

پمپ کارواش صنعتی وسیله ای مکانیکی است که انرژی مکانیکی را به مایع منتقل می کند و فشار آن را افزایش می دهد که برای غلبه بر اصطکاک مایع با بدنه لوله، شیرها و دیواره کانال استفاده می شود و مایع به محل مورد نظر منتقل می شود. . . محل.

انواع پمپ ها بر اساس عملکرد به دو دسته تقسیم می شوند: برای خرید پمپ کارواش صنعتی با ما تماس بگیرید.

1. Pai جابجایی پوما:

از جمله پمپ های پیستونی، دنده، پمپ های دیافراگمی، دوز پمپ، پمپ پریستالتیک، پمپ لوب، پمپ منو، پمپ بشکه، پمپ مغناطیسی و شیمیایی و غیره.

2. پمپ های گریز از مرکز:

از جمله آبگیری، تصفیه لجن، خانگی، صنعتی، آب و فاضلاب، شناور، پمپ های گریز از مرکز عمودی و افقی، پمپ های چند مرحله ای، صنایع غذایی و بهداشتی و غیره.

پمپ پیستونی دارای فشار بالا و دبی کم است. پمپ های پیستونی بیشتر در کارخانه ها، کارگاه ها و صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. پمپ های پیستونی مدل های مختلفی دارند که بر اساس کاربردشان تقسیم بندی می شوند. به عنوان مثال از پمپ های پیستونی فولادی برای نرم کننده های آب و از پمپ های پیستونی آب گرم (شامل پمپ های مخصوص) برای کارخانه های تولید نوشابه های گازدار استفاده می شود. به طور کلی می توان گفت که پمپ های پیستونی بیشتر از جنس برنج و گاهاً آلومینیومی هستند.

یکی از پرکاربردترین پمپ های پیستونی پمپ 207 بار می باشد که بیشتر در کارواش ها و صنعت کارواش کاربرد دارد. در حال حاضر در بین پمپ های پیستونی مورد استفاده در سیستم های مه پاش، پمپ 150 بار و موتور پمپ تک فاز 110 بار بیشترین فروش را دارند. برای خرید قطعات صنعتی به نمایندگی اندرس هاوزر مراجعه نمایید.

پمپ های پیستونی برقی به دو حالت اتصال فابریک و اتصال کارگاهی تقسیم می شوند. پمپ های با اتصال مستقیم یا به اصطلاح هالو شفت، پمپ مستقیماً به الکتروموتور متصل می شود و در اتصال آنها از واسطه ای استفاده نمی کند. این نوع پمپ های کوپلینگ مستقیم فاقد محصولات میانی، راندمان بالا، تلفات برق کم و آسیب کم می باشند. از طرفی پمپ های متصل به کارخانه به دلیل ارزان بودن، کاربران بیشتری دارند و جالب است که اگر این نوع پمپ ها به درستی وصل نشود، پس از مدتی پمپ و موتور الکتریکی از کار می افتند. خریدار باید یک واحد مشابه را دوباره خریداری کند.

از جمله شرکت های اصلی تولید پمپ در دنیا می توان به Comet Italy، Interpump Italy، Bertollini Italy، Udor Italy با برند پمپاک، Anovi Reverberi ایتالیا اشاره کرد، این برندها در بازار ایران در زمینه کارواش و صنایع مختلف فعال هستند.

دکمه بازگشت به بالا