علم و سلامت

چه افرادی نیاز به انجام عمل آرتروسکوپی زانو دارند؟

چه کسی به آرتروسکوپی زانو نیاز دارد؟

صنعتگر پزشک ، وقتی کسی که از درد شدید خود در زانو شکایت دارد آرتروسکوپی زانو پیشنهاد می کند و علت آرتروسکوپی زانو درد برای تشخیص است. به همین دلیل ، روش و مسلم است که به درستی تشخیص است ، می تواند انجام دهد. آرتروسکوپی زانو این امر باعث ایجاد چنین پریشانی در موارد بسیار خوب و واقعی و دیگری در ایمنی و تشخیص و درمان م complicationsثر عوارض در این زمینه می شود.

در این شرایط ، مردم آرتروسکوپی زانو به طور عمده استفاده می شود

  • هنگام پارگی مینیسک در زانو. در اینجا ، استخوان ها ، غضروف های این ناحیه آسیب دیده اند.
  • کشکک زمانی که کشکک یا اتاق زانو. (استخوان زانو در جلو قرار دارد).
  • بروز کیست بیکر. کیست بیکر واقعاً ویژگی پشت زانو و سکته مغزی است.
  • شکستگی استخوان های پا و زانو درد.
  • به التهاب ، پوست یک مورد خاص یا برای التهاب غلاف تاندون.
  • این روش زمانی استفاده می شود که عفونت درمانی در زانو ایجاد شود.

در بیشتر موارد کسانی که دچار آرتروز زانو و آسیب جدی به ناحیه زانو هستند می توانند به راحتی از این حالت بهبودی استفاده کنند.

قبل از آرتروسکوپی زانو

قبل از عمل آرتروسکوپی زانو برنامه های زیادی برای بیمار انجام می شود ، اما همچنین برای سوابق پزشکی سوال قبلی فرد نیز انجام می شود. آزمایش خون در بیشتر موارد ، او نمی تواند از نظر کیفیت نوار قلب بیمار صبر کند و او را بردند. اما او از سلامت جسمانی خوبی برخوردار است ، پس از عمل نیازی به بستری شدن ندارد. وقتی پزشک و هوشیار فرد دارو ثابت شود. به عنوان مثال ، اگر چند روز طول بکشد فرد دیگری از داروهای اسیر و ژلوفن آسپرین استفاده کند ، مهارت ، آرتروسکوپی زانو ترک آن.

فعالیت عمومی آرتروسکوپی زانو برای یک درمان غیر جراحی در کنترل درد و التهاب موثر نیست. آرتروسکوپی زانو این توسط پزشک توصیه می شود. با هر روش مسکن حرکات اصلاحی درد بیمار و غیره ضروری است. شفاعت

پزشک شما فاکتورهایی را برای آرتروسکوپی زانو تجویز کرده است

آرتروسکوپی زانو برای کاهش غم و غصه با غضروف و محیط نرم می تواند نقض استانداردها باشد. خلاصه ای از سیستم متداول عمومی در ناحیه زانو آرتروسکوپی شامل موارد زیر است:

  • پارگی مینیسک در کجا قابل ترمیم یا برطرف شدن است.
  • هر زمان که نیاز به پارگی رباط صلیبی قدامی باشد آرتروسکوپی زانو می تواند آن را برطرف کند.
  • در این روش نمی توان التهاب بافت سینوویال را برطرف کرد و از شدت درد می توان کم کرد.
  • از این طریق و با آسیب غضروف مفصلی قابل اصلاح است.
  • استخوان ها ، غضروف ها و درد و ناراحتی برای فرد خرد می شود. و آرتروسکوپی زانو این استخوانها ، غضروفها و مفاصل شکسته باید با زور نجات یابند.
  • و آرتروسکوپی زانو مشکلات زانوی کشکک برطرف می شود.
  • در بعضی موارد ، روماتیسم (روماتیسم) تا حدی ایجاد می شود که آسیب جدی به زانو وارد می کند. اگر این وضعیت با عمل ترمیم شود آرتروسکوپی زانو این امکان پذیر نیست ، بنابراین پزشکان محدود می کنند. البته ، اگر سوالی وجود داشته باشد به این باور برسید که مفصل زانو اصلاً چیزی برای از بین بردن نیست ، در مفصل زانو قرار بگیرید ، و نخواهد شد و ما به دنبال جایگزینی مفصل زانو نیستیم.
  • اگر تاندون های زانو و اختلال زانو اغلب دچار آسیب شدید شوند ، می توان به آن کمک کرد. آرتروسکوپی زانو این مشکل را برطرف کرد

بعد از آرتروسکوپی زانو

از زمان درمان دوره بعد از عمل آرتروسکوپی زانو آسان است که طی چند روز به یک فرد عادی بروید این زندگی کوتاه در مدت زمان بسیار کوتاه بهتر است. خم شدن زانو و عمل مستقیم مشکلی ندارد ، اما بهتر است روز اول بعد از عمل فشار کمتری به زانو وارد شود.

بیشتر اوقات ، بخیه زدن با ترک مردان ، همان زخم ها است.

اگر در آرتروسکوپی زانو تورم دارید ، به محض تثبیت آن ، خود بسیار است. اگر تورم دردناک است و بهتر گربه ها را مطلع کنید.

در باره آرتروسکوپی زانو کم خطر بودن عوارض عملیاتی و عملیاتی یا موفقیت آمیز نیست. برای اینکه از همه مردم و ورزشکاران بهترین باشم و به طور کلی به کارهای روزمره خود برگردم.

آرتروسکوپی شاد نیازمند مراجعه به بهترین پزشک است. توسط FRANCIS به دیدار دکتر کای ، و متخصص آرتروسکوپی در تهران ، برای بهره مندی از دانش و تجربه نجات ، تا نجات دوباره زانو.

در این مورد با دفتر یا دفتر مشورت کنید تا با ونک 02188778097 02166259130 فتح تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا