علم و سلامت

کاشت مو و نکات طلایی آن در ۲۰۲۰

آفتابنیوز؛

در حال حاضر بهترین و سریعترین حالت برای ترمیم موهای از دست رفته با عمل کاشت مو است که می توان در مناطق مختلف (سر – ابرو – ریش – ریش – ریش – که – زخم) کاشته می شود.

کاشت مو ، اولین بار در سال 1939 توسط پزشک ژاپنی ، دکتر پیشنهاد شد. Okuda در سال 1959 توسط پزشک آلمانی دکتر Orentreich. با گذشت سالها ، آزمایش ها و روش های بسیاری آزمایش می شوند و سرانجام امروز از طریق فناوری میکرو FIT به نام دسته های کوچکتر مو میکروگرافیت می شوند ، اما این امر منجر به نتایج رضایت بخش و طبیعی به نظر می رسد ، چیزی که تاکنون نمی توان تصور کرد. حتی امروزه ، مجرد بودن در خارج از خانه دشوار است و نور زیادی بر اساس جراحی هایی که فرد از برداشت محصول ریشه خود به روش دلخواه انجام می دهد ، موهای سالم است.

و کاشت موهای طلایی وی نکاتی در سال 2020 است

مواردی که باید قبل از عمل کاشت مو در نظر بگیرید

در عمل جراحی کاشت (مژه ، ابرو و سر) و بنابراین بسیاری از موارد خوب می تواند از چند طریق اتفاق بیفتد و اکثر بیماران راضی هستند “در صنعتگر دیده می شد ، زیرا بی خطر است. هنگامی که این عمل بسیار ساده و بی خطر است ، اما رعایت کامل نکات ایمنی و تخصص پزشک لازم است آنها را در سلامت بیمار تنظیم کرده و به نتیجه مطلوب برسید و از حساسیت بالای این عمل لازم است که در این تیم حضور داشته باشید ، بنابراین اگر به دنبال ریزش مو نیستید. پیوند ، اولین باری است که شما به عنوان یک پزشک ماهر توانا از نظر هزینه جراحی برای شما مهم است؟ این بسیار هوشمندانه است ، اگر بانک موهای طولانی نداشته باشد نمی تواند برای همیشه قطع شود شما همچنین باید در مورد خود پیوند مو را بدانید. این روز ، 2 حالت چربی و مناسب است که رایج ترین در بین چنین مواردی در موهای کاشت مو است ستاره جدید ایران برای چسباندن پزشکان محلی متعلق به شورا هستند. ماهیت کارها ذاتی است ، بنابراین فولیکول ها یکی یکی ، برای همان تعداد موهایی که موهایشان رشد می کند ، رشد می کنند.

و کاشت موهای طلایی وی نکاتی در سال 2020 است

چه نوع مو کاشت مو انجام می شود؟

یکی از بهترین ها ناحیه سمت مو پس از شماست: و همچنین با خارج کردن میکروسکوپ و بندها به حلقه ها و ویژه ، یکی از فولیکول ها از آن جدا می شود به یک و یک ، گیرنده ، هنگامی که در میان ظرافت هایی که از فضای یک میلی متر جدا شده اید جدا می شوید ، برش ها را ایجاد می کند. به طور خلاصه ، زیبایی طبیعی بدن ، پیوند موها این کار را نمی کند. از این رو است که آماده است ، و بدن آن که بدن از آنجا منتقل شود ، نیازی به مراقبت و نگهداری پزشکی ندارد. مو خیلی ضعیف نبود و صحت خط پزشک ماهر آنقدر منتقل می شود واضح است که اگر. البته لازم به ذکر است که از آنجایی که مو کاشته نشده است ، به معنای 4 تا 6 ماه است ، و سپس سر در قسمت عقب افزایش می یابد ، ریزش مو ، ریزش مو انجام می شود ، طبیعی است که آنها نباید به خاطر کار به عنوان اضطراب پس از پیوند عمل کنند.

کاشت مو درجه

یک قدم مهم موفقیت آمیزترین عمل پیوند مو شامل موارد زیر است:

• روش کاشت مو آهن:

پس از اتمام مراحل آنها ، اگر موهای غیرحرفه ای کشیده شوند ، از بین می روند! در صورت لزوم ، موها را با استفاده از سوراخ در پوست سر ، در دسته ها کاشته و کاشته می کنند. امروز ، این روشی است که به طور گسترده ای برای ایجاد نمای مصنوعی (که یک دلار نمای است) استفاده می شود.

• به منظور محدود کردن چربی؟

برای استفاده از این روش ، قبل از چهره او ، همانطور که توسط بانک آزمایش شده بود ، باید انجام شود ، چه او از نظر کشش کافی باشد. برداشتن مو از پشت سکته مغزی معمولی تحت بی حسی موضعی حاوی 1500 تا 2500 7000 تا 9000 پیوند حاوی مو و محل عمل ظریف به مسیر مستقیم بازگردیده و رشد مو را قطع می کند. اصلاح اوضاع ، که در بیشتر موارد به نظر نمی رسد. در زیر میکروسکوپ ، میکروسکوپ ، یک پیوند فولیکول مو تنها با دو یا سه واحد از هم جدا می شوند و آماده کاشت هستند. در این روش ، به جز این که کل کاشت کفپوش ، و در بیشتر مواقع لازم است موها را برای برنده شدن از یک ضرورت جدید در موضوع مطابق با مشاوره تعیین شده قبل از تراشیدن ، تراشیده ، تا در هر جزئیات و با نظم کامل آماده باشد. ویژگی دیگر این سیستم سرعت انتقال آن از سه تا پنج برابر در ساعات شب است. هویج کاشت مو را ایمن ترین و مناسب ترین آن برای 97٪ کاربران جهان قرار دهید و آنها به این ترتیب به نتیجه مطلوب نرسیده اند ، این یک روش پیوند ریش روش دیگری است.

• روش کاشت مو EPILEPSY

موها توسط بانک احساس می کنند بخشی از آغاز برداشت بعدی که از طریق عملیات باز کردن و باز کردن وصل می شود ، وصل می شوند. بسته به نوع خدمات شخص ، حدود یک از هر 3 تا 5 واحد فولیکول سر بانک بسته می شود. از بعضی جهات ، روش کاشت مو FTT شبیه چربی است ، یعنی پیوند با ایجاد یک حکومت کوچک کاشته می شود. یک نفر (در اثر) چند نفر را در یک ناحیه کوچک از مناطق کاشت مو مانند ابروها ، دهان سکته مغزی قدیمی توصیه می کند.

و بعد از پیوند به مراقبت از مو رسید؟

– بعد از عمل به خانه بروید و استراحت کنید. هنگام خواب ، سر خود را حدود 45 درجه نگه دارید.

– برای اولین شب ، حلزون باند در سر شما قرار می گیرد. صبح روز بعد ، بانداژ فقط با دقت برش خورد تا سر را بیرون بیاورد. من آن را نمی کشم ، زیرا ممکن است برخی از لینک ها خارج شوند. اگر بعداً سر او را گرفتید ، نكنید و شب قبل را باد كنید.

دست اول دوش گرفتن. بدن به شستشو عادت کرده است. سایت اهدا کننده با آب شستشو.

از آنجا که ، به عنوان شستشوی مو ، فقط از انگشتان دست خود به روشی ملایم استفاده کنید. از استفاده از شانه ، یعنی نیش پیوند به چوب شانه خودداری کنید.

– این است که از شامپو معمولی برای شستن موهای خود در روز دوم پس از عمل کاشت مو استفاده کنید.

– از احساس خارش کمی احساس پشیمانی می کنید یا چند روز پس از کاشت مو در کاشت مو قرار می گیرید. این احساس با بسته های یخ یا داروهای تجویز شده توسط پزشک کاهش می یابد.

– بهتر است از 2 هفته بعد از اولین عمل کاشت مو از سشوار استفاده کنید تا موهای شما خشک شود.

برنامه دقیق تری به پزشک شما داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا