علم و سلامت

کاهش پادتن حاصل از واکسن کرونا در سالمندان بالای ۷۰ سال

به گزارش شفاف ، داده های جدید اداره آمار انگلیس نشان می دهد اگرچه هنوز سطح ایمنی در افراد مسن بالا است ، اما تعداد افرادی که در این گروه سنی دارای آنتی بادی کووید -19 هستند در حال کاهش است.

گزارش ها نشان می دهد که 94.4 درصد از افراد بالای 80 سال که در ماه ژوئیه آنتی ویروس داشتند ، به 92 درصد کاهش یافته است.

کارشناسان معتقدند این درصد همچنان رو به کاهش است و برخی نگران ادامه این روند نزولی در ماه های زمستان هستند.

دکتر کوئنتین فایلمان از آزمایشگاه پزشکی لندن می گوید: “از آنجا که افراد مسن و آسیب پذیر اولین کسانی هستند که واکسینه می شوند ، با نزدیک شدن به فصل سرما ، ایمنی خود را برای اولین بار از دست می دهند.” کووید -19 معمولاً در پاییز و زمستان همراه با بیماری های دیگر از جمله آنفولانزا افزایش می یابد. افراد آسیب پذیر نباید مصونیت حیاتی خود را از دست بدهند. تا کنون ، تنها یک درصد از افراد آسیب پذیر در جامعه ای که سیستم ایمنی آنها بسیار ضعیف است ، یک سوم واکسن ها را تشکیل داده اند. ما اکنون در ماه سپتامبر هستیم و هنوز منتظر یادآوری دیگری هستیم که از واکسن دریافت خواهند کرد.

“تحقیقات ما نشان داد که در هفته های گذشته تا 9 آگوست 2021 ، درصد آنتی بادی ها در خون بزرگسالان در همه گروه های سنی سطح بالایی از رشد را نشان داده است ، اما سطح آنتی بادی ها در خون افراد مسن در سراسر بریتانیا اندکی افت کرده اند

این گزارش می افزاید: “قبل از ماه جولای ، سطح آنتی بادی ها در خون مردان 70 ساله و بالاتر کاهش یافته بود.

به گزارش نیوز ، کمیته مشترک واکسن و مصونیت (GCI) همچنین روز چهارشنبه اعلام کرد که دوز سوم واکسن برای 500000 شهروند آسیب پذیر بریتانیایی در دسترس خواهد بود ، اما بر اساس گزارش نیوز ، هیچ سیاست واکسیناسیون طولانی مدت انجام نشده است. مستقل اعلام نشده است. محققان همچنین خواستار سرعت بخشیدن به تولید واکسن برای بزرگسالان شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا